Mij boeit het niet er zitten soms wel pracht-exemplaren bij en ik geef haar dan een paar cadeau'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Jij bent echt een van de meest trieste mensen hier.
Gr
Fha
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Gr
De_Ananas
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef wolferl het volgende:
Laat me raden, je oma koopt Batman pyama en breid Bob de Bouwer truien voor je
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.
Ja en dan opeens zegt ze ja mijn toegang is geweigerd en nu kan ik geen kleding meer kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als je 't niet tof vind zet je het toch op marktplaats enzo? Iig ga het niet dragen, zo leert ze het nooit af he
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
en zelf draagt ze een vuilniszak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
Ik koop er ook dingen bij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoor![]()
![]()
Nee ik hoef er geen speciale handelingen voor te verrichten. Ga er zelf een zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Atreyu het volgende:
Heej Teunebeum. Moet je eerst nog speciale handelingen verrichten bij je oma? Zo ja, iew. Zo nee, doe mij eens zo'n oma.
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
en zelf draagt ze een vuilniszak.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef wolferl het volgende:
Laat me raden, je oma koopt Batman pyama en breid Bob de Bouwer truien voor je
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.
Mss is zn oma wel 36.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.
Als het een groothandel is betekent het meestal dat er wel meer mensen komen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.quote:
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt. En aangezien mijn oom een café heeft heeft zij ook een pasje daarvoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als het een groothandel is betekent het meestal dat er wel meer mensen komen..
15 is wel erg laat voor een eerste ongesteldheid: 11 á 12 is normaal, er zijn er die nog eerder zijn, maar dat zijn eerder uitzonderingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.
Normaal ben je zo rond je 15 ongesteld (heeft zijn oma ook een paar x kunnen oefen )
Zijn moeke was dan ook 15 ,
15+15=30 dus dan is hij 6 nee die terorie klopt niet..
denkd at hij een jaar of 16 is,.
Laten we het der nouw maar niet over hebben hoe oud zijn moeder en oma waren toen ze al een kind hadden,
Ja ik zeg nu eigenlijk oma, maar eigenlijk is het een nicht van mijn moeder. Ja mijn moeder is grootgebracht bij haar. En ik heb altijd tegen haar oma gezegd het is ingeburgerd maar mijn moeder is 49 en mijn "oma" is rond de 65quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Normaal ben je zo rond je 15 ongesteld (heeft zijn oma ook een paar x kunnen oefen )
Laten we het der nouw maar niet over hebben hoe oud zijn moeder en oma waren toen ze al een kind hadden,
lieve sgat weet niet of je het weet , maar op de groothandel mag je pas kommen als je een geregisteerd bedrij heeft dus dat betekend dat je oma onder de 62 is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.
Ja. en die hebben niet veel mensen gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt.
Bah, het is genetisch dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.
Je oma haalt kleding bij de MAKRO?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt. En aangezien mijn oom een café heeft heeft zij ook een pasje daarvoor
Lieve Fokker sorry hoor maar even dat je het weet. Mijn oma koopt kleding in voor een kledingzaak hier in Roermond mijn oom heeft haar de pas gegeven. De kledingzaak is van mijn oom die ook het café heeft jawel klinkt gek maar zijn dochter staat erin. En als je dat niet gelooft dan geloof je het niet. Ik weet best dat de winkels in grote oplagen verkopen hoor en ik weet niet of je het weet maar meestal gaat dat per 10 stuks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lieve sgat weet niet of je het weet , maar op de groothandel mag je pas kommen als je een geregisteerd bedrij heeft dus dat betekend dat je oma onder de 62 is.
Boven de 62 moet je het bedrijf overdragen , dus dan heb je geen geregisteerd bedrijf meer, dus mag je niet op de groothandel komen.
En de GROOT handel verkoopt inpakketjen van 100 of meer het heet niet voor nix GROOT handel.,
En wil je kleding dara weg halen moet je een kledig winkel hebben ,
Dus van dit hele verhaal : KLOPT nix..
hoe komt je volgende topic te heten?? me opa koopt condooms voor me??
Kom je verhaal daar oook met alle genoegen op de waarheid controleren.
Wil je aandacht maak je gewoon een topic met de titel : ik ben een sub. en je hebt genoeg die je aandacht geven.
Sorry maar als je dat gelooft geloof je zeker ook in wonderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef superXmacho het volgende:
en nog wat heb je een cafe , dan heb je geen kvk pasje, want whate The fuck heb je daar dna te zoeken??
en op de groot handel koop je nicks ilegaal wordt zo streng gecontroleerd.
En maakt iemand anders gebruik van een pasje van een ander dan ben je onherroepelijk je pasje kwijt, dus geen conecons meer met de kvk,
En je krijgt boete, is het vaker gebeurt. dan krijg je proces verbaal.
Gr
Lyzio
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lieve Fokker sorry hoor maar even dat je het weet. Mijn oma koopt kleding in voor een kledingzaak hier in Roermond mijn oom heeft haar de pas gegeven. De kledingzaak is van mijn oom die ook het café heeft jawel klinkt gek maar zijn dochter staat erin. En als je dat niet gelooft dan geloof je het niet. Ik weet best dat de winkels in grote oplagen verkopen hoor en ik weet niet of je het weet maar meestal gaat dat per 10 stuks.
drugs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.
Jonge over de kvk lul je mij der niet uit,.
Heb je een mooie bewering vraag ik het wel ff aan me stiefmoeder die heeft zo veel gehadelt en bedrijven gehad die weet alles van de kvk
Jij weet er zeker alles van he. Ik weet er volgens mij meer vanaf dan jij. Het wordt in oplagen verkocht per 10 stuks ik heb het toch zelf gezien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.
Heb je een mooie bewering vraag ik het wel ff aan me stiefmoeder die heeft zo veel gehadelt en bedrijven gehad die weet alles van de kvk
Ja ik haat die mensen die beweren dat ze er meer vanaf weten en dan beginnen te babbelen. Er wordt echt niet streng gecontroleerd hoor.quote:
Er wordt overal gecontroleerd en wat jij bedoelt heet ilegaal SMOKELEN!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Teunebeun het volgende:
Je kunt ook in Duitsland inkopen doen in speciale winkels die diverse contacten met Nederland hebben. Zoals handelshof waar je je aan kunt sluiten met het kvk-nummer btw wordt dan weg gelaten. En daar wordt al helemaal niet gecontroleerd.
Kan je wat voor mij regelen? gaan we handeltje doen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik haat die mensen die beweren dat ze er meer vanaf weten en dan beginnen te babbelen. Er wordt echt niet streng gecontroleerd hoor.
Wanneer word jou eindelijk iets duidelijk. Als je je aansluit bij de kamer van koophandel dan kun je in sommige groothandels terecht. Daar kun je kleding kopen die je ook in de winkel krijgt maar dan goedkoper. En nee dit is geen illegale handel want mijn oom en oma zijn familie en daarmee uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Er wordt overal gecontroleerd en wat jij bedoelt heet ilegaal SMOKELEN!!
ALs je het zo ook bekijkt kan je in belgie met een vuurwapen kopen .
Zonder wapen vergunning je hoeft alleen 18 te wezen.
(voor het zwaardere werk moet je wel wapen vergunning hebben)
Die heeft me oom wel dus hij kan daar zo een wapen kopen ,
Maar als hij hem daar koopt is het een Belgies vuurwapen en als je er dan i n Nederland is hij dan ilegaal.
Want hier in Nederland worden alle Vuurwapens geregisteerd.
En mochen onder geen enkele voorwaarde door verkocht worden want dan zijn ze ilegaal.
Maar zo kan iedereen aan goed kopere dingen kommen.
Zo kan je ook aan ilegaal vuurwerk kommen
Echt hehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb zo 't idee dat Teun en die MachoX wel goede vriendjes kunnen worden
Ik verkoop al zelf genoegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan je wat voor mij regelen? gaan we handeltje doen..
binnen de familie is ook niet toegestaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wanneer word jou eindelijk iets duidelijk. Als je je aansluit bij de kamer van koophandel dan kun je in sommige groothandels terecht. Daar kun je kleding kopen die je ook in de winkel krijgt maar dan goedkoper. En nee dit is geen illegale handel want mijn oom en oma zijn familie en daarmee uit.
Das pas ranzigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja bjorn borg ondergoed 15 euroquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef reetveter het volgende:
He teun, heb je nog wat hendig sjieke kleding voor me?
Gr
Fha
Oké jouw mening. En je weet er niks vanaf. Dat is mijn mening. Nu tevreden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
binnen de familie is ook niet toegestaan.
Weet je wat voor straf er op staat?
En ik geloof nicks van je verhaal.
Hoe veder jij jezelf verdedigt hoe veder je wegzakt.
moet je wel 100 dezelfde truien hebben
En je hoeft niet te zeggen dat je merk kleren hebt voor bekendheid
Want dat wordt je nooit want je bent gewoon een merkloze-KLOON!!
haha nieuw zijn ze soms nog goedkoper..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja bjorn borg ondergoed 15 euro
Ja oké maar de kledingzaak van mijn Nicht verkoopt ze gewoon voor 15 euriequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha nieuw zijn ze soms nog goedkoper..
Naar de zwarte mark daar zijn *van de vrachtwagen gevallen* bjorn-borg die zijn iets van 7 euro
haha weet er meer vanaf als jij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké jouw mening. En je weet er niks vanaf. Dat is mijn mening. Nu tevreden?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja bjorn borg ondergoed 15 euro
QFT, eerste waar ik aan dacht toen ik de TT en de TS zag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Gr
Fha
Nee wel een kruisboog en ik heb bewijs. Kijk maar in mijn FOBOquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha weet er meer vanaf als jij.
Je lult mij er gewoon niet uit.
Dus zoek je nu een uitweg.
Laten we het ergens anders over hebben!!
Heb je een geweer ?? vast wel..
Want je oma koopt toch alles voor je!
Naam van die kledingzaak? En plaats? Dan kan ik er even langsgaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja oké maar de kledingzaak van mijn Nicht verkoopt ze gewoon voor 15 eurie
Waarom ben ik een Turkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]Turk
![]()
![]()
![]()
Die dingen krijg je voor 12 via internet met bezorgkosten erbij. Kutnegert!
Hehe thuis adres van mijn nichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naam van die kledingzaak? En plaats? Dan kan ik er even langsgaan!
Kan jij rekenen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hij probeert in haar slipje te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hehe thuis adres van mijn nichten ik ga hier niet met adressen strooien de zaak verkoopt al goed
Kan mij het schelen ik zeg gewoon wat ik weet en zij zegt wat zij weet. Maar ik weet dat zij ook een klein beetje fout is meer zeg ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
Je wordt gewoon weggedisst door een meisje, Teunke.
ja de zaak die niet bestaat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hehe thuis adres van mijn nichten ik ga hier niet met adressen strooien de zaak verkoopt al goed
Nope niks illegaal alles witquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef reetveter het volgende:
AHA, je verkoopt alles illigaal. Ik ga de polizei inlichten! Zowaar ik NSBert heet!!!
We lullen je wel uit over je puntkaak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens slim geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Er wordt overal gecontroleerd en wat jij bedoelt heet ilegaal SMOKELEN!!
ALs je het zo ook bekijkt kan je in belgie met een vuurwapen kopen .
Zonder wapen vergunning je hoeft alleen 18 te wezen.
(voor het zwaardere werk moet je wel wapen vergunning hebben)
Die heeft me oom wel dus hij kan daar zo een wapen kopen ,
Maar als hij hem daar koopt is het een Belgies vuurwapen en als je er dan i n Nederland is hij dan ilegaal.
Want hier in Nederland worden alle Vuurwapens geregisteerd.
En mochen onder geen enkele voorwaarde door verkocht worden want dan zijn ze ilegaal.
Maar zo kan iedereen aan goed kopere dingen kommen.
Zo kan je ook aan ilegaal vuurwerk kommen
Nee Teunes, let op: Je IP-adres is [----------]. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:
Of je maakt een topic "raar uiterlijk" dan krijg je zo 7 topics ervan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
[..]
Wil je aandacht maak je gewoon een topic met de titel : ik ben een sub. en je hebt genoeg die je aandacht geven.
kan ik er wat aan doen dat ik van ilegale dingen veel verstand hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens slim geworden.
Meid ga iemand anders uit lullen ik weet wel hoe het zit met KVK hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jaja net zo wit als je reet ckr??
Voor de rest ben je een kamerplantje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik van ilegale dingen veel verstand heb
jaloers?quote:
Omdat je zelf ook illegaal in Nederland ben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vmbo-Kquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |