Mij boeit het niet er zitten soms wel pracht-exemplaren bij en ik geef haar dan een paar cadeau'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Jij bent echt een van de meest trieste mensen hier.
Gr
Fha
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Gr
De_Ananas
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef wolferl het volgende:
Laat me raden, je oma koopt Batman pyama en breid Bob de Bouwer truien voor je
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoezo omdat mijn oma zo gul is ben ik triest?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Raissa het volgende:
Sowieso vind ik het kut als iemand anders kleding voor me koopt...
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jouw oma is nu jouw erfenis aan het verbrassen.
Ja en dan opeens zegt ze ja mijn toegang is geweigerd en nu kan ik geen kleding meer kopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als je 't niet tof vind zet je het toch op marktplaats enzo? Iig ga het niet dragen, zo leert ze het nooit af he
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
en zelf draagt ze een vuilniszak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Boeiend net als geld gelukkig maakt. Ik krijg een kledingstuk per maand hoor
Ik koop er ook dingen bij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Zozo, een kledingstuk per maand? Grote man ben je hoor![]()
![]()
Nee ik hoef er geen speciale handelingen voor te verrichten. Ga er zelf een zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Atreyu het volgende:
Heej Teunebeum. Moet je eerst nog speciale handelingen verrichten bij je oma? Zo ja, iew. Zo nee, doe mij eens zo'n oma.
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
en zelf draagt ze een vuilniszak.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef wolferl het volgende:
Laat me raden, je oma koopt Batman pyama en breid Bob de Bouwer truien voor je
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.
Mss is zn oma wel 36.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dus zoon oma: ik-denk-dat-ik-nog-jong-ben-,-maar-ben-oud-en-verschrompelt-dus-koop-ik-me-kleinzoon-om-heb -ik-teminste-nog-iemand-die-me-beft.
Als het een groothandel is betekent het meestal dat er wel meer mensen komen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.quote:
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt. En aangezien mijn oom een café heeft heeft zij ook een pasje daarvoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Als het een groothandel is betekent het meestal dat er wel meer mensen komen..
15 is wel erg laat voor een eerste ongesteldheid: 11 á 12 is normaal, er zijn er die nog eerder zijn, maar dat zijn eerder uitzonderingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.
Normaal ben je zo rond je 15 ongesteld (heeft zijn oma ook een paar x kunnen oefen )
Zijn moeke was dan ook 15 ,
15+15=30 dus dan is hij 6 nee die terorie klopt niet..
denkd at hij een jaar of 16 is,.
Laten we het der nouw maar niet over hebben hoe oud zijn moeder en oma waren toen ze al een kind hadden,
Ja ik zeg nu eigenlijk oma, maar eigenlijk is het een nicht van mijn moeder. Ja mijn moeder is grootgebracht bij haar. En ik heb altijd tegen haar oma gezegd het is ingeburgerd maar mijn moeder is 49 en mijn "oma" is rond de 65quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.
Normaal ben je zo rond je 15 ongesteld (heeft zijn oma ook een paar x kunnen oefen )
Zijn moeke was dan ook 15 ,
15+15=30 dus dan is hij 6 nee die terorie klopt niet..
denkd at hij een jaar of 16 is,.
Laten we het der nouw maar niet over hebben hoe oud zijn moeder en oma waren toen ze al een kind hadden,
lieve sgat weet niet of je het weet , maar op de groothandel mag je pas kommen als je een geregisteerd bedrij heeft dus dat betekend dat je oma onder de 62 is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ze koopt het bij groot handels waar sommige mensen van dromen.
Ja. en die hebben niet veel mensen gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt.
Bah, het is genetisch dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nope ze draagt zelf kleding die mensen aan doen als ze de 25 net gepasseerd zijn.
Je oma haalt kleding bij de MAKRO?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n groothandel waar je zo'n kvk nummer voor nodig hebt. En aangezien mijn oom een café heeft heeft zij ook een pasje daarvoor
Lieve Fokker sorry hoor maar even dat je het weet. Mijn oma koopt kleding in voor een kledingzaak hier in Roermond mijn oom heeft haar de pas gegeven. De kledingzaak is van mijn oom die ook het café heeft jawel klinkt gek maar zijn dochter staat erin. En als je dat niet gelooft dan geloof je het niet. Ik weet best dat de winkels in grote oplagen verkopen hoor en ik weet niet of je het weet maar meestal gaat dat per 10 stuks.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
lieve sgat weet niet of je het weet , maar op de groothandel mag je pas kommen als je een geregisteerd bedrij heeft dus dat betekend dat je oma onder de 62 is.
Boven de 62 moet je het bedrijf overdragen , dus dan heb je geen geregisteerd bedrijf meer, dus mag je niet op de groothandel komen.
En de GROOT handel verkoopt inpakketjen van 100 of meer het heet niet voor nix GROOT handel.,
En wil je kleding dara weg halen moet je een kledig winkel hebben ,
Dus van dit hele verhaal : KLOPT nix..
hoe komt je volgende topic te heten?? me opa koopt condooms voor me??
Kom je verhaal daar oook met alle genoegen op de waarheid controleren.
Wil je aandacht maak je gewoon een topic met de titel : ik ben een sub. en je hebt genoeg die je aandacht geven.
Sorry maar als je dat gelooft geloof je zeker ook in wonderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef superXmacho het volgende:
en nog wat heb je een cafe , dan heb je geen kvk pasje, want whate The fuck heb je daar dna te zoeken??
en op de groot handel koop je nicks ilegaal wordt zo streng gecontroleerd.
En maakt iemand anders gebruik van een pasje van een ander dan ben je onherroepelijk je pasje kwijt, dus geen conecons meer met de kvk,
En je krijgt boete, is het vaker gebeurt. dan krijg je proces verbaal.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Gr
Lyzio
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lieve Fokker sorry hoor maar even dat je het weet. Mijn oma koopt kleding in voor een kledingzaak hier in Roermond mijn oom heeft haar de pas gegeven. De kledingzaak is van mijn oom die ook het café heeft jawel klinkt gek maar zijn dochter staat erin. En als je dat niet gelooft dan geloof je het niet. Ik weet best dat de winkels in grote oplagen verkopen hoor en ik weet niet of je het weet maar meestal gaat dat per 10 stuks.
drugs?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.
Jonge over de kvk lul je mij der niet uit,.
Heb je een mooie bewering vraag ik het wel ff aan me stiefmoeder die heeft zo veel gehadelt en bedrijven gehad die weet alles van de kvk
Jij weet er zeker alles van he. Ik weet er volgens mij meer vanaf dan jij. Het wordt in oplagen verkocht per 10 stuks ik heb het toch zelf gezien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.
Jonge over de kvk lul je mij der niet uit,.
Heb je een mooie bewering vraag ik het wel ff aan me stiefmoeder die heeft zo veel gehadelt en bedrijven gehad die weet alles van de kvk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |