Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Jaja, er staat niet echt veel bijzonders maar 't was wel leuk.
hier is het wel kut weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterik ga wel ff checke
Nog een Ossenaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
gister was het best kut weer vandaag word het hopelijk beterik ga wel ff checke
Stella jij woont toch in Bolsward?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee woon heel ergens anders..
woon jij daar wel dan??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Stella jij woont toch in Bolsward?
Wat is jou naam?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:20 schreef superXmacho het volgende:
oo ik vindt wel 7 stella's als ik dat bij boksen intyp..
Nee wel Koen Woutersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb toch ook Rolf X. Wouters.![]()
Ken je niet zeker.
ken ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb toch ook Rolf X. Wouters.![]()
Ken je niet zeker.
nu snap ik het helemaal niet meer!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:26 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij was nog wat aan de jonge kant in 1999.
omdat je me niet toevoegt??quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Gibeon het volgende:
Geef gewoon je naam en klaar. En waarom accepteer je me niet op MSN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |