truste lieverdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mijn redder in nood![]()
Geeft zo'n zootje altijd hè![]()
Slapen![]()
* nachtzuster kaars voor het raam zet
Dan zou ik eens wat uitgebreidere info over Viswijfje moeten hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vertel waarom viswijfje leuker is dan je vriendin!
Ik ben op FOK!-sabbatical.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom nu niet dan? mischien heb ik in 2009 nog wel een vriendje
Surequote:
dapper, als je dat er voor over hebt, om geen mr Viswijfje 2008 te wordenquote:
Ben jij dan een potentiele kandidaat?quote:
Het is volgens mij de bedoeling dat jij dat bijhoudt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
goeiemorgen jonges!!! kan er iemand voor de duidelijk zeggen wie nou kandidaten zijn??
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is volgens mij de bedoeling dat jij dat bijhoudt.
Dit topic opslotten klinkt aantrekkelijker.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!
Ik wil eerst meer info weten over jou, het moet voor mij ook de moeite waard zijn natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als de mods alle offtopic nou weghalen zou ik t beter kunnen zien!!
Behoorlijk aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic opslotten klinkt aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben jij dan een potentiele kandidaat?
ja maar dat ligt aan de kandidaten en dat andere die hier niets te zoeken hebben het niet vol moeten posten!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef zarGon het volgende:
Je hebt trouwens alleen dit topic nog om jouw kandidaten te bepalen. Een tweede topic is niet nodig om kandidaten te ronselen en gaat gewoon op slot. Vorderingen willen we zien. Chop chop.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dat ligt aan de kandidaten en dat andere die hier niets te zoeken hebben het niet vol moeten posten!!!!
DOE NOU EENS WAT MENSEN VRAGEN ANDERS WORDT HET KANDIDAATSCHAP WEL ERG MOEILIJK HEquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:15 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik wil eerst meer info weten over jou, het moet voor mij ook de moeite waard zijn natuurlijk
wil je mij als kandidaat?zoooo ja count me inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:47 schreef Viswijfje het volgende:
goeiemorgen jonges!!! kan er iemand voor de duidelijk zeggen wie nou kandidaten zijn??
Ik zie je ideale man al voor me;quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:03 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
voor jullie jonges! haha lekker sexy!!
verder ben ik 23, hobbies paardrijden stappen me katten en vriendinen!
hou van alle muziek maar vooral gezelige meezingers en top40!!! me vriendje moet knap zijn, aardig eerlijk humor en sexy!!! mischien wel jij!!
Ik voldoe echt aan 0 van je lijstjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zie je ideale man al voor me;
- Werkt op de bouw of is ijzervlechter
- Rijdt opel (al dan niet gepimpt) met minivlag van lokale voetbalclub op de ruiten
- Tatoos van twijfelachtige kwaliteit (meestal tribal-achtig)
- LTS-Zwakstroom of lager
- Voornaam eindigend op "ey"
- Gouden (konings)ketting
- Gaat minimaal 4 x per jaar met zijn zuipvrienden naar een piratenfestival
- Woont bij ouders welke hippe witte beeldjes in huis hebben.
haha klinkt een beetje als Jeffersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:28 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik zie je ideale man al voor me;
- Werkt op de bouw of is ijzervlechter
- Rijdt opel (al dan niet gepimpt) met minivlag van lokale voetbalclub op de ruiten
- Tatoos van twijfelachtige kwaliteit (meestal tribal-achtig)
- LTS-Zwakstroom of lager
- Voornaam eindigend op "ey"
- Gouden (konings)ketting
- Gaat minimaal 4 x per jaar met zijn zuipvrienden naar een piratenfestival
- Woont bij ouders welke hippe witte beeldjes in huis hebben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:27 schreef lurf_doctor het volgende:
*Wacht op overtuigend fotomateriaal van TS*
Heb je nog maar een paar posts in dit topique voor om het goed op rij te krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha klinkt een beetje als Jeffersmaar das uit hoor!
kom op jonges, 5 is te weinig!!
Mag ik er nog over nadenken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef Viswijfje het volgende:
JE MAG HIER TOT VOOR HEDEN ALLEEN NOG MAAR POSTEN ALS JE KANDIDAAT WORD!!!!
Willyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef Sphere het volgende:
Ok, ok, ik ben overstag .Count me in!![]()
Op voorwaarde dat we gaan daten in het Dofinarium, bij Flipper.
Of hoe heet die dolfijn ook alweer uit die serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |