Daar moet je even doorheen slaan, want anders zit je nog tegen veel meer vliegen aan te kijken (en ik ook)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef reetveter het volgende:
Zit er zoeen vlieg op mijn arm en ik wou hem dus zo hendig sjiek vangen, vliegt er een andere vlieg op en gingen ze vliegensvlug paren
ik was verstijfd en heb ze allebei niet kunnen pakken
Want ik zou het ook niet leuk vinden als ze mij dan zouden vangen enzulks
Katten nog meer, film zien ze echt in van die stilstaande beelden achter elkaar. (mensen ook, maar dan zo snel dat het een bewegend geheel lijkt)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:43 schreef Maisnon het volgende:
Vliegen
Wat wel weer gaaf is, is dat vliegen de wereld in eh, slow motion meemaken.
Ik heb het zelfs nuchter laten doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui in hongarije een keer bijna gaatjes in mn oren laten schietenAlleen had ik gelukkig/helaas niet genoeg geld op zak
Heb jij die vliegenmeppert ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Katten nog meer, film zien ze echt in van die stilstaande beelden achter elkaar. (mensen ook, maar dan zo snel dat het een bewegend geheel lijkt)
Bloemkoleuhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:46 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar wat heb je dan in je oor hangen precies
quote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geen dank.
Teddybears STHLM - Cobrastyle
Bohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui in hongarije een keer bijna gaatjes in mn oren laten schietenAlleen had ik gelukkig/helaas niet genoeg geld op zak
heb je dat nummer toevallig op je pc, ik kan hem niet downloadenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Geen dank.
Teddybears STHLM - Cobrastyle
Zeg, ben jij niet degene die z'n theorie niet haalt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:50 schreef jordeeeh het volgende:
Zo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet degene die z'n theorie niet haalt?
Kijk je FoBo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef gers het volgende:
boh gek even friet/patat gehaald en een milkshake kersen
Hoe weet je dat ik niet op een kerstboom lijk!?!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef Maisnon het volgende:
I've got mace, pepper-spray
And some shoes that runs faster than a rapist rapes
What I need is chemical castrations, hope and godspeed
Zeg ben jij niet diegene die in 010 ging hakken op hava naquila en joden ging roepen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb gisteren trouwens op één of andere bank staan hakken in de kroeg.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet diegene die in 010 ging hakken op hava naquila en joden ging roepen?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet diegene die in 010 ging hakken op hava naquila en joden ging roepen?
Mensen die 010/020 zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wij wonen in 0527quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |