Dat zal wel per persoon verschillen, hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een Jamaicaan zei ooit dat Nederlandse meisjes grote kutjes hadden door het fietsen.
Zou dat kloppen? Iemand de kut van Vos gezien?
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef eNaSnI het volgende:
Toppertje!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een symboolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heeft ze op dat pak een hart zo rondom haar buik en flamoes e.d.?
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:46 schreef wolferl het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit als Leontien van Moorsel, opgemaakte lijk.
Wtf, alienhoofd rechts?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Superlekker wijf ja.......
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die had vanavond bij K&B een soort stront op haar gezicht.
Gabber-alïenquote:
Cameltoequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef eNaSnI het volgende:
Toppertje!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat 'hol' heet Babyloniënbroek, dus ga er eens kijken zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze daar geen kapper in dat hol waar ze vandaan komt ? Mijn god zeg.
Moet ze dus huilen om MAAR één medaille (en dat haar haar niet goed zit)?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik word er ook emotioneel van. Eerst zo'n grote bek en dan met 1 medaille naar huis
Vond het jammer dat ze niet een andere renster de kans heeft gegeven op de tijdrit.
Maar goed het schijnt als je een grote mond heb en "even" 3 medailles gaat halen en je komt er maar met 1 thuis het leed al vergeven en vergeten is.
Ik gun het haar echt maar ik hoop dat ze de volgende spelen wat minder praat en wat meer doet.
I can see her babylon right trough her pants aight.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:50 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat 'hol' heet Babyloniënbroek, dus ga er eens kijken zou ik zeggen!
Zou ik ook zeggen als ik zelf fietstequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
wat maakt het uit hoe ze eruit ziet btw. Het gaat toch om het sporten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |