quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef superXmacho het volgende:
Ik wist niet precies wat voor titel ik het moest geven.
Maar ik heb nog al een rare combinatie van ogen en haar kleur,
Ben van mezelf goud blond, en heb donker bruine ogen,
De arts zij dat dit heel weinig voor komt,
Voor de op heldering heb ik wel een foto (het lijkt op de foto of ik een punt kaak heb maar dat heb ik niet , komt hier gezeik over plaats ik nog wel een foto als bewijs.)
En wat vinden julie van de combinatie?
''Raar Uiterlijk'' archief:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[ Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden? ]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
Ik heb de OP van Tabloid gekopieerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:04 schreef Quir het volgende:
Dit topic is trouwens pretentieus.
Net of wij mensen gaan helpen, het gaat erom superXmacho uit te lachen, ja!
Goedzo meiske.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb de OP van Tabloid gekopieerd.
Heul niet goed. Zoals ik al eerder heb gezegt is dit topic alleen om puntkin een beetje te pesten en uit te lachen.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heul niet goed. Zoals ik al eerder heb gezegt is dit topic alleen om puntkin een beetje te pesten en uit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij de kans geven? Ik geef jou de kans, gij vuigaerd!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Tabloid het volgende:
[..]
De volgende keer probeer ik jou de kans te geven.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:09 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, de modjes van PUB zitten in een zomerslaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Doet het zetten van een tepelpiercing pijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Is het een nette vraag??
En niet zoon onnozele vraag
ik was een beetje erg dronken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Doet het zetten van een tepelpiercing pijn?
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik was een beetje erg dronken..
dus dan ervaar je pijn anders. en je herindert het niet.
Schrok me dood ging douchen en dat ding zat daar opeens
toen dacht ik echt : O my god! Whate the fuck heb ik gedaan!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik was een beetje erg dronken..
dus dan ervaar je pijn anders. en je herindert het niet.
Schrok me dood ging douchen en dat ding zat daar opeens
toen dacht ik echt : O my god! Whate the fuck heb ik gedaan!!
Inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.
Ik hoop voor je nog heel vaak.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog melden??
als je ff goed rond vraagt kom je er altijd wel 8ter welke ook ilegaal zet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.
Allemaal toevoegn!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho voeg me toe op MSN.![]()
sam_drogehumor@hotmail.com
Quote. Nooit je MSN geven op FOK!.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho voeg me toe op MSN.![]()
sam_drogehumor@hotmail.com
Wat is je msn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
wrm zouw ik iemand toevoegen op msn??
IK voeg niemand toe, voegt iemand mij toe ga ik de4r over na denken je te acepteren
Ok dan voeg ik je wel toe, je msn was toch superxmacho@hotmail.com?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
wrm zouw ik iemand toevoegen op msn??
IK voeg niemand toe, voegt iemand mij toe ga ik de4r over na denken je te acepteren
voor jouw een vraag voor mij een weet!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:23 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ok dan voeg ik je wel toe, je msn was toch superxmacho@hotmail.com?
Vaak!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog melden??
Ik wist het eigelijk al maar ik wou een extra bevestiging.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
voor jouw een vraag voor mij een weet!!
heb een idee..quote:
Geef eens een hint voor het zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb een idee..
je gaat op hyves zoeken naar me hyves voeg je me daar maar toe kan je me foto's ff bekijken en dan oordelen..
veel plezier met het zoeken
heb blond haar, woon in friesland..oja heb een foto van me paard.. als proviel fotoquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Geef eens een hint voor het zoeken.
Waar in Friesland? Bolsward toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb blond haar, woon in friesland..oja heb een foto van me paard.. als proviel foto
Nee de helquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waar in Friesland? Bolsward toch?
Nee. vriendinnen gaan niet meer, en alleen ga ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:28 schreef Quir het volgende:
Ik vertrek zo richting kermis, kom ik je nog tegen, Daniane?
Dat is een synoniem voor Friesland jaquote:
\quote:
Precies!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:38 schreef Daniane het volgende:
[..]
Iedereen zwicht voor de Italiaan.
Vertel eens wat tags uit je profiel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
\
friese ghetto..
i ook een plaatsje hier in friesland dat heet achter de hel, 1 boerderij 2 kerkjes, stonden 7 boerderijen mara die zijn door de jaren heen afgefikt.
En me oom woont daar.
zo machtig moet een lang zand pad op, kom je ene houten bordtje halfe wegen tegen :
Achter de hel
Inwoners: 1
De heer Sanders
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?quote:
boksenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vertel eens wat tags uit je profiel.
Jij naar mijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?
Hee Pizzakoppo wil je je hyves via Pm sturen??
Vertel mij eens intellectueel van me, hoe jij wilt gaan checken dat de hyves die ik stuur weldegelijk van mij is of niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha sal ik ff kijken of onze italiaanse vriend wel zo knap is?
Hee Pizzakoppo wil je je hyves via Pm sturen??
door dat je me toevoegt als vriendquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel mij eens intellectueel van me, hoe jij wilt gaan checken dat de hyves die ik stuur weldegelijk van mij is of niet.
Geef even je Hyves ik zal je meteen toevoegen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
door dat je me toevoegt als vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. zo je al aan een foto hebt kunnen zien, ben geen kloonquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
ok is goed, maar ik heb een paar bezwaren hierop tegen.
1. Als jij een kloon bent ben ik genaaid want dan heb jij veel persoonlijke info van mij.
2. Hoe weet ik dat het bij jou blijft?
Voeg me dan toe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:00 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1. zo je al aan een foto hebt kunnen zien, ben geen kloon
2. ik ben te vertrouwen...
Staat ook veel info van mij op
God, wat ongelukkig weer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:30 schreef Vamps het volgende:
Gaaast! Ik heb het weer moeten missen!!
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden.
OT: Zeer ongelukkig.
Brabants.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:35 schreef Vamps het volgende:
[..]
'ah gerem!'?![]()
Ik snap het even niet.
Ik voel me vereerd en meteen een stuk vrolijker.quote:
Geendank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd en meteen een stuk vrolijker.![]()
Danku.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wat klinkt dat toch zoet in de oren.
Dat deed ze vorig jaar en toen moest ze alle uren inhalen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja!
Die trut moet gewoon spijbelen.. Ze haalt haar diploma toch niet
En ze vond het gewoon de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat deed ze vorig jaar en toen moest ze alle uren inhalen!![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk.
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
En ze vond het gewoon de normaalste zaak van de wereld.
OT: Kan niet iemand even tijdelijke vervanger spelen.![]()
Daniane, denk je dat je voor de taak in aanmerking komt?
Ik had bijna hoop gekregen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee.Misschien is er nog iemand anders op Fok met Vmbo-K?
Ik denk niet dat iemand dat toe gaat geven (behalve superXmacho danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:50 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik had bijna hoop gekregen.![]()
Wie o wie getuigt nu van een Vmbo-K niveau?
En er dan tevens vrij trots op schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat toe gaat geven (behalve superXmacho dan)
Yup.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:57 schreef Vamps het volgende:
[..]
En er dan tevens vrij trots op schijnt te zijn.
En dan spreekt ze ook nog eens Vries in Friesland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef -SG- het volgende:
Ja maar ze drinkt becardie maar toch wordt ze later advercaat.
Ze wordt justistsureel naaister.
Ze had bijna de ziekte van vijver gehad!
Wow!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:42 schreef Quir het volgende:
En niemand maakt een schijn van kans, want dit 40 kilo wegend zwaargewicht doet aan kickboksen.
Damn ik begin 7 kleuren stront te schijten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:42 schreef Quir het volgende:
En niemand maakt een schijn van kans, want dit 40 kilo wegend zwaargewicht doet aan kickboksen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Damn ik begin 7 kleuren stront te schijten.
Heey, keek je paardrijden op tv?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:31 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben der weer,
En was nie voor de lol op school, maar voor straf, samen met me vriendin.
De rest is allemaal op kamp naar Parijs.
en vindt het al straf genoeg dat ik niet mee mag.
Heb eigelijk nix gedaan
En moest met de directeur praten!
Heb je hetzelfde gedaan als wat je gisteren vertelde wat je had gedaan waarom je gisteren straf had?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:31 schreef superXmacho het volgende:
Ik ben der weer,
En was nie voor de lol op school, maar voor straf, samen met me vriendin.
De rest is allemaal op kamp naar Parijs.
en vindt het al straf genoeg dat ik niet mee mag.
Heb eigelijk nix gedaan
En moest met de directeur praten!
ja moet de hele week daar voor kommen ,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heb je hetzelfde gedaan als wat je gisteren vertelde wat je had gedaan waarom je gisteren straf had?
Spijbeleeeeuh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja moet de hele week daar voor kommen ,
De anderen kommen vrijdag rond een uur of 5 terug.
Zeg dat je ziek ben dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mag je niet op internet daar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn , Anky traint haar paarden niet zelf , ze koopt ze als ze al op Zz nivo zijn , dus infeiten alles al kan,quote:
Dat is juist slim.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is allemaal schijn , Anky traint haar paarden niet zelf , ze koopt ze als ze al op Zz nivo zijn , dus infeiten alles al kan,
We zoeken nu een goed sport paard.
Want het moet ook in de bouw en hij moet goeie spieren hebben , om hoog de wedstrijden te kommen,
Voor je veulen een goed paard wordt hangt van heel veel dingen af.
Dus ook geluk.
En ik krijg ook zoon goed sport paard.
We zoeken er 1 die onbeleerd is of alleen zadel mak.
Want als ze al hoog in de wedstrijden lopen zijn ze echt duur.
Onbeleerd zijn ze zelf al duur.
En train je ze dan verkeerd heeft de volgende er alleen meer werk van.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heuy ik ga jou ook niet delen he.
Sorrie!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heuy ik ga jou ook niet delen he.
doe eens link dumpenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho voeg je me nog toe op hyves?
Whahaha, ik word onder de duim gehouden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Whahaha, ik word onder de duim gehouden.![]()
En terecht hoor.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
ok het niveau is definitief weg, net als ik Ciao!
Dan moet je komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef superXmacho het volgende:
het wordt saai omdta ik der nie meer ben:P
Fail.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef superXmacho het volgende:
Wees eens weer actief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef superXmacho het volgende:
niet echtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wees eens weer actief.![]()
superXmacho heb jij nog meer topic's op fok geopend?
jij hebt nie je echte hyves gegevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar is die Hyves die je me gisteren stuurde echt van je? Want je voegt me niet toe.
Wel, die heb ik aangemaakt want ik had er geen een. En nu heb ik er alles foto's op gezet van me zelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jij hebt nie je echte hyves gegeven
Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.
hier is het wel kut weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterik ga wel ff checke
Nog een Ossenaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterik ga wel ff checke
Stella jij woont toch in Bolsward?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee woon heel ergens anders..
woon jij daar wel dan??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Stella jij woont toch in Bolsward?
Wat is jou naam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:20 schreef superXmacho het volgende:
oo ik vindt wel 7 stella's als ik dat bij boksen intyp..
Nee wel Koen Woutersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb toch ook Rolf X. Wouters.![]()
Ken je niet zeker.
ken ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb toch ook Rolf X. Wouters.![]()
Ken je niet zeker.
nu snap ik het helemaal niet meer!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij was nog wat aan de jonge kant in 1999.
omdat je me niet toevoegt??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
Geef gewoon je naam en klaar. En waarom accepteer je me niet op MSN
Ja klopt dat was ook een email van haar, Tjialda was de naam van haar paard zei ze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Gibeon het volgende:
Ik kwam uit op tjialda_love@hotmail.com via dat ponyforum
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:30 schreef Daniane het volgende:
Naar 't idee van Aarsappel (&Tabloid gedeeltelijk)
[ afbeelding ]
de neus is van Onurrrrrrr.
Wat zei ik nou...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:30 schreef Daniane het volgende:
Naar 't idee van Aarsappel (&Tabloid gedeeltelijk)
[ afbeelding ]
de neus is van Onurrrrrrr.
Sorrrryyy.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zei ik nou...![]()
Laat dat photoshoppen nou maar aan mij over:
[ afbeelding ]
Tevens wil ik nog even mijn rarretje onder de aandacht brengen:
http://rapidshare.com/files/137807101/superXmacho.rar
Ook wil ik even aan onze geliefde superXmacho vragen hoe dat nou ook alweer zat met dat briefje, daar zou mijn naam toch op komen?![]()
En ook nog even over dat uitbetalen in natura, ik dacht zo per photoshop zo'n 3 kwartier, lijkt dat je redelijk?
Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat zei ik nou...![]()
Laat dat photoshoppen nou maar aan mij over:
[ afbeelding ]
Tevens wil ik nog even mijn rarretje onder de aandacht brengen:
http://rapidshare.com/files/137807101/superXmacho.rar
Ook wil ik even aan onze geliefde superXmacho vragen hoe dat nou ook alweer zat met dat briefje, daar zou mijn naam toch op komen?![]()
En ook nog even over dat uitbetalen in natura, ik dacht zo per photoshop zo'n 3 kwartier, lijkt dat je redelijk?
Tip voor jou; speel wat met de levelsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorrrryyy.die van jou is wel heel mooi gelukt.
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.
moet je daar voor terug zoeken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tip voor jou; speel wat met de levels(crtl + l en crtl +m)
[..]
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?
Over uitbetalen reageer ik zo wel, even topic terug zoeken.
Hmm dacht het even snel te vinden, maar maar dat is niet gelukt met die kankerzoekfunctie op fokquote:
Thankyou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tip voor jou; speel wat met de levels(crtl + l en crtl +m)
[..]
Dus dat gedeelte van dat briefje snapte je wel?, zoja wat is daar je antwoord op?
Over uitbetalen reageer ik zo wel, even topic terug zoeken.
Doos je weet toch wel wat natura is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Snap dat gedeelte van uitbetalen niet.
Ik iig al nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:15 schreef Red_Cat het volgende:Meisje je bent te onzeker.. Ik wed dat minstens 6000 mannen een moord voor je zouden doen. Dus hou op met dat fakking onzekere gedoe en laat jezelf zien!
ja maar dat kan je in zo veel manieren in natura..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Doos je weet toch wel wat natura is?
Moet jij niet naar school?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja maar dat kan je in zo veel manieren in natura..
benk ook vrij..quote:
Meestal ben je dan vrij he.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
benk ook vrij..
morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
ga ik niet dan bezorg ik hun extra werk want dan moeten ze maandag weer boeken voor me uit het magazijn halen.
Kijk ik ben stoer want ik haal ga m'n boeken niet ophalenquote:morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
ga ik niet dan bezorg ik hun extra werk want dan moeten ze maandag weer boeken voor me uit het magazijn halen.
Bij mij worden ze altijd gebracht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
benk ook vrij..
morgen boeken ophalen zit alleen te twijfelen of ik wel ga,
Zeker de moeite waardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:26 schreef xalo het volgende:
Waarom heb ik nog helemaal niets meegekregen van dit topic?Straks maar eens bijlezen!
Jup hier hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij worden ze altijd gebracht.
Gast zeg dat danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef Bolster het volgende:
[..]
Denk het ookPas als er nudepics komen van TS is het terugleeswaardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk mislukt door kut kleuren en kwaliteit van foto, hierdoor moest ik neus, ogen etc appart over zetten waardoor ze nu niet meer op superXmacho lijkt
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gast zeg dat dan![]()
NSFW enzo:Wat een kin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk mislukt door kut kleuren en kwaliteit van foto, hierdoor moest ik neus, ogen etc appart over zetten waardoor ze nu niet meer op superXmacho lijkt
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij worden ze altijd gebracht.
Het verschil is nooit te merken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
Ja ik is der weer.,,
Ga vanaaf weer naar vrienden toe..
Wordt het laat ben ik er morgen wel weer.
Want ben ik nuchter .
Dan heb ik geen zin in dit onnozel geouwehoer.
Maar ben ik niet zo nuchter is het wel grappig.
Zo als jullie kunnen merken , gaat mijn spellings nivo dan ook gelijk omlaag.
Dit is echter hoger als ik wel nuchter ben.
Jammer voor jullie dat ik dan geen zin heb in onnozel geouwehoer.
Straal bezopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Daniane het volgende:
Haha je bent dus altijd zat als je op fok zit?
Puntkinnen, breezersletjes, dronken zijn, slechte spelling, vmbo-k enzo...quote:
maar goed, niet echt topicwaardig. Laten wij het zo doen: Deze mogen jullie nog volposten maar er komt geen deel 8.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:47 schreef Daniane het volgende:
[..]
Puntkinnen, breezersletjes, dronken zijn, slechte spelling, vmbo-k enzo...
Is er geen mogelijkheid om te onderhandelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef MASD het volgende:
[..]
maar goed, niet echt topicwaardig. Laten wij het zo doen: Deze mogen jullie nog volposten maar er komt geen deel 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |