quote:
das alleen maar goed!! ik hou van mannen met het grote hart!! geef je op!!quote:
haha ik hou van humor!! ik schrijf je op je hoort nog hoe en wat!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef Chancard het volgende:
OK eerste kandidaat hier!
Ik moet je wel waarschuwen dat ik een vijver in de tuin heb, en daar leeft sinds 5 jaar een walrus.
Als dat geen probleem is (of andere Russen), dan ga ik graag verder met deze kompetitie.
Oeioeioei, we hebben een ware woordentovenaar in huis hier, mensen! Als dat maar goed gaat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef Chancard het volgende:
OK eerste kandidaat hier!
Ik moet je wel waarschuwen dat ik een vijver in de tuin heb, en daar leeft sinds 5 jaar een walrus.
Als dat geen probleem is (of andere Russen), dan ga ik graag verder met deze kompetitie.
Waarschijnlijk alleen maar breezers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:34 schreef pisnicht het volgende:
slik je?
bedoel je dat je meedoet??quote:
Oke ik doe wel mee mits geen naaktopdrachten (behalve als het functioneel is)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoel je dat je meedoet??
VROUWEN MOGEN OOK AANMELDEN VOOR ME TE HELPEN MET OPDRACHTEN ALS VRIENDINEN!!!!!
ik hoopte al dat jij meedoet!! maar we gaan een eerlijke wedstrijd houden hoor dus ik beloof nog niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik
Ik check je collums en haat yolante.
Ook verspel ik je toekomst via horoscoop
En je vindt me tof![]()
![]()
!!!
hahaa je brengt me nog ideeen!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke ik doe wel mee mits geen naaktopdrachten (behalve als het functioneel is)
Ik hoop zo dat jullie voor eeuwig met netwerkkabels aan elkaar verbonden zullen worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hoopte al dat jij meedoet!! maar we gaan een eerlijke wedstrijd houden hoor dus ik beloof nog niks![]()
Ludoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jullie voor eeuwig met netwerkkabels aan elkaar verbonden zullen worden.
he viswijf, reageer eens ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ludodoe jij ook mee? is wel leuk ook 1 slechte man erin
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hoopte al dat jij meedoet!! maar we gaan een eerlijke wedstrijd houden hoor dus ik beloof nog niks![]()
quote:
Ik geloof dat ik nog liever een relatie met een uit Vietnam afkomstige pangafilet aan ga welke tijdens vervoer naar NL is ingevroren en hier als verse vis in de schappen ligt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog liever een relatie met een uit Vietnam afkomstige pangafilet aan ga welke tijdens vervoer naar NL is ingevroren en hier als verse vis in de schappen ligt.
Hij mag niet van z'n rationele gedachten.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
Door dit topique mag ook wel de klonenscan
flauw grapjequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
we gaan die jonges binnestebuiten keren hoor!!! ik wil wel zeker een goeie te pakken hebben!!
Je weet gewoon dat viswijfje 'hard to get' mannen leuk vindtquote:
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
Door dit topique mag ook wel de klonenscan
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
flauw grapjega maar lekker naar wiswijfje piswijfje fietswijfje visgozer murp enzo
ja, wrijf jij het dr nog maar extra inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat viswijfje 'hard to get' mannen leuk vindt![]()
You're doing a good job
En nu probeer je VW jaloers te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, wrijf jij het dr nog maar extra in![]()
je jarretel ligt hier nog
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En nu probeer je VW jaloers te maken
pff ik heb zelf ook hele mooie setjes hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En nu probeer je VW jaloers te maken
verkapte "Ik_zoek_een_vriendin" postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:29 schreef Ixnay het volgende:
Doe allemaal eens even normaal tegen Viswijfje, misschien wordt dit wel een goed topic.
Als je het niveau wegdenkt kun je best lachen om die topics en reacties van haar soms.
En nee, ik wil niet meedoen.
al gaf je me ¤100 toequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pff ik heb zelf ook hele mooie setjes hoorniets jaloers hoor!!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
op steun van jou hoef ik dus ook niet te rekenen
ja, met het koppelen aan die schizofreen zekerquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
De deelnemers moeten natuurlijk wel een indicatie krijgen voor wat zij strijden, dus post je foto's VW.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
De deelnemers moeten natuurlijk wel een indicatie krijgen voor wat zij strijden, dus post je foto's VW.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Mag ook in een RAR bestand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
Bedoel je heel 2009? Nah, WuRM loopt niet veel risico.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom nu niet dan? mischien heb ik in 2009 nog wel een vriendje
Nog? Vuile slet!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
van de wedstrijd!!!!quote:
Wanneer Bladiblabla dit topic geopend had was het wel anders geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:35 schreef WurM het volgende:
Ik doe mee in '09.
ojaaaa Wurm was haar nerd!!! maar waar is ze volgend jaar dan dat je dan wel mee mag doen?? gaat ze vliegen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer Bladiblabla dit topic geopend had was het wel anders geweest.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer Bladiblabla dit topic geopend had was het wel anders geweest.
Wat??quote:
Oh gelukkigquote:
dat is nog een verassing hee en t panel moet nog meeverzinnen!!! niet voorbereiden ik wil juist spontaan!!! dan leer je jonges echt kennen!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
VW, hoe ga je de wedstrijd laten lopen enzo, afhaalchinees wil de mannen wel tips geven enzo, ik ben meester met het winnen van vrouwelijke harten...
overiges zou me dat worst wezen!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:43 schreef Thrackan het volgende:
Overigens staat er weer een gruwelijke grammaticale fout in je TT...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Worst, daar was je naar op zoek toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
overiges zou me dat worst wezen!!!
ik heb al me foto in de OP gezet hoor!!quote:
Ik zie een dolfijn met haar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb al me foto in de OP gezet hoor!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Worst, daar was je naar op zoek toch?
quote:
Subtiele manier om je snor te verbergen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel voor mij te helpen met de opdrachten!!! niet voor te daten ik ben geen lesbie!!!quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Als het niet te kibbelig is wel hoor
Een snor met een grote makreel dr inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Subtiele manier om je snor te verbergen.
ben je hetero?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel voor mij te helpen met de opdrachten!!! niet voor te daten ik ben geen lesbie!!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, hoe zet je jezelf voor paal?
Ze wil eerst een paal vinden, snap dat nou!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, hoe zet je jezelf voor paal?
het lachen zal de "winnaar" wel vergaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo bedoel je? dit is ook voor te lachen hoor! doen we hier elk jaar!!
had eigelijk gedacht dat jij wel mee zou doen
Sommige mannen zijn gek op die visluchtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het lachen zal de "winnaar" wel vergaan
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:58 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn gek op die vislucht
Ligt eraan of dat met of zonder paneermeel wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegen
Waarom zie ik jou kwijlsmilies posten in het FOBO van VW?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegen
moment van zwaktequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou kwijlsmilies posten in het FOBO van VW?
Je valt door de mand.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moment van zwakte
en ik wist nog niet dat het een kloon was
En "ik wil van mijn vriendin af"?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op mannen, jullie moet jezelf verkopen heeeee!!
Vertel waarom viswijfje JOU moet kiezen?
En nee "omdat ik al lang niet meer geneukt hebt" telt niet!
Vreemde woordkeuze in een topic van VW.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef zarGon het volgende:
Verfrissend, vooral.
boeiuhquote:
It takes two to tango.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boeiuh
ze ziet mij igg niet als potentiele kandidaat, jou wel
*proest*quote:
Die is wel erg slecht, zG.quote:
Verkapte "Ik_ben_lelijk_post"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boeiuh
ze ziet mij igg niet als potentiele kandidaat, jou wel
Vertel waarom viswijfje leuker is dan je vriendin!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:06 schreef Thrackan het volgende:
[..]
En "ik wil van mijn vriendin af"?
Er blijft er toch maar 1 over?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zou VW weten hoeveel 2x de helft is?
de helft van wat???quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zou VW weten hoeveel 2x de helft is?
Niet voorzeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er blijft er toch maar 1 over?
hahah van charon bij jensen heb ik wel gezien hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:22 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn, Viswijfje?
Cha cha cha?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
Charon.
nee maar ik kan wel dansen hoor! maar niet van dat stijfe ouwelullen dansen sta je in de kroeg toch vet voor schut !!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cha cha cha?
VW, heb je diploma's stijldansen?
dat.......kan ik niet ontkennenquote:
Heb ik wel!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cha cha cha?
VW, heb je diploma's stijldansen?
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:37 schreef SiRojK het volgende:
Volgt er na deze opdracht een week lang keiharde sex?
sex met jou, geeft klonen wel weer een heel andere dimensiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker is
Ik heb je geholpen, geeft dat een voorsprong?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker is
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sex met jou, geeft klonen wel weer een heel andere dimensie
ik heul geen eerste keer met jou gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
van dat klonen heb ik de eerste keer al genoeg gehoord
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Het_hupt het volgende:
Jammer dat je Leandra niet in de uitverkoopt gooit![]()
Liever een lekkere MILF in de hand, dat 10 viswijven thuis
Die smiley tussen je benen zeker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Vind het een ubersmiley denk ik
Dudequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die smiley tussen je benen zeker!
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!
Want wat wil je daarmee gaan doen, samen naar de vismarkt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaals dr maar een leuke bij zit
Ga je ze 1 voor 1 uitproberen? Of neem je er paar tegelijk?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaals dr maar een leuke bij zit
elke ronde valt er een af en dan blijft er 1 over!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ga je ze 1 voor 1 uitproberen? Of neem je er paar tegelijk?
Hoe lang duurt iedere ronde??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
elke ronde valt er een af en dan blijft er 1 over!!
En hoeveel ronden zijn er dan totaal?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar: vlindertjes vliegen rond en ook in je buikje en overal kriebeltjes![]()
samen gezelig dingen doen en je wilt met kerst niet alleen zijn toch?
spreek je dit aan geef je dan nu op voor Wie Word de man van Viswijfje!!! 2008!!!
Mischien vind je wel echte liefde of een date met mij!!
de regels:
- mannen mogen mee doen
- je krijgt opdrachtjes die de dames van fok gaan verzinnen dat word lachen!
- steeds vallen mannen af en de winnaar word de man van viswijfje 2008!!!
opgeven kan nu ook via pm!!
Vorig jaar was de winnaar -SL-
Dit was de rondes van 2007!!!
[ afbeelding ]
Ik ben de achterste hahaaaha![]()
Moet je een presentje meenemen wanneer je naar binnen wil?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in één ronde?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En hoeveel ronden zijn er dan totaal?
das elke ronde anders met opdrachten!! kijk anders is in t topic van vorig jaar!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in één ronde?
Ze worden getest op naïviteit, baggervermogen en msncam beschikbaarheid?
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das elke ronde anders met opdrachten!! kijk anders is in t topic van vorig jaar!!
Maar een ronde bestaat uit??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doen
Nou 1: doe een leuk kunstje online in het forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.
Helaas doe ik niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als dr maar een leuke bij zit
die ga ik niet allemaal meteen zeggen das juist elke week n verassing!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.
het moet allemaal via de computer kunnen op fok! dus vragen, gedichje maken, vragen antwoorden, iets knutselen met paint enzovoorts!! maar daar gaat het panel nog over denken oke!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar een ronde bestaat uit??
Het beantwoorden van vragen? Een date? En komen er pics enzo??
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog liever een relatie met een uit Vietnam afkomstige pangafilet aan ga welke tijdens vervoer naar NL is ingevroren en hier als verse vis in de schappen ligt.
hoezo te snel? elke week 1 opdracht hoor!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tering dit gaat echt veel te snel om bij te houden ; ik val af.
Ik heb een te goed sociaal leven voor dit soort topics vrees ik.
Heb je snel een voorbeeld bij de hand van zo'n opdracht?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo te snel? elke week 1 opdracht hoor!!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef kraakschandaal het volgende:
Er vallen inmiddels al paar zeer goede kandidaten af en het wordt een spannende strijd welke van de losers uiteindelijk gaat overblijven.
Wat is het overgebleven lijstje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef kraakschandaal het volgende:
Er vallen inmiddels al paar zeer goede kandidaten af en het wordt een spannende strijd welke van de losers uiteindelijk gaat overblijven.
Je hebt het over onz-users. Als je nog lager volk wilt kan je naar klb gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doen
of je neemt gewoon een blauwe usertquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het over onz-users. Als je nog lager volk wilt kan je naar klb gaan.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het overgebleven lijstje?
Ik was heel even naar het toilet en we waren alweer een pagina verder.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Een panel bestaand uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die ga ik niet allemaal meteen zeggen das juist elke week n verassing!!
[..]
het moet allemaal via de computer kunnen op fok! dus vragen, gedichje maken, vragen antwoorden, iets knutselen met paint enzovoorts!! maar daar gaat het panel nog over denken oke!
Mijn zaad borrelt op bij het idee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dan kun je beters ff terugtrekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn zaad borrelt op bij het idee!
ik mis de oude Drees in de jury, blijft de gemiddelde leeftijd net boven de 100quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loes Haasdijk, Albert Mol en Rita Corita
En Bulletje dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loes Haasdijk, Albert Mol en Rita Corita
Dan krijg je iig een oordeel waar VW misschien wel wat aan heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik mis de oude Drees in de jury, blijft de gemiddelde leeftijd net boven de 100
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan krijg je iig een oordeel waar VW misschien wel wat aan heeft
Een oude of een jonge??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus
mss nog een Volendammer dr bij?
maakt niet veel uit, ze hebben daar allemaal verstand van visquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maakt niet veel uit, ze hebben daar allemaal verstand van vis
Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, vooruit, als je er op staat....
ja zeker, jij pakt de bull wel by the hornquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bulletje is ook niet aardig, dus daar mag je best op staan
Indien nodig welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja zeker, jij pakt de bull wel by the horn
waarom kijk ik daar niet van op?quote:
Doe je nog mee in de contest? Ben 't overzicht kwijt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waarom kijk ik daar niet van op?
Geen idee??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waarom kijk ik daar niet van op?
ik deed niet meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:05 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Doe je nog mee in de contest? Ben 't overzicht kwijt.
Ook niet, heb me terug getrokken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik deed niet mee![]()
Ik ben geen kandidaat, jij?
Ah, waarom nou niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik deed niet mee![]()
Ik ben geen kandidaat, jij?
heel verstandigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:10 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ook niet, heb me terug getrokken.
kan je ook in de PM of op MSN vragenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, waarom nou niet?
Ik was zo nieuwsgierig naar je antwoorden
MSN?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:12 schreef Het_hupt het volgende:
kan je ook in de PM of op MSN vragen
how lucky can a man be?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
MSN?![]()
Dat is van na mijn generatie![]()
![]()
ah, een kruitvat oplossing?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... ik vind al die relatie-toestanden een beetje te ingewikkeld om een man te willen
een vulsel voor de vrouw, waar 2 penlites ingaanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:42 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Kun je dat ook uitleggen?
Oh, kutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... ik vind al die relatie-toestanden een beetje te ingewikkeld om een man te willen
liefjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh, kut![]()
Dacht dat jij me dat even kon uitleggen morgen.
op msn![]()
Morgenavond gaat wel ff lukken denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh, kut![]()
Dacht dat jij me dat even kon uitleggen morgen.
op msn![]()
niet voor viswijffiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hai skattie![]()
Sta je nou nog op de lijst of niet
Kannie wachtenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgenavond gaat wel ff lukken denk ik![]()
gaan we folders van de kruitvat uitwisselen?quote:
Doen die ook al in vis dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaan we folders van de kruitvat uitwisselen?
Geen zin om de brievenbus leeg te halen, ik ga weer OS kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heb jij ook kruitvat-folders?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wil het wel geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet durf je niet meer te kijken
Zo'n kruitvat is link hoor.... vlammetje erbij en de boel ontploftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wil het wel geprobeerd hebben
ik zorg wel dat er geen vuur bij de nachtzuster en jou isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n kruitvat is link hoor.... vlammetje erbij en de boel ontploft
Oeh, onze persoonlijke brandweerman??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik zorg wel dat er geen vuur bij de nachtzuster en jou is
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, onze persoonlijke brandweerman??
hij druipt nog niet, dus je bent op tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Verbinding viel weg![]()
Valt er nog wat te redden of moet ik mijn druipkaarsen zelf uitblazen?
Mijn redder in noodquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij druipt nog niet, dus je bent op tijd
truste lieverdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mijn redder in nood![]()
Geeft zo'n zootje altijd hè![]()
Slapen![]()
* nachtzuster kaars voor het raam zet
Dan zou ik eens wat uitgebreidere info over Viswijfje moeten hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel waarom viswijfje leuker is dan je vriendin!
Ik ben op FOK!-sabbatical.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Surequote:
dapper, als je dat er voor over hebt, om geen mr Viswijfje 2008 te wordenquote:
Ben jij dan een potentiele kandidaat?quote:
Het is volgens mij de bedoeling dat jij dat bijhoudt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
goeiemorgen jonges!!! kan er iemand voor de duidelijk zeggen wie nou kandidaten zijn??
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is volgens mij de bedoeling dat jij dat bijhoudt.
Dit topic opslotten klinkt aantrekkelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!
Ik wil eerst meer info weten over jou, het moet voor mij ook de moeite waard zijn natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!
Behoorlijk aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic opslotten klinkt aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben jij dan een potentiele kandidaat?
ja maar dat ligt aan de kandidaten en dat andere die hier niets te zoeken hebben het niet vol moeten posten!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef zarGon het volgende:
Je hebt trouwens alleen dit topic nog om jouw kandidaten te bepalen. Een tweede topic is niet nodig om kandidaten te ronselen en gaat gewoon op slot. Vorderingen willen we zien. Chop chop.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dat ligt aan de kandidaten en dat andere die hier niets te zoeken hebben het niet vol moeten posten!!!!
DOE NOU EENS WAT MENSEN VRAGEN ANDERS WORDT HET KANDIDAATSCHAP WEL ERG MOEILIJK HEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik wil eerst meer info weten over jou, het moet voor mij ook de moeite waard zijn natuurlijk
wil je mij als kandidaat?zoooo ja count me inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
goeiemorgen jonges!!! kan er iemand voor de duidelijk zeggen wie nou kandidaten zijn??
Ik zie je ideale man al voor me;quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie jonges! haha lekker sexy!!
verder ben ik 23, hobbies paardrijden stappen me katten en vriendinen!
hou van alle muziek maar vooral gezelige meezingers en top40!!! me vriendje moet knap zijn, aardig eerlijk humor en sexy!!! mischien wel jij!!
Ik voldoe echt aan 0 van je lijstjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zie je ideale man al voor me;
- Werkt op de bouw of is ijzervlechter
- Rijdt opel (al dan niet gepimpt) met minivlag van lokale voetbalclub op de ruiten
- Tatoos van twijfelachtige kwaliteit (meestal tribal-achtig)
- LTS-Zwakstroom of lager
- Voornaam eindigend op "ey"
- Gouden (konings)ketting
- Gaat minimaal 4 x per jaar met zijn zuipvrienden naar een piratenfestival
- Woont bij ouders welke hippe witte beeldjes in huis hebben.
haha klinkt een beetje als Jeffersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zie je ideale man al voor me;
- Werkt op de bouw of is ijzervlechter
- Rijdt opel (al dan niet gepimpt) met minivlag van lokale voetbalclub op de ruiten
- Tatoos van twijfelachtige kwaliteit (meestal tribal-achtig)
- LTS-Zwakstroom of lager
- Voornaam eindigend op "ey"
- Gouden (konings)ketting
- Gaat minimaal 4 x per jaar met zijn zuipvrienden naar een piratenfestival
- Woont bij ouders welke hippe witte beeldjes in huis hebben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:27 schreef lurf_doctor het volgende:
*Wacht op overtuigend fotomateriaal van TS*
Heb je nog maar een paar posts in dit topique voor om het goed op rij te krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha klinkt een beetje als Jeffersmaar das uit hoor!
kom op jonges, 5 is te weinig!!
Mag ik er nog over nadenken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef Viswijfje het volgende:
JE MAG HIER TOT VOOR HEDEN ALLEEN NOG MAAR POSTEN ALS JE KANDIDAAT WORD!!!!
Willyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef Sphere het volgende:
Ok, ok, ik ben overstag .Count me in!![]()
Op voorwaarde dat we gaan daten in het Dofinarium, bij Flipper.
Of hoe heet die dolfijn ook alweer uit die serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |