Nou... ik vind van wel...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat M. Vos voor Meneer Vos stond, maar dat bleek niet te kloppen.
In de categorie wie heeft de engeste glimlach.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarin heeft ze gewonnen dan? Ik volg het totaal niet namelijk.
Ze is wielrenster en heeft op de puntenkoers goud gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarin heeft ze gewonnen dan? Ik volg het totaal niet namelijk.
Ja ik had het zelf al eventjes opgezochtquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ze is wielrenster en heeft op de puntenkoers goud gewonnen.
Nou moet ik weer huilenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef eNaSnI het volgende:
Aanstekelijke emoties inderdaad! (zeker icm het Wilhelmus)
Bewegende plaatjes @ http://os2008.nos.nl/nieu(...)-goud-op-puntenkoers
Edit2: Nog een plaatje
[ afbeelding ]
Waarom staan al deze mooie beelden in de KLB??
idd, lief, maar niet lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nouja lekker is ze niet, maar ze ziet er wel heel lief uit.![]()
Vooral naast E. Terpstra.
Je weet nu tenminste beter, ik hoop dat je er vrede mee hebt met dit voorval.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat M. Vos voor Meneer Vos stond, maar dat bleek niet te kloppen.
quote:
Dat zal wel per persoon verschillen, hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een Jamaicaan zei ooit dat Nederlandse meisjes grote kutjes hadden door het fietsen.
Zou dat kloppen? Iemand de kut van Vos gezien?
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef eNaSnI het volgende:
Toppertje!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een symboolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef wolferl het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit als Leontien van Moorsel, opgemaakte lijk.
Wtf, alienhoofd rechts?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Superlekker wijf ja.......
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.
Gabber-alïenquote:
Cameltoequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef eNaSnI het volgende:
Toppertje!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat 'hol' heet Babyloniënbroek, dus ga er eens kijken zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze daar geen kapper in dat hol waar ze vandaan komt ? Mijn god zeg.
Moet ze dus huilen om MAAR één medaille (en dat haar haar niet goed zit)?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik word er ook emotioneel van. Eerst zo'n grote bek en dan met 1 medaille naar huis
Vond het jammer dat ze niet een andere renster de kans heeft gegeven op de tijdrit.
Maar goed het schijnt als je een grote mond heb en "even" 3 medailles gaat halen en je komt er maar met 1 thuis het leed al vergeven en vergeten is.
Ik gun het haar echt maar ik hoop dat ze de volgende spelen wat minder praat en wat meer doet.
I can see her babylon right trough her pants aight.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:50 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat 'hol' heet Babyloniënbroek, dus ga er eens kijken zou ik zeggen!
Zou ik ook zeggen als ik zelf fietstequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
wat maakt het uit hoe ze eruit ziet btw. Het gaat toch om het sporten.
Nou. Ik keek bijvoorbeeld zondag waterpolo NL-Italie. Had de verslaggever over DE speelster van italie, mevrouw Casanova. Dus ik dichterbij mijn TFT scherm gaan zitten, want meestal zijn de goede speelsters altijd van die lekkere (bijv. die Portugese hockeyster van het NL-Elftal)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Begrijp ik je nou goed dat je wilt zeggen dat je sportvrouwen alleen bekijkt als potentiele bedpartner? Zo ja, dan is dat best sneu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou. Ik keek bijvoorbeeld zondag waterpolo NL-Italie. Had de verslaggever over DE speelster van italie, mevrouw Casanova. Dus ik dichterbij mijn TFT scherm gaan zitten, want meestal zijn de goede speelsters altijd van die lekkere (bijv. die Portugese hockeyster van het NL-Elftal)
Was ze dit: (links)
[ afbeelding ]
Het spijt me zeer, maar dan krijg ik geen lunch meer door de keel.
Hetzelfde als ik Marianne Vos zie. Chapeau voor de prestaties, maar ga eens naar de kapper ofzo wijf. Ze ziet eruit alsof ze haar tussen de Amish uit hebben getrokken. Wat een gedrocht. Ik kan daar niet met evenveel plezier naar kijken als bijvoorbeeld die NL 7-kampsters of het NL-Hockeyteam.
Uiterlijk is zeker belangrijk. Als jij met je vriendje in bed ligt te sporten wil je toch ook niet dat hij eruit ziet als Beabop van de Turtles wanneer je de lampen aandoet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou. Ik keek bijvoorbeeld zondag waterpolo NL-Italie. Had de verslaggever over DE speelster van italie, mevrouw Casanova. Dus ik dichterbij mijn TFT scherm gaan zitten, want meestal zijn de goede speelsters altijd van die lekkere (bijv. die Portugese hockeyster van het NL-Elftal)
Was ze dit: (links)
[ afbeelding ]
Het spijt me zeer, maar dan krijg ik geen lunch meer door de keel.
Hetzelfde als ik Marianne Vos zie. Chapeau voor de prestaties, maar ga eens naar de kapper ofzo wijf. Ze ziet eruit alsof ze haar tussen de Amish uit hebben getrokken. Wat een gedrocht. Ik kan daar niet met evenveel plezier naar kijken als bijvoorbeeld die NL 7-kampsters of het NL-Hockeyteam.
Uiterlijk is zeker belangrijk. Als jij met je vriendje in bed ligt te sporten wil je toch ook niet dat hij eruit ziet als Beabop van de Turtles wanneer je de lampen aandoet.
Nee. Maar als een sportster lelijk is kijk ik er niet graag naar. Klaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou goed dat je wilt zeggen dat je sportvrouwen alleen bekijkt als potentiele bedpartner? Zo ja, dan is dat best sneu.
Bij vrouwensporten heul niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Wel want lelijke mensen hebben meer vrije tijd omdat ze niet steeds dingen hoeven doen die gerelateerd zijn aan het "lekker" zijn, mooi mensen moeten ook altijd aardig doen en lief doen en zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik moest wel lachen om die Turtles opmerking maar ik vind sporten in bed nog wel even iets anders dan sporten op de Olympische spelen.
Ik juich voor de lelijke sporters net zo hard als voor de knappe sporters. Lelijk of knap het doet niet af aan de prestatie.
Hockeydamesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef eNaSnI het volgende:
Tijd voor wat blauwe oogjes van Ellen Hoog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef eNaSnI het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou nog even een 'minder neppe kutkop' van de TV:quote:
blauw?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef eNaSnI het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef eNaSnI het volgende:
Tijd voor wat blauwe zaadvragende oogjes van Ellen Hoog![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wel, maar om nou te zeggen dat ze echt lekker is... Ik heb écht geprobeerd om haar lekker te vinden want het zou zo leuk zijn als ze lekker was, maar ik krijg het echt niet voor elkaarquote:
In galajurk en met make-up vind ik Wüst doodeng, gewoon in trainingspak is ze wel leukquote:Ik denk dat het een beetje zoals met Wüst is. Hijs haar in een galajurk en fatsoenlijke make-up, dan lijkt het best nog wel wat...
Zou dat? Babyloniënbroek?quote:Volgens mij is Vos een beest in bed, die dijen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee, maar zou me niks verbazen als er een hoop opgekropte passie in dat tengere lijfje zit. Al die jaren van geestelijke en lichamelijke onderdrukking in dat Brabantse gat...quote:
In de plaats zelf niet, maar het ligt dicht bij Waalwijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Euh Walter, waar is jouw fobo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:31 schreef Walter81 het volgende:
Marianne zal haar tijd waarschijnlijker nuttiger besteden (bv trainen) dan druk lopen te maken over of d'r haar toch wel goed zit volgens een stel pubers op een internetforum.
Wat boeit dat nou of ze mooi of lelijk is?
Typisch dat diegenen die hier het meeste oordelen over haar uiterlijk, zelf geen foto van zichzelf in z'n fotoboek heeft. Zegt al genoeg over de persoon zelf.
Zal vast iets psychologisch zijn van: 'hoe harder ik roep dat anderen lelijk zijn, hoe minder lelijk ik zelf lijk tov hen.'.
Zelfkennis is een groot goed.quote:
Ik verwachtte die vraag al.. Maar ik oordeel niet over het uiterlijk van een ander.quote:
Maar je oordeelt wel over het gedrag en de woordkeuze van een ander. Mijns inziens niet veel beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag al.. Maar ik oordeel niet over het uiterlijk van een ander.
* eNaSnI mompelt iets over splinter, balk en een oog...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:44 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag al.. Maar ik oordeel niet over het uiterlijk van een ander.
Gedrag en woordkeuze is iets wat je zelf in de hand hebt. UIterlijk niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Maar je oordeelt wel over het gedrag en de woordkeuze van een ander. Mijns inziens niet veel beter.
Stuk beterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:59 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog even een 'minder neppe kutkop' van de TV:
Dat meisje rijdt op nationaal en internationaal niveau alles aan gort de laatste jaren. Wie hadden we dan moeten sturen? In mijn ogen had zij ook gewoon de beste kansen. Dat de OS dan voor haar tegenvallen, vind ik erg. Het was dan ook heel mooi om te zien hoe ze van opluchting haar tranen de vrije loop liet toen ze alsnog een gouden plak wist te bemachtigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik word er ook emotioneel van. Eerst zo'n grote bek en dan met 1 medaille naar huis
Vond het jammer dat ze niet een andere renster de kans heeft gegeven op de tijdrit.
Maar goed het schijnt als je een grote mond heb en "even" 3 medailles gaat halen en je komt er maar met 1 thuis het leed al vergeven en vergeten is.
Ik gun het haar echt maar ik hoop dat ze de volgende spelen wat minder praat en wat meer doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |