Jah stoere mannen en mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wow = World of Warcraft (voor n3rds)
Warcraft = Warcraft 3 (voor de stoere mannen)
Ik ben dan ook minimaal 10 keer zo goed als jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:26 schreef Maisnon het volgende:
En De_Ananas heeft minimaal 10 keer zoveel tijd in Warcraft gestoken als mij!
Je blijft er mee strooienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor, ik heb net schoongemaakt, ga dadelijk eten maken en heb uitgevogeld hoe het naaimachine werkt
EHJ BEN JIJ NIET DIE BIERFLESJESVANHETBALKONKEILERTquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HEEUUJ BEN JIJ NIET DIE LEVELMAKER
Taalpuristen! Ok, ik ga het even verbeterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hier worden geen taalfouten gewaardeerd mevrouw!
HEEEUJ BEN JIJ NIET DIE GAST DIE 20UURMOESTSCHOFFELENGOZERT!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
EHJ BEN JIJ NIET DIE BIERFLESJESVANHETBALKONKEILERT
Zeg, ben jij niet die levelmaker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Taalpuristen! Ok, ik ga het even verbeteren
EN STOND JIJ OOK NIET 4 WEKEN DROOGquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
HEEEUJ BEN JIJ NIET DIE GAST DIE 20UURMOESTSCHOFFELENGOZERT!!
ik wil je ook wel naailes geven hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie kunnen weer opgelucht ademen hoor, ik heb net schoongemaakt, ga dadelijk eten maken en heb uitgevogeld hoe de naaimachine (SPREEK UIT HET NAAIMASJIEN) werkt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt. Hoeveel erger wordt het als ik zeg dat ik ook banen voor Trackmania maakte met toegepaste omgevingspsychologie erin verwerkt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN STOND JIJ OOK NIET 4 WEKEN DROOG!!
ga alvast maar krassenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef Maisnon het volgende:
Ja klopt. Hoeveel erger wordt het als ik zeg dat ik ook banen voor Trackmania maakte met toegepaste omgevingspsychologie erin verwerkt?
Nee, maar het is puur omdat je altijd met die leuke verhalen op Fok! komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIJ REGELT ZEKER WEL ELKE WEEK EEN SMA? VANACHTER JE PC!!
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
De telefoon gaat! Spannend! Hey zegt m'n vader, oh, het is voor m'n zusje maar ze is niet thuis. Hmm, ze moet meteen weer weg, maar om half 7 is ze heel even thuis. Als die persoon dan terugbelt, is ze er misschien!
pics van je zusje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef Maisnon het volgende:
De telefoon gaat! Spannend! Hey zegt m'n vader, oh, het is voor m'n zusje maar ze is niet thuis. Hmm, ze moet meteen weer weg, maar om half 7 is ze heel even thuis. Als die persoon dan terugbelt, is ze er misschien!
Omdat je niet op een kerstboom lijktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom heb je mij trouwens nog niet proberen te versieren Maisnon?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze heeft een neuspiercing laten zetten laatsteen neuspiercing!
Hoe weet jij dat nu weer !?!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat je niet op een kerstboom lijkt
pics van haar klitpiercing?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze heeft een klitpiercing laten zetten laatsteen klitpiercing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |