Alleen voor de xbox?quote:
Ik had het over toenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er hier 34 in de kast staan... en ik heb nog een game uitgeleend ook
Ja alleen voor de Xbox 360 en dan heb ik Arcade games niet meegeteld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:12 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Alleen voor de xbox?jezus! Arcade games tellen niet
ik doe ook nooit spellen weg , kheb zelfs oblivion nog die ik na 5 uur spelen nooit meer heb aangeraaktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja alleen voor de Xbox 360 en dan heb ik Arcade games niet meegeteld.
Op de een of ander manier vind ik het zonde om spellen weer weg te doen (ja zelfs de crapgames als Superman Returns etc)
IK heb turning point hier ook nog gewoon liggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja alleen voor de Xbox 360 en dan heb ik Arcade games niet meegeteld.
Op de een of ander manier vind ik het zonde om spellen weer weg te doen (ja zelfs de crapgames als Superman Returns etc)
Ik heb oblivion ook nog na 95 uur spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik doe ook nooit spellen weg , kheb zelfs oblivion nog die ik na 5 uur spelen nooit meer heb aangeraakt
Prachtig, maar zag de vijand je nou van bijna 300 meter afstand tussen de bosjes gewoon zitten? Dat zou serieus de A.I. niet waarmaken wat betreft realisme en ook de stealth gameplay benadelen.quote:
Geen idee,.... vast wel. Maar lekker boeien om je E-penis via een MMORPG te uiten. Dat moet je zelf weten. Voor SP consolegames snap ik dit echt niet en zal dit ook nooit doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar serieus, dit soort praktijken bestaan toch al langer in de (MMO)RPG wereld
Turning Pointquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
IK heb turning point hier ook nog gewoon liggen
En Need for Speed Carbon bij een kennis laten liggen, we kregen ruzie en ik vond game niet waard om terug te eisen
Allemaal heel mooi en aardig, maar ik ben bang als er wat actie op het scherm komt dat het in 1 keer niet meer zo mooi is.quote:
Als je de framerate bedoelt, daar heeft de game niet zo veel problemen mee als ik de gameplay videos bekijk (ook die met veel actie op het scherm). Er is wel nog veel pop-up en pop-in als je door het landschap reist, dus hopelijk kan daar nog wat aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Allemaal heel mooi en aardig, maar ik ben bang als er wat actie op het scherm komt dat het in 1 keer niet meer zo mooi is.
Ik heb de framerate ook nog niet zien dalen met veel actie, maar we weten allemaal dat het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je de framerate bedoelt, daar heeft de game niet zo veel problemen mee als ik de gameplay videos bekijk (ook die met veel actie op het scherm). Er is wel nog veel pop-up en pop-in als je door het landschap reist, dus hopelijk kan daar nog wat aan gedaan worden.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Turning Point![]()
![]()
En cool die ruzie waar ging die over? Of dat mag ik zeker niet weten?
LO kan ook weer weg! Jammer dat ze het spel op het einde weer moeten verzieken met een doolfhoofje met rare schakelaars enzDaarom weg er mee want daar heb ik geen zin in!
En ik heb 3 Xbox 360 games
De developers hebben al meerdere keren benadrukt dat er geen monsters in de game zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:29 schreef Edwinuss het volgende:
Voor de rest lijkt het me een hele toffe game, maar ik ben bang dat ik in weer in 1 keer door gangetjes loop waar ik monsters moet neerschieten. Dat wacht ik nog even af.
Ik haat die shit zo dan heb ik er gewoon meteen geen zin meer in! Ook door die random encounters die zijn op die momenten echt zwaar irritantquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je bent ook zo'n rare kwiebus ook he , als je dr niet uit komt ga je het spel toch niet weg doen als die veder leuk is .
kijk dan gewoon ff op www.neoseeker.com ofzo of een andere guide site en hoppa je kan gewoon veder spelen
Ik ben het met AKwiebus360 eens, ik heb t zelf op disc1 al opgegeven!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat die shit zo dan heb ik er gewoon meteen geen zin meer in! Ook door die random encounters die zijn op die momenten echt zwaar irritant![]()
kwiebusWat een kutwoord!
Ik vond het echt wel een tof spelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben het met AKwiebus360 eens, ik heb t zelf op disc1 al opgegeven!
Die toeterquote:
Welcome to the club!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:09 schreef Ulreazj het volgende:
Zo er is een nieuwe xbox usert erbij. Heb Xbox Elite gekocht met zo'n funpack voor 60 euries. Zaten PGR 4 en Gears of War in. En nog los soul calibur 4 gekocht. Leuke spellen. En ook op internet aangesloten.
Die 120GB harddisk is ook zo vol denk ik, al aardig wat dingen aan het downloaden.
Dat buffel gedoe slaat nergens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |