Goh dat leek mijn vorige school wel:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:09 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi, ik heb maar liefst 30 minuten op school doorgebracht
Nee ik had geen les vandaag, introductie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh dat leek mijn vorige school wel:
*komt op school
- 1e, 2e en 3e uur valt uit en het 4e uur geeft maar half les...
Mijn zusje is de creampie queenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog een crêmig soepje gegeven 's nachts
NEEE< NEEEEEEE LAAT EHT NIET WAAR ZIJN!!quote:
Ik zag hetquote:
Ik koop de boeken wel op het moment dat werkelijk blijkt dat ik ze nodig heb. Heb vorig jaar al genoeg boeken gekocht zonder ze open te hebben gehad (HBOquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb mijn boeken ontvangen ! ! ! !
Ja je hebt echt wat gemist vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEEEEEE LAAT EHT NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
![]()
Ik was er het grootste gedeelte gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja je hebt echt wat gemist vannacht.
NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 04:26 schreef Maisnon het volgende:
er gaat ongeveer 9 gram hagelslag op 1 boterhamik heb het gewogen
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Die ga ik maar es niet doorlezen, samenvatting van de vorige 2?
Link?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots op
Was wel grappig.
Maar dat is toch ook fucking stoerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots op
Was wel grappig.
Is het een "zij" ?quote:
Vorige topic en dan denk ik vanaf pagina 3 of 4.quote:
Ik heb helemaal geen vakantiequote:
jaquote:
Een vrouw die levels maakt voor WoWquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
kwamen we na een tijdje achter
Je opa's fiets zoeken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef gers het volgende:
boh gek net terug uit mofrika
Moeilijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een vrouw die levels maakt voor WoW
Kan het nog erger
Guus Meeuwis - Per Spoor?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef reetveter het volgende:
Wie helpt even, ik zoek een nummer.
Het is ook een nummer bij FIFA. En het gaat globaal zo:
Diggiediggiebeng bom didideng kedengkedeng
Uit welk jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef reetveter het volgende:
Wie helpt even, ik zoek een nummer.
Het is ook een nummer bij FIFA. En het gaat globaal zo:
Diggiediggiebeng bom didideng kedengkedeng
Owja, gehandicaptenvoetbal begint altijd een paar weken later he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks de eerste voetbaltraining van het seizoen![]()
WoW is wat anders pikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een vrouw die levels maakt voor WoW
Kan het nog erger
Wij zijn al 3 weken bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks de eerste voetbaltraining van het seizoen![]()
world of warcraft toch?quote:
NEIN DRANK KAUFEN UNT EINE USBSTICKquote:
en cs-gasquote:
Wow = World of Warcraft (voor n3rds)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
world of warcraft toch?![]()
Ik heb het vorige topic niet gevolgd dus kan zijn dat ik er naast zit
HEEUUJ BEN JIJ NIET DIE LEVELMAKERquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Hey ik zie dat ik weer voorbij kwamdat was mijn KLB Bagger SC ontgroening
Hier worden geen taalfouten gewaardeerd mevrouw!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
En De_Ananas heeft minimaal 10 keer zoveel tijd in Warcraft gestoken als mij!
Jah stoere mannen en mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wow = World of Warcraft (voor n3rds)
Warcraft = Warcraft 3 (voor de stoere mannen)
Ik ben dan ook minimaal 10 keer zo goed als jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
En De_Ananas heeft minimaal 10 keer zoveel tijd in Warcraft gestoken als mij!
Je blijft er mee strooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor, ik heb net schoongemaakt, ga dadelijk eten maken en heb uitgevogeld hoe het naaimachine werkt
EHJ BEN JIJ NIET DIE BIERFLESJESVANHETBALKONKEILERTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HEEUUJ BEN JIJ NIET DIE LEVELMAKER
Taalpuristen! Ok, ik ga het even verbeterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hier worden geen taalfouten gewaardeerd mevrouw!
HEEEUJ BEN JIJ NIET DIE GAST DIE 20UURMOESTSCHOFFELENGOZERT!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
EHJ BEN JIJ NIET DIE BIERFLESJESVANHETBALKONKEILERT
Zeg, ben jij niet die levelmaker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Taalpuristen! Ok, ik ga het even verbeteren
EN STOND JIJ OOK NIET 4 WEKEN DROOGquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
HEEEUJ BEN JIJ NIET DIE GAST DIE 20UURMOESTSCHOFFELENGOZERT!!
ik wil je ook wel naailes geven hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor, ik heb net schoongemaakt, ga dadelijk eten maken en heb uitgevogeld hoe de naaimachine (SPREEK UIT HET NAAIMASJIEN) werkt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt. Hoeveel erger wordt het als ik zeg dat ik ook banen voor Trackmania maakte met toegepaste omgevingspsychologie erin verwerkt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN STOND JIJ OOK NIET 4 WEKEN DROOG!!
ga alvast maar krassenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt. Hoeveel erger wordt het als ik zeg dat ik ook banen voor Trackmania maakte met toegepaste omgevingspsychologie erin verwerkt?
Nee, maar het is puur omdat je altijd met die leuke verhalen op Fok! komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIJ REGELT ZEKER WEL ELKE WEEK EEN SMA? VANACHTER JE PC!!
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
De telefoon gaat! Spannend! Hey zegt m'n vader, oh, het is voor m'n zusje maar ze is niet thuis. Hmm, ze moet meteen weer weg, maar om half 7 is ze heel even thuis. Als die persoon dan terugbelt, is ze er misschien!
pics van je zusje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
De telefoon gaat! Spannend! Hey zegt m'n vader, oh, het is voor m'n zusje maar ze is niet thuis. Hmm, ze moet meteen weer weg, maar om half 7 is ze heel even thuis. Als die persoon dan terugbelt, is ze er misschien!
Omdat je niet op een kerstboom lijktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom heb je mij trouwens nog niet proberen te versieren Maisnon?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze heeft een neuspiercing laten zetten laatsteen neuspiercing!
Hoe weet jij dat nu weer !?!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat je niet op een kerstboom lijkt
pics van haar klitpiercing?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze heeft een klitpiercing laten zetten laatsteen klitpiercing!
ZEG BEN JIJ NIET DIE MOOIBOY MET DIAMANTJES?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef reetveter het volgende:
Volgende topic echt wel als TT ZEG BEN JIJ NIET DIE ...
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE MOOIBOY MET DIAMANTJES?
Daar moet je even doorheen slaan, want anders zit je nog tegen veel meer vliegen aan te kijken (en ik ook)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef reetveter het volgende:
Zit er zoeen vlieg op mijn arm en ik wou hem dus zo hendig sjiek vangen, vliegt er een andere vlieg op en gingen ze vliegensvlug paren
ik was verstijfd en heb ze allebei niet kunnen pakken
Want ik zou het ook niet leuk vinden als ze mij dan zouden vangen enzulks
Katten nog meer, film zien ze echt in van die stilstaande beelden achter elkaar. (mensen ook, maar dan zo snel dat het een bewegend geheel lijkt)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Vliegen
Wat wel weer gaaf is, is dat vliegen de wereld in eh, slow motion meemaken.
Ik heb het zelfs nuchter laten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui in hongarije een keer bijna gaatjes in mn oren laten schietenAlleen had ik gelukkig/helaas niet genoeg geld op zak
Heb jij die vliegenmeppert ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Katten nog meer, film zien ze echt in van die stilstaande beelden achter elkaar. (mensen ook, maar dan zo snel dat het een bewegend geheel lijkt)
Bloemkoleuhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:46 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar wat heb je dan in je oor hangen precies
quote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geen dank.
Teddybears STHLM - Cobrastyle
Bohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui in hongarije een keer bijna gaatjes in mn oren laten schietenAlleen had ik gelukkig/helaas niet genoeg geld op zak
heb je dat nummer toevallig op je pc, ik kan hem niet downloadenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geen dank.
Teddybears STHLM - Cobrastyle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |