ben je hetero?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel voor mij te helpen met de opdrachten!!! niet voor te daten ik ben geen lesbie!!!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, hoe zet je jezelf voor paal?
Ze wil eerst een paal vinden, snap dat nou!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, hoe zet je jezelf voor paal?
het lachen zal de "winnaar" wel vergaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo bedoel je? dit is ook voor te lachen hoor! doen we hier elk jaar!!
had eigelijk gedacht dat jij wel mee zou doen
Sommige mannen zijn gek op die visluchtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het lachen zal de "winnaar" wel vergaan
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:58 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn gek op die vislucht
Ligt eraan of dat met of zonder paneermeel wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegen
Waarom zie ik jou kwijlsmilies posten in het FOBO van VW?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet als die al 3 weken in de brande zon heeft gelegen
moment van zwaktequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou kwijlsmilies posten in het FOBO van VW?
Je valt door de mand.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moment van zwakte
en ik wist nog niet dat het een kloon was
En "ik wil van mijn vriendin af"?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op mannen, jullie moet jezelf verkopen heeeee!!
Vertel waarom viswijfje JOU moet kiezen?
En nee "omdat ik al lang niet meer geneukt hebt" telt niet!
Vreemde woordkeuze in een topic van VW.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef zarGon het volgende:
Verfrissend, vooral.
boeiuhquote:
It takes two to tango.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boeiuh
ze ziet mij igg niet als potentiele kandidaat, jou wel
*proest*quote:
Die is wel erg slecht, zG.quote:
Verkapte "Ik_ben_lelijk_post"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
boeiuh
ze ziet mij igg niet als potentiele kandidaat, jou wel
Vertel waarom viswijfje leuker is dan je vriendin!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:06 schreef Thrackan het volgende:
[..]
En "ik wil van mijn vriendin af"?
Er blijft er toch maar 1 over?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zou VW weten hoeveel 2x de helft is?
de helft van wat???quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zou VW weten hoeveel 2x de helft is?
Niet voorzeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:23 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er blijft er toch maar 1 over?
hahah van charon bij jensen heb ik wel gezien hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:22 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel eieren zitten er in een dozijn, Viswijfje?
Cha cha cha?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
Charon.
nee maar ik kan wel dansen hoor! maar niet van dat stijfe ouwelullen dansen sta je in de kroeg toch vet voor schut !!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cha cha cha?
VW, heb je diploma's stijldansen?
dat.......kan ik niet ontkennenquote:
Heb ik wel!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cha cha cha?
VW, heb je diploma's stijldansen?
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:37 schreef SiRojK het volgende:
Volgt er na deze opdracht een week lang keiharde sex?
sex met jou, geeft klonen wel weer een heel andere dimensiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker is
Ik heb je geholpen, geeft dat een voorsprong?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker is
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sex met jou, geeft klonen wel weer een heel andere dimensie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |