ik heul geen eerste keer met jou gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
van dat klonen heb ik de eerste keer al genoeg gehoord
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:47 schreef Het_hupt het volgende:
Jammer dat je Leandra niet in de uitverkoopt gooit![]()
Liever een lekkere MILF in de hand, dat 10 viswijven thuis
Die smiley tussen je benen zeker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Vind het een ubersmiley denk ik
Dudequote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die smiley tussen je benen zeker!
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hahahaa nee teminste niet met kandidaten!! pas na de finale als ie teminste lekker is
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Pff, en jij denkt dat er veel mensen zijn die zich zullen aanmelden.. Make it interresting!
Want wat wil je daarmee gaan doen, samen naar de vismarkt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaals dr maar een leuke bij zit
Ga je ze 1 voor 1 uitproberen? Of neem je er paar tegelijk?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee veel hoeft niet hoor dan duurt het te lang!! 10 mannen is primaals dr maar een leuke bij zit
elke ronde valt er een af en dan blijft er 1 over!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:06 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ga je ze 1 voor 1 uitproberen? Of neem je er paar tegelijk?
Hoe lang duurt iedere ronde??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
elke ronde valt er een af en dan blijft er 1 over!!
En hoeveel ronden zijn er dan totaal?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Viswijfje het volgende:
Het is weer die tijd van het jaar: vlindertjes vliegen rond en ook in je buikje en overal kriebeltjes![]()
samen gezelig dingen doen en je wilt met kerst niet alleen zijn toch?
spreek je dit aan geef je dan nu op voor Wie Word de man van Viswijfje!!! 2008!!!
Mischien vind je wel echte liefde of een date met mij!!
de regels:
- mannen mogen mee doen
- je krijgt opdrachtjes die de dames van fok gaan verzinnen dat word lachen!
- steeds vallen mannen af en de winnaar word de man van viswijfje 2008!!!
opgeven kan nu ook via pm!!
Vorig jaar was de winnaar -SL-
Dit was de rondes van 2007!!!
[ afbeelding ]
Ik ben de achterste hahaaaha![]()
Moet je een presentje meenemen wanneer je naar binnen wil?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in één ronde?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En hoeveel ronden zijn er dan totaal?
das elke ronde anders met opdrachten!! kijk anders is in t topic van vorig jaar!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in één ronde?
Ze worden getest op naïviteit, baggervermogen en msncam beschikbaarheid?
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das elke ronde anders met opdrachten!! kijk anders is in t topic van vorig jaar!!
Maar een ronde bestaat uit??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doen
Nou 1: doe een leuk kunstje online in het forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.
Helaas doe ik niet mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als dr maar een leuke bij zit
die ga ik niet allemaal meteen zeggen das juist elke week n verassing!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat zijn die opdrachten dan, voor dit jaar.
het moet allemaal via de computer kunnen op fok! dus vragen, gedichje maken, vragen antwoorden, iets knutselen met paint enzovoorts!! maar daar gaat het panel nog over denken oke!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar een ronde bestaat uit??
Het beantwoorden van vragen? Een date? En komen er pics enzo??
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog liever een relatie met een uit Vietnam afkomstige pangafilet aan ga welke tijdens vervoer naar NL is ingevroren en hier als verse vis in de schappen ligt.
hoezo te snel? elke week 1 opdracht hoor!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tering dit gaat echt veel te snel om bij te houden ; ik val af.
Ik heb een te goed sociaal leven voor dit soort topics vrees ik.
Heb je snel een voorbeeld bij de hand van zo'n opdracht?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoezo te snel? elke week 1 opdracht hoor!!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef kraakschandaal het volgende:
Er vallen inmiddels al paar zeer goede kandidaten af en het wordt een spannende strijd welke van de losers uiteindelijk gaat overblijven.
Wat is het overgebleven lijstje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef kraakschandaal het volgende:
Er vallen inmiddels al paar zeer goede kandidaten af en het wordt een spannende strijd welke van de losers uiteindelijk gaat overblijven.
Je hebt het over onz-users. Als je nog lager volk wilt kan je naar klb gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt een beetje af van hoeveel mannen en hoe goed ze het doen
of je neemt gewoon een blauwe usertquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het over onz-users. Als je nog lager volk wilt kan je naar klb gaan.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het overgebleven lijstje?
Ik was heel even naar het toilet en we waren alweer een pagina verder.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Een panel bestaand uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die ga ik niet allemaal meteen zeggen das juist elke week n verassing!!
[..]
het moet allemaal via de computer kunnen op fok! dus vragen, gedichje maken, vragen antwoorden, iets knutselen met paint enzovoorts!! maar daar gaat het panel nog over denken oke!
Mijn zaad borrelt op bij het idee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dan kun je beters ff terugtrekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn zaad borrelt op bij het idee!
ik mis de oude Drees in de jury, blijft de gemiddelde leeftijd net boven de 100quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loes Haasdijk, Albert Mol en Rita Corita
En Bulletje dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Loes Haasdijk, Albert Mol en Rita Corita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |