Waarom zou je in godsnaam nog boer willen worden als schaatser als je gewoon met 1 zeecontainertje je hele leven lang kunt leven...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 04:28 schreef Maisnon het volgende:
Ze zouden gewoon per persoon 55000 boterhammen hagelslag kunnen eten, woot
Hagelslag en pindakaas is voedzaam voor sporters.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Jezus dit onderwerp
En weer 2 topics volgespamdDie ga ik maar es niet doorlezen, samenvatting van de vorige 2?
Hoi Jos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:04 schreef afcajos het volgende:
hoi jordy
Dat boek zal te dik worden dus ik maak er een docu over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
Wanneer komt jouw boek uit over je "sociaal falen"?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef afcajos het volgende:
Mijn boek zal gaan heten: "van pedo naar milfhunter"
De_Anasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben dood + de zak.
Morgen pas weer werk maar totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De_Anas
Lekker aan t werk tussen de jonge dames?
Soep is voor alcoholisten die geen eten door hun strot kunnen krijgen.quote:
Gisteren je zusje nog een crêmig soepje gegeven 's nachtsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Soep is voor alcoholisten die geen eten door hun strot kunnen krijgen.
WTF je bent helemaal geen frituurkoning. Ik dacht serieus dat jij leefde van frituursel.....quote:
Genoeg frituursel op de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF je bent helemaal geen frituurkoning. Ik dacht serieus dat jij leefde van frituursel.....
-10 kudo's voor Ananas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |