Nee wel een kruisboog en ik heb bewijs. Kijk maar in mijn FOBOquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha weet er meer vanaf als jij.
Je lult mij er gewoon niet uit.
Dus zoek je nu een uitweg.
Laten we het ergens anders over hebben!!
Heb je een geweer ?? vast wel..
Want je oma koopt toch alles voor je!
Naam van die kledingzaak? En plaats? Dan kan ik er even langsgaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja oké maar de kledingzaak van mijn Nicht verkoopt ze gewoon voor 15 eurie
Waarom ben ik een Turkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef reetveter het volgende:
[..]Turk
![]()
![]()
![]()
Die dingen krijg je voor 12 via internet met bezorgkosten erbij. Kutnegert!
Hehe thuis adres van mijn nichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Naam van die kledingzaak? En plaats? Dan kan ik er even langsgaan!
Kan jij rekenen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
reken ik ff uit hoe oud zijn moeke was toen ze een kindtje kreeg.
Normaal ben je zo rond je 15 ongesteld (heeft zijn oma ook een paar x kunnen oefen )
Zijn moeke was dan ook 15 ,
15+15=30 dus dan is hij 6 nee die terorie klopt niet..
denkd at hij een jaar of 16 is,.
Laten we het der nouw maar niet over hebben hoe oud zijn moeder en oma waren toen ze al een kind hadden,
Hij probeert in haar slipje te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hehe thuis adres van mijn nichten ik ga hier niet met adressen strooien de zaak verkoopt al goed
Kan mij het schelen ik zeg gewoon wat ik weet en zij zegt wat zij weet. Maar ik weet dat zij ook een klein beetje fout is meer zeg ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:11 schreef zarGon het volgende:
Je wordt gewoon weggedisst door een meisje, Teunke.
ja de zaak die niet bestaat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hehe thuis adres van mijn nichten ik ga hier niet met adressen strooien de zaak verkoopt al goed
Nope niks illegaal alles witquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef reetveter het volgende:
AHA, je verkoopt alles illigaal. Ik ga de polizei inlichten! Zowaar ik NSBert heet!!!
We lullen je wel uit over je puntkaak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja right nu heeft hij OPEENS ook een kleding zaak, en het wordt per 100 verkocht.
Jonge over de kvk lul je mij der niet uit,.
Heb je een mooie bewering vraag ik het wel ff aan me stiefmoeder die heeft zo veel gehadelt en bedrijven gehad die weet alles van de kvk
Wat ben jij opeens slim geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Er wordt overal gecontroleerd en wat jij bedoelt heet ilegaal SMOKELEN!!
ALs je het zo ook bekijkt kan je in belgie met een vuurwapen kopen .
Zonder wapen vergunning je hoeft alleen 18 te wezen.
(voor het zwaardere werk moet je wel wapen vergunning hebben)
Die heeft me oom wel dus hij kan daar zo een wapen kopen ,
Maar als hij hem daar koopt is het een Belgies vuurwapen en als je er dan i n Nederland is hij dan ilegaal.
Want hier in Nederland worden alle Vuurwapens geregisteerd.
En mochen onder geen enkele voorwaarde door verkocht worden want dan zijn ze ilegaal.
Maar zo kan iedereen aan goed kopere dingen kommen.
Zo kan je ook aan ilegaal vuurwerk kommen
Nee Teunes, let op: Je IP-adres is [----------]. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:
Of je maakt een topic "raar uiterlijk" dan krijg je zo 7 topics ervan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef superXmacho het volgende:
[..]
[..]
Wil je aandacht maak je gewoon een topic met de titel : ik ben een sub. en je hebt genoeg die je aandacht geven.
kan ik er wat aan doen dat ik van ilegale dingen veel verstand hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens slim geworden.
Meid ga iemand anders uit lullen ik weet wel hoe het zit met KVK hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jaja net zo wit als je reet ckr??
Voor de rest ben je een kamerplantje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik van ilegale dingen veel verstand heb
jaloers?quote:
Omdat je zelf ook illegaal in Nederland ben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
vmbo-Kquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |