Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:52 schreef JortK het volgende:
Waarom maken jullie hem niet vol?
[Slowchat #225] de crew kweekvijver
+10quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat we het een echte spam slet wouden laten doen.
Niet, ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Yo, de echte kweekvijver voor Modjes, dat is de KSC.
Nee, niet IEDEREEN uit de KSC is mod.quote:
Wyri had het over DIG crew. Maar wie ben jij om te bepalen hoe dat geinterpreteerd moet worden? Ik ben ook crew, en ik ben nu ook in DIG. Dus ben ik ook DIG crew. Oke, ik ben geen mod van DIG, maar ik ben wel crew in DIG, net als Sjowhan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wyri had het over DIG crew. KPD != DIG. Dat is de dus. Ik heb geen intentie om mod te zijn, waar dan ook op Fok. Als ik mijn tijd aan Fok kwijt wil, mogen ze me een dev baantje geven.
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:17 schreef Cothen het volgende:
Wat voor crew gaan we kweken dan?
Lastige opgaaf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Goed... wanneer ben ik blauw??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:18 schreef Merovingian het volgende:
Van die baggercrew, nog erger dan dat het nu al is
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
Lastige opgaaf.
Dat hebben ze toch al gedaan. Zie de boswachter en dat soort badmongolen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Maak de vaste kliek in ONZ mod en je bent al een heel eind.
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'enquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
En kwaliteitsusers zoals wij mogen niets. Niet eens sql'en
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegevenquote:
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegeven
en ik dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag niet zeuren. Jij was blauw en hebt het vrijwillig opgegeven
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe en hoe, anyway moet maar eens gaan kijken naar een dingetje om series op te kunnen kijken in de trein en muziek op te kunnen luisteren op de fiets.
Jij mag per definitie al niet zeurenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij mag per definitie al niet zeuren
Weet ik veel, ik heb ook geen blauw kleurtjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef mschol het volgende:
zoja: hoe kan ik leuk blauw kleurtje krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |