Goh dat leek mijn vorige school wel:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:09 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi, ik heb maar liefst 30 minuten op school doorgebracht
Nee ik had geen les vandaag, introductie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh dat leek mijn vorige school wel:
*komt op school
- 1e, 2e en 3e uur valt uit en het 4e uur geeft maar half les...
Mijn zusje is de creampie queenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog een crêmig soepje gegeven 's nachts
NEEE< NEEEEEEE LAAT EHT NIET WAAR ZIJN!!quote:
Ik zag hetquote:
Ik koop de boeken wel op het moment dat werkelijk blijkt dat ik ze nodig heb. Heb vorig jaar al genoeg boeken gekocht zonder ze open te hebben gehad (HBOquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb mijn boeken ontvangen ! ! ! !
Ja je hebt echt wat gemist vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEE< NEEEEEEE LAAT EHT NIET WAAR ZIJN!!![]()
![]()
![]()
Ik was er het grootste gedeelte gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja je hebt echt wat gemist vannacht.
NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 04:26 schreef Maisnon het volgende:
er gaat ongeveer 9 gram hagelslag op 1 boterhamik heb het gewogen
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Die ga ik maar es niet doorlezen, samenvatting van de vorige 2?
Link?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots op
Was wel grappig.
Maar dat is toch ook fucking stoerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OHJA, die Maisnon doet aan werelden maken voor WC3, stoepkrijt en is er trots op
Was wel grappig.
Is het een "zij" ?quote:
Vorige topic en dan denk ik vanaf pagina 3 of 4.quote:
Ik heb helemaal geen vakantiequote:
jaquote:
Een vrouw die levels maakt voor WoWquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
kwamen we na een tijdje achter
Je opa's fiets zoeken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef gers het volgende:
boh gek net terug uit mofrika
Moeilijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een vrouw die levels maakt voor WoW
Kan het nog erger
Guus Meeuwis - Per Spoor?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef reetveter het volgende:
Wie helpt even, ik zoek een nummer.
Het is ook een nummer bij FIFA. En het gaat globaal zo:
Diggiediggiebeng bom didideng kedengkedeng
Uit welk jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef reetveter het volgende:
Wie helpt even, ik zoek een nummer.
Het is ook een nummer bij FIFA. En het gaat globaal zo:
Diggiediggiebeng bom didideng kedengkedeng
Owja, gehandicaptenvoetbal begint altijd een paar weken later he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks de eerste voetbaltraining van het seizoen![]()
WoW is wat anders pikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een vrouw die levels maakt voor WoW
Kan het nog erger
Wij zijn al 3 weken bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks de eerste voetbaltraining van het seizoen![]()
world of warcraft toch?quote:
NEIN DRANK KAUFEN UNT EINE USBSTICKquote:
en cs-gasquote:
Wow = World of Warcraft (voor n3rds)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
world of warcraft toch?![]()
Ik heb het vorige topic niet gevolgd dus kan zijn dat ik er naast zit
HEEUUJ BEN JIJ NIET DIE LEVELMAKERquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
Hey ik zie dat ik weer voorbij kwamdat was mijn KLB Bagger SC ontgroening
Hier worden geen taalfouten gewaardeerd mevrouw!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
En De_Ananas heeft minimaal 10 keer zoveel tijd in Warcraft gestoken als mij!
Jah stoere mannen en mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wow = World of Warcraft (voor n3rds)
Warcraft = Warcraft 3 (voor de stoere mannen)
Ik ben dan ook minimaal 10 keer zo goed als jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
En De_Ananas heeft minimaal 10 keer zoveel tijd in Warcraft gestoken als mij!
Je blijft er mee strooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor, ik heb net schoongemaakt, ga dadelijk eten maken en heb uitgevogeld hoe het naaimachine werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |