ik was een beetje erg dronken..quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Doet het zetten van een tepelpiercing pijn?
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik was een beetje erg dronken..
dus dan ervaar je pijn anders. en je herindert het niet.
Schrok me dood ging douchen en dat ding zat daar opeens
toen dacht ik echt : O my god! Whate the fuck heb ik gedaan!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik was een beetje erg dronken..
dus dan ervaar je pijn anders. en je herindert het niet.
Schrok me dood ging douchen en dat ding zat daar opeens
toen dacht ik echt : O my god! Whate the fuck heb ik gedaan!!
Inderdaad.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.
Ik hoop voor je nog heel vaak.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog melden??
als je ff goed rond vraagt kom je er altijd wel 8ter welke ook ilegaal zet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja net of die tepelzetter jou een piercing geeft. Je moet een bepaalde leeftijd hebben (dacht 18) of toestemming van je ouders, en die moeten erbij zijn.
Allemaal toevoegn!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho voeg me toe op MSN.![]()
sam_drogehumor@hotmail.com
Quote. Nooit je MSN geven op FOK!.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Tabloid het volgende:
superXmacho voeg me toe op MSN.![]()
sam_drogehumor@hotmail.com
Wat is je msn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
wrm zouw ik iemand toevoegen op msn??
IK voeg niemand toe, voegt iemand mij toe ga ik de4r over na denken je te acepteren
Ok dan voeg ik je wel toe, je msn was toch superxmacho@hotmail.com?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
wrm zouw ik iemand toevoegen op msn??
IK voeg niemand toe, voegt iemand mij toe ga ik de4r over na denken je te acepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |