ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat al lang bekend? Kijk zelf niet zo vaak Tmf en mtv, zag hem vandaag toevallig voorbij komen.
Verbaasd me dat Ryan Donk niet als "cameo" meedoet....quote:
Aha, had hem nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar die zooi maar dit is al wel een keer of wat hier langs gekomen
Die ga ik straks als ik thuis ben ff checken. Het zal wel niet de moeite waard zijn ofwelquote:
Ik niet, dat zou ik als Ajax-zijnde alleen doen voor een bedrag rond de 40 miljoen. En bovendien weet ik niet of Huntelaar wel genoegen neemt met minder dan een basisplaats daar.quote:
Volgens mij heeft Van Basten daar niks over gezegd, Van Geel was degene die zei dat zodra de voorbereiding was begonnen geen spelers meer zouden vertrekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Denk niet dat van Basten de alles beslissende stem heeft als het om dit soort bedragen gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
Zonder Huntelaar zijn we niet kansloos hoor, ik zou het alleen triest vinden van Van Basten. Die heeft gezegd dat spelers na een bepaalde datum niet meer weg zouden mogen.
Vrees het ergste.. maar tot die tijd is het afwachtenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef Nashje het volgende:
Je gaat toch niet menen dat Huntelaar nog gaat vertrekken..
Ik dacht dat Van Geel dat had gezegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:30 schreef BoNi het volgende:
Was er niet toevallig een delegatie van Real Madrid op het vliegtuig gestapt om via Las Palmas naar Amsterdam te vliegen??
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Komakie het volgende:
Of Ajax moet ineens nog met een snelle topaankoop komen, maar ja.... we weten eigenlijk allemaal wel dat dit onmogelijk is...
Helden zouden het zijn!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Blijf erbij dat ze de club wel kunnen opdoeken ook, niet vanwege de transfer van KJH opzich natuurlijk, maar gewoon omdat het een stelletje hypocriete teringhonden zijn daar.
Echt, de hel moet toch losbreken als ze het weer flikken?
Met een contract tot 2010 kan je hem volgend jaar ook nog verkopen toch..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
idd de grote (betaalbare) mannen zijn bijna allemaal al vertrokken in de transferperiode.
Je moet idd als club gestoord zijn om nu nog wat te gaan proberen te forceren nadat je de belangrijkste speler verkoopt. Nee dan krijg je het "Sneijder-syndroom" wel beloven op een topaankoop en uit eindelijk een "Perez" achtige speler ervoor neerzetten en je supporters een gratis wedstrijd maar gaan aanbieden als pleister op de wond
Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.
Of zit ik er naast?
Een club als Ajax kan zich niet permitteren om weer geen kampioen te worden en weer geen CL te spelen. Dat is op lange termijn 10 keer schadelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Maar wat zou het financieel betekenen voor Ajax als deze deal niet doorgaat en hij niet verlengd?
Dan loopt ie gratis weg neem ik aan en dat kan je je ook niet permiteren als club.
Of zit ik er naast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |