Nee, dat is gezanikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kinderbijslag ook zoiets? Waarom zou je geld moeten krijgen als je een kind hebt? Ik heb geen kinderen, dus krijg dat geld niet. Is dat geen discriminatie?
Nee jij gaat er wel komen in het leven met dit taalgebruikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kap dan eens met je te gedragen als een 15 jarige klotebal met VVD ouders die in z'n gehele leven nog geen cent belasting heeft hoeven te betalen (btw daar gelaten) maar wel de grootste bek heeft als het gaat over compensaties die mensen krijgen die er voor zorgen dat dit land over 20 jaar nog steeds leefbaar is.
[..]
Met zo'n mentaliteit kan je netzogoed alle belastingen afschaffen. Overigens vindt ik het prima als jij geen belasting meer betaald maar dan eis ik bij deze dat je voor de rest van je leven geen gebruik meer maakt van publieke diensten, infrastructuur en alles wat maar geproduceert is door mensen die jonger zijn dan jij.
Die stoeptegels waar je over heen loopt elke dag zijn overigens ook off-limits vanaf nu. Als ik je betrap op het betreden ervan krijg je een klotemep.
Nee dat is niet nuttig, waarom zouden schoolboeken gratis moeten zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Thanks! Die van mij is pas 4, dus tegen de tijd dat ze naar de middelbare school gaat, zal het wel weer afgeschaft zijn. Overigens, ben je niet van mening dat dit nog een redelijk nuttige manier is van overheidsgeld besteden?
Nee hoor... arbeidskorting krijg je alleen als je werkt. Niet eerlijk tegenover vrouwen mensen die huishouden doen, maar geen betaalde baan hebben. Vind je ook niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
*kuch* heeft er niets mee te maken, aangezien iedereen die krijgt *kuch*
Allemaal eigen keuze. Ik heb geen keuze in het feit of jij wel of geen kinderen neemt, dat is je eigen keuze. Ik mag vervolgens wel bijdragen aan jou keuze.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef L.Denninger het volgende:
Weet je hoeveel premies en subsidies je voor de rest wel niet krijgt omdat je niet kansarm bent, geen slopende ziekte hebt, je huis geen monument is, je niet bij een vliegveld in de buurt woont, wel of geen huurhuis hebt, wel of geen eigen bedrijf hebt, gheen milieu-vriendelijke auto hebt, wel of geen fiets van de zaak krijgt, wel of niet autochtoon bent, in een risicobuurt woont... en ga zo maar door.
Huishouden doen is in dit land helaas nog steeds een onbetaalde baan, die geef ik je....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor... arbeidskorting krijg je alleen als je werkt. Niet eerlijk tegenover vrouwen mensen die huishouden doen, maar geen betaalde baan hebben. Vind je ook niet?
Ik ben er al dipshit. Ik heb nu op m'n 23ste in belastingcenten al dubbel en dwars terugbetaald voor alle kinderbijslag die mijn werkloze alleenstaande moeder heeft binnengekregen mijn hele leven lang. Zonder die kinderbijslag had ik geen vreten gehad. Hoe durf je, vies secreet dat je bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee jij gaat er wel komen in het leven met dit taalgebruik
Dus eigenlijk zijn we het gewoon eens over het feit dat er veel te veel met subsidies gestrooid wordt in dit land. En dat kindgerelateerde subsidies gewoon een voorbeeld zijn...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Allemaal eigen keuze. Ik heb geen keuze in het feit of jij wel of geen kinderen neemt, dat is je eigen keuze. Ik mag vervolgens wel bijdragen aan jou keuze.
Dan heb ik dus al ruim 10 jaar meer belasting betaald dan jij, dus ook iets meer te zeggen dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben er al dipshit. Ik heb nu op m'n 23ste in belastingcenten al dubbel en dwars terugbetaald voor alle kinderbijslag die mijn werkloze alleenstaande moeder heeft binnengekregen mijn hele leven lang. Zonder die kinderbijslag had ik geen vreten gehad. Hoe durf je, vies secreet dat je bent.
Exact !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn we het gewoon eens over het feit dat er veel te veel met subsidies gestrooid wordt in dit land. En dat kindgerelateerde subsidies gewoon een voorbeeld zijn...
Ik begrijp het sentiment volkomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef Tja... het volgende:
Héél groot voorstander. Ik (m) heb geen kinderen en wil ze ook niet. Onder de noemer "sterkste schouders", "gezinnen" en "emancipatie" gaan er miljarden naar mensen die er voor gekozen hebben wél kinderen te nemen: denk aan kindertoeslag, gratis schoolboeken, kinderopvang, gratis zorgverzekering en andere belastingvoordelen. Allemaal dingen die je als kinderloos persoon niet hebt. Tel daarbij nog eens zwangerschapsverlof, ouderschapsregelingen e.d. bij op, en je komt inderdaad tot de conclusie dat "wij" zwaar naast het net vissen.
Als het lekkere jonge halfbloedmeisjes zijn heb ik daar geen bezwaar tegen. Gesubsidieerde prostitutie voor bejaarden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat haar kinderen jou straks elke dag in bad gaan stoppen en je pielemoos gaan wassen op je 85ste?
Ja schattig. Het bedrag dat jij per maand aan inkomstenbelasting afdraagt is wat ik per maand aan milieutax afdraag via schiphol.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus al ruim 10 jaar meer belasting betaald dan jij, dus ook iets meer te zeggen dan.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja schattig. Het bedrag dat jij per maand aan inkomstenbelasting afdraagt is wat ik per maand aan milieutax afdraag via schiphol.
ik weet niet of ze zo'n garantie kunnen geven op je 85stequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het lekkere jonge halfbloedmeisjes zijn heb ik daar geen bezwaar tegen. Gesubsidieerde prostitutie voor bejaarden.Maar dan wil ik wel orgasme garantie.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja schattig. Het bedrag dat jij per maand aan inkomstenbelasting afdraagt is wat ik per maand aan milieutax afdraag via schiphol.
quote:Ik werk als webdeveloper voor een klein bedrijfje in het centrum van Amsterdam.
Sorryquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik weet niet of ze zo'n garantie kunnen geven op je 85ste
Net zoals je mag bijdragen aan mensen die in een monumentaal pand wonen, aan kansarmen, aan milieubelastingen, etcetera.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Allemaal eigen keuze. Ik heb geen keuze in het feit of jij wel of geen kinderen neemt, dat is je eigen keuze. Ik mag vervolgens wel bijdragen aan jou keuze.
Amen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Net zoals je mag bijdragen aan mensen die in een monumentaal pand wonen, aan kansarmen, aan milieubelastingen, etcetera.
Ik heb geen keuze in het feit of jij wel of niet je best hebt gedaan op school, of in het feit dat jij wel of niet in een monument gaat wonen, of jij een eigen bedrijf begint met subsidie...
Het is simpelweg onmogelijk om een samenleving draaiend te houden EN te zorgen dat iedereen slechts betaalt voor wat ie gebruikt.
Gaan we mensen zonder auto ook geld teruggeven ? Mensen die niet van natuur houden, of vanwege ziekte de natuur niet in kunnen geld teruggeven van staatsbosbeheer ?
Er zijn voor iedereen wel dingen op te noemen waar ie geen gebruik van maakt.
Gehuil van een verwend volwassen kind, meer is het niet.
Vliegen is ook prive he schattepattat anders draaide m'n werk wel voor de kosten (incl. vliegtax) op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:04 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
Dude ?!??
Kleine bedrijfjes met small-time webdevelopers (de mislukte programmeurs) laat zijn werknemers niet frequent vliegen......
Om op je 75ste een nieuwe penis te transplanteren die niet afgeracht is ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
SorryDan geen kinderbijslag. Dan heb ik mijn geld zelf hard genoeg nodig.
Ik ben blij dat we in ieder geval dan nog 1 overeenkomst hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
Gehuil van een verwend volwassen kind, meer is het niet.
Je bedoelt die voorzieningen die er straks niet meer zijn?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Belachelijk. De kinderen zijn onze toekomst. Zij betalen straks onze voorzieningen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Nee. Zonder kinderen is de maatschappij ten dode opgeschreven.
Zeg, werk jij toevallig bij Astro-TV ofzo ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je bedoelt die voorzieningen die er straks niet meer zijn?
Nee maar ik heb nog wel verstand van economie en de moderne maatschappij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zeg, werk jij toevallig bij Astro-TV ofzo ?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zeg, werk jij toevallig bij Astro-TV ofzo ?
Blijkbaar toch niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog wel verstand van economie en de moderne maatschappij.
Met al die "kennis" toch nog zo kortzichtig!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog wel verstand van economie en de moderne maatschappij.
Mijn kinderen gaan dus echt niet betalen voor jullie hoor! Het zijn mijn slaven!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Belachelijk. De kinderen zijn onze toekomst. Zij betalen straks onze voorzieningen.
De kans dat ze verdwijnen wordt alleen maar groter als we mensen ontmoedigen om kinderen te krijgen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je bedoelt die voorzieningen die er straks niet meer zijn?
Jouw ouders hebben het ook niet kunnen tegenhouden dat jij nu de slaaf bent van de vorige generatiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan dus echt niet betalen voor jullie hoor! Het zijn mijn slaven!
Laat mij dan maar kortzichtig zijn, voorlopig heb ik mijn leven prima voor elkaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Met al die "kennis" toch nog zo kortzichtig!!
Zielepoot
Bewijs maar.....quote:
Ik ook....waarvoor mijn hartelijke dank!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat mij dan maar kortzichtig zijn, voorlopig heb ik mijn leven prima voor elkaar.
Oh jawel hoor. Ze hebben mij goede tips gegeven om de belastingdienst te ontduiken. Daarbij heb ik ook nog eens via vriendjes politiek een ongelooflijk goede baan. Oh en via een asielzoekerscentrum krijg ik ook nog 5 verschillende uitkeringen binnen onder een alias.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben het ook niet kunnen tegenhouden dat jij nu de slaaf bent van de vorige generatie
Die truc werkt max. 1 generatie. Daarna is de sociale hangmat doorgezakt en staan we er allemaal alleen voor, ook jouw bloedjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ze hebben mij goede tips gegeven om de belastingdienst te ontduiken. Daarbij heb ik ook nog eens via vriendjes politiek een ongelooflijk goede baan. Oh en via een asielzoekerscentrum krijg ik ook nog 5 verschillende uitkeringen binnen onder een alias.
Mijn ouders houden wel van mij, lekker puh
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben voor afschaffing van kinderbijslag en andere kind-subsidies.
Ouders moeten zich niet aanstellen. "Oh wat is het leven duur met kinderen", *handje op gaat houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
En ts moet zich verder niet aanstellen. Huillie.
jij ziet graag een nu al negatief en enconomisch schadelijk geboortecijfer van 1,7 terugdalen naar 1,4 of lager?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ouders moeten zich niet aanstellen. "Oh wat is het leven duur met kinderen", *handje op gaat houden.
Eerst nadenken, dan neuken.
Neuken en nadenken zijn 2 dingen die meestal niet samen gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ouders moeten zich niet aanstellen. "Oh wat is het leven duur met kinderen", *handje op gaat houden.
Waarom moeten de kinderloze werknemers meer betalen dan diegene met kinderen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
jij ziet graag een nu al negatief en enconomisch schadelijk geboortecijfer van 1,7 terugdalen naar 1,4 of lager?
Verhuis eens toch uit de bijlmer dude. Het kán ook anders namelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom moeten de kinderloze werknemers meer betalen dan diegene met kinderen?
Die ze toch niet opvoeden, dus bushokjes e.d. gaan slopen, mensen in het ziekenhuis slaan etc?
Dat is pas economisch schadelijk
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom moeten de kinderloze werknemers meer betalen dan diegene met kinderen?
Die ze toch niet opvoeden, dus bushokjes e.d. gaan slopen, mensen in het ziekenhuis slaan etc?
Dat is pas economisch schadelijk
ja, want alleen in de bijlmer zijn er hooligans. het begint al met die etterige kinderen die met mama mee gaan boodschappen doen. En voor het afrekenen de halve winkelvorraad in hun bek gestopt hebben. Betalen? nee hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Verhuis eens toch uit de bijlmer dude. Het kán ook anders namelijk.
Denk je nu werkelijk dat de meerderheid fokt voor het geld? Ik wist dat er zoiets bestond als kinderbijslag, had geen flauw idee hoeveel dat zou zijn. En de rest had ik niet eens benul van...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus waar woon je man.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, want alleen in de bijlmer zijn er hooligans. het begint al met die etterige kinderen die met mama mee gaan boodschappen doen. En voor het afrekenen de halve winkelvorraad in hun bek gestopt hebben. Betalen? nee hoor.
Nee, maar mensen nemen maar kinderen omdat er toch veel voor ze geregeld is. Er wordt niet nagedacht of het wel kan of wat dan ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat de meerderheid fokt voor het geld? Ik wist dat er zoiets bestond als kinderbijslag, had geen flauw idee hoeveel dat zou zijn. En de rest had ik niet eens benul van...
Als dat zo is, waarom ben je dan zo'n ontevreden verzuurde chagerijn ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat mij dan maar kortzichtig zijn, voorlopig heb ik mijn leven prima voor elkaar.
Wie zegt er toch dat er helemaal geen kinderen meer zijn als er geen subsidies zouden zijn? Betekent dat iedereen het voor het geld doet of zo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zonder kinderen geen maatschappij. Dat TS homo is betekent niet dat alles voor hem moet wijken.
Dat ik homo ben heeft er echt helemaal NIETS mee te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef Isdatzo het volgende:
Zonder kinderen geen maatschappij. Dat TS homo is betekent niet dat alles voor hem moet wijken.
Maak je geen zorgen, geen kinderen voor mij, ik moet er niet aan denken. Maar val me dan ook niet lastig met die van jou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:11 schreef YoWilly het volgende:
Eindeloze discussie dit.
@TS en andere kortzichtige mensjes: Ik hoop echt dat jullie voet bij stuk houden en dat jullie nooit zullen voortplanten! Dat is uiteindelijk beter voor iedereen.
Sommige mensen gaan schelden als ze geen argumenten meer hebben....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
En al dat gescheld als homo etc, sorry, er zijn ook mensen die eerst even van hun eigen leven willen genieten op hun eigen wijze. Soms past zo'n kinderwens daar niet in. oeh, een kind krijgen is een keuze, bah zeg, keuzes.
Of is WGR tegenwoordig ook al op het niveau van ONZ/KLB en wordt er daarom maar op de persoon gespeeld
Oh, die argumenten heb ik even gemist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan schelden als ze geen argumenten meer hebben....
Het is altijd een eindeloze discussie. En als ze uiteindelijk wel een partner hebben gevonden waarmee ze een gezinnetje gaan stichten dan hebben ze weer een totaal andere mening.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:11 schreef YoWilly het volgende:
Eindeloze discussie dit.
@TS en andere kortzichtige mensjes: Ik hoop echt dat jullie voet bij stuk houden en dat jullie nooit zullen voortplanten! Dat is uiteindelijk beter voor iedereen.
Ik ben getrouwd, dank voor je domme vooroordeel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het is altijd een eindeloze discussie. En als ze uiteindelijk wel een partner hebben gevonden waarmee ze een gezinnetje gaan stichten dan hebben ze weer een totaal andere mening.
Daarnaast die kinderbijslag die wordt gewoon uit de winstbelasting van de luierfabrikanten betaald.
Ik snap nog steeds niet wat jij bedoeld. Ik val jou lastig met mijn kinderen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, geen kinderen voor mij, ik moet er niet aan denken. Maar val me dan ook niet lastig met die van jou.
Ik heb al jarenlang een partner, maar we willen allebei geen kinderen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef HarryP het volgende:
Het is altijd een eindeloze discussie. En als ze uiteindelijk wel een partner hebben gevonden waarmee ze een gezinnetje gaan stichten dan hebben ze weer een totaal andere mening.
Ik betaal voor jou kinderen, dus val je mij er lastig mee. En ja ik rijd auto, maar de benzineprijs zal me een zorg zijn. Het is nog steeds betaalbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat jij bedoeld. Ik val jou lastig met mijn kinderen?
Jij valt jezelf lastig door je zo druk te maken.
Rijd je auto?....maak je dan eens druk om de benzineprijs, misschien bereik je daar wel iets mee.
Die wordt niet gesubsidieerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:30 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat jij bedoeld. Ik val jou lastig met mijn kinderen?
Jij valt jezelf lastig door je zo druk te maken.
Rijd je auto?....maak je dan eens druk om de benzineprijs, misschien bereik je daar wel iets mee.
"Jouw kinderen".quote:
AHAAAA ! Maar ik loop dus wel in jouw uitlaatgassen ! Weet je hoeveel mensen er per jaar sterven door luchtverontreiniging ???quote:dus val je mij er lastig mee. En ja ik rijd auto, maar de benzineprijs zal me een zorg zijn. Het is nog steeds betaalbaar.
Die betalen we al, dmv zorgpremie en natuurlik accijns. Dank.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Jouw kinderen".
Bezittelijk voornaamwoord, leer het te gebruiken.
[..]
AHAAAA ! Maar ik loop dus wel in jouw uitlaatgassen ! Weet je hoeveel mensen er per jaar sterven door luchtverontreiniging ???
Nou, betalen maar, zal ik je m'n rekeningnummer even geven ?
We hebben geen argumenten meer dus gaan we maar op spelfouten lettenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Jouw kinderen".
Bezittelijk voornaamwoord, leer het te gebruiken.
[..]
AHAAAA ! Maar ik loop dus wel in jouw uitlaatgassen ! Weet je hoeveel mensen er per jaar sterven door luchtverontreiniging ???
Nou, betalen maar, zal ik je m'n rekeningnummer even geven ?
Precies.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die betalen we al, dmv zorgpremie en natuurlik accijns. Dank.
Niet mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben voor afschaffing van kinderbijslag en andere kind-subsidies.
Ow ik ben zo ontzetttend jaloers op al die mensen met die gillende blagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
TS begint ondertussen een beetje jaloers te klinken.
Ach, met al die subsidies hou ik vast wat aan over.quote:En met kinderen zal het vast niet zo'n grote vetpot zijn als TS laat voordoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |