Nou... ik vind van wel...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat M. Vos voor Meneer Vos stond, maar dat bleek niet te kloppen.
In de categorie wie heeft de engeste glimlach.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarin heeft ze gewonnen dan? Ik volg het totaal niet namelijk.
Ze is wielrenster en heeft op de puntenkoers goud gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Waarin heeft ze gewonnen dan? Ik volg het totaal niet namelijk.
Ja ik had het zelf al eventjes opgezochtquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ze is wielrenster en heeft op de puntenkoers goud gewonnen.
Nou moet ik weer huilenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef eNaSnI het volgende:
Aanstekelijke emoties inderdaad! (zeker icm het Wilhelmus)
Bewegende plaatjes @ http://os2008.nos.nl/nieu(...)-goud-op-puntenkoers
Edit2: Nog een plaatje
[ afbeelding ]
Waarom staan al deze mooie beelden in de KLB??
idd, lief, maar niet lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nouja lekker is ze niet, maar ze ziet er wel heel lief uit.![]()
Vooral naast E. Terpstra.
Je weet nu tenminste beter, ik hoop dat je er vrede mee hebt met dit voorval.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht eerst dat M. Vos voor Meneer Vos stond, maar dat bleek niet te kloppen.
quote:
Dat zal wel per persoon verschillen, hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een Jamaicaan zei ooit dat Nederlandse meisjes grote kutjes hadden door het fietsen.
Zou dat kloppen? Iemand de kut van Vos gezien?
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef eNaSnI het volgende:
Toppertje!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een symboolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef wolferl het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit als Leontien van Moorsel, opgemaakte lijk.
Wtf, alienhoofd rechts?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Superlekker wijf ja.......
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.
Gabber-alïenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |