noes!, im not wooman!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:34 schreef RenRen- het volgende:
Hyman
no userpicture
usericon
Geslacht Vrouw
Nevermind
idd, meestal lurk ik, maar op PUB post ik meestalquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef RenRen- het volgende:
Ik post hier meestal niet zo veel. Het enige forum waar ik ooit kom is eigenlijk ook. Dit.
(Van FOK!)
Ik lurk nieteens op andere forums. Hoe erg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
idd, meestal lurk ik, maar op PUB post ik meestal
omgwtfbbqsauce, mijn vader snapt niet eens hoe zo'n ding werktquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lurk nieteens op andere forums. Hoe erg.
Mijn vader smste me zomaar, homgwtfbbq.
Wat doe je dan? ;oquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:46 schreef Hyman het volgende:
Mźn, vanmiddag had ik ff een dipje tijdens het werk, ik had verschrikkelijk trillerige handen, en ik kreeg telkens zwarte wazen voor mn ogen
Op een gegeven moment werk je dan in een soort trance
volgens mij is dat niet erg goed voor me
Mijn vader moet van z'n werk (Niet vóór z'n werk, jwt.) een nieuwe telefoon testen omdat ze vinden dat je met je telefoon moet mailen. Hij weigert dat te doen, dus smst en belt alleenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
omgwtfbbqsauce, mijn vader snapt niet eens hoe zo'n ding werkt, hij weet net hoe ie op internet moet komen, en de pc moet uitdrukken als ik aan het downloaden ben
voorderest is et een digibeet als ik weet niet hoe
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lurk nieteens op andere forums. Hoe erg.
Mijn vader smste me zomaar, homgwtfbbq.
lolz, coole paquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn vader moet van z'n werk (Niet vóór z'n werk, jwt.) een nieuwe telefoon testen omdat ze vinden dat je met je telefoon moet mailen. Hij weigert dat te doen, dus smst en belt alleenMaar hij toont nooit ook maar een beetje intresse. Nieteens gebeld met mn verjaardag. En nu smst hij opeens.
Mijn mam is 2 in 1.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
lolz, coole pa![]()
, mijn pa is de beste
Oh. Dat is. Ja, dan weet ik weer niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
mijn vader ook![]()
Meine mutter ist tot
Ze heeft een Puntkin.. Wehehehquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://i22.photobucket.co(...)00815-28-55_0052.jpg
Ookal klopt er iets niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze heeft een Puntkin.. Weheheh
Behalve datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een groot hoofd, vertel mij niet wat ik allemaal fout doe![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze heeft een Puntkin.. Weheheh
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xD
(╯°□°)╯︵ ”ʞoɟ
verkapt: zie-mij-eens-vragen-om-een-leuk-antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben held in ontwijkende antwoorden
Oh, het sloeg op heel iets anders dan mijn tekening.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
verkapt: zie-mij-eens-vragen-om-een-leuk-antwoord
nee, ik was net aan het oude niveau gewendquote:
Ik weet het wel. Je moeder heeft me net gebeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:37 schreef RenRen- het volgende:
ik weet niet wat we gaan etenOok weinig behoefte aaan.
Ah vandaar, ik kreeg haar niet te pakken netquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Je moeder heeft me net gebeld.
Do tellquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Je moeder heeft me net gebeld.
Vraag het haar zelf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Adothehague het volgende:
EWAAAAAAAA komt Liefste hier nog wel eens?
Hihi toevallig, ik ook. Maar wel aardappelpureequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:43 schreef Hyman het volgende:
Aardappels met bloemkool en schnitzel gegeten
Ze is in het buitenland tragisch om het leven gekomen. In details mag ik niet treden, ik kan je wel haar contactgegevens doorsturen, mits je verwant bent aan d'r..quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe?
Ik wist alleen dat ze hier postte, maar nu zie ik haar nier meer posten.
quote:
hahahahquote:
Jaquote:
Ik dank uquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef liiszle het volgende:
nu even douchenen wie weet dat er nog wel iemand hier filmpje komt kijken oid.
veel plezier met je girlfrieennnddd :d
Vet hoor Akiquote:
Dan doe ik dat ook maar ff.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:29 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik kom ook weer ff om de hoek gluren.. Hoi!
Wat heb je gegeten? En teken toadquote:
Pasta. Met een ranzige sausquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten? En teken toad![]()
(om toch maar in de Mario stemming te blijven).
ooeehhhquote:
Boeiendquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nu een hele toffe weddenschap met m'n mam
wattan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb nu een hele toffe weddenschap met m'n mam
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat boeit ons mij. Let op je woorden ofzo.geen ene flikker
Ik krijg iets heel tofs als ik 5 kilo afval met behulp van chroompillen.quote:
wat voorn pillen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg iets heel tofs als ik 5 kilo afval met behulp van chroompillen.Want ik moet afvallen vind ik.
Wat the hek kom je eigk doen hierquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat boeit ons geen ene flikker
Zij is tof, en je vorige berichtje was echt. You read my mind.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:38 schreef Mich92 het volgende:
Anyways, ik verveelde me dus maakte ene plaatje van Katherine Heigl.
[ afbeelding ]!!
of boeit jullie dat ook geen ene flikker![]()
.
haha je moet van je moeder afvallen wtf?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg iets heel tofs als ik 5 kilo afval met behulp van chroompillen.Want ik moet afvallen vind ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zij is tof, en je vorige berichtje was echt. You read my mind.
Nee, van mezelf. Ze vindt me slank (Ahahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Zuen het volgende:
[..]
haha je moet van je moeder afvallen wtf?
Dankjequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef Mich92 het volgende:
[..]
.
Succes met afvallen.
Ik ben in de vakantie denk iets van 2 of 3 kilo kwijt, en dat alleen nog maar door me druk maken.
Ik lurkte even en voor zover vind ik je niet dik hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, van mezelf. Ze vindt me slank (Ahaha), en ze dénkt dat dat een extra stimulance is. Dacht ze ook toen ik 12 was en ik een cd wou. "JE KRIJGT HEM ALS JE STOPT MET NAGELBIJTEN".
Deed ik een maand, tahtah, CD
Maar dit wil ik wel.
Ik heb juist absoluut geen honger als ik me druk maak hequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik maak me ook heel vaak druk. En dan ga ik stressen en veel bewegen en doen. Maar dan moet ik ook (Serieus, foute opmerking ofzo) iets in m'n mond hebben. Dus eet ik.
Houdt het wel in balans, ik val niet af maar kom ook niet aan.
Ik stuur je wel even een PMquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ik lurkte even en voor zover vind ik je niet dik hoor.
ik weet niet of ik liever iets vastheb, of in m'n mond hebquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:47 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ik heb juist absoluut geen honger als ik me druk maak he. Haha, zo'n opmerking heb ik ook. Ik moet 'altijd iets vast hebben"
. Ze kutten me er nu nogsteeds mee
.
Het was meer omdat ik bij iemand op schoot zat in de bus naar Ierland (tijdens de buitenlandse schoolreisquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik weet niet of ik liever iets vastheb, of in m'n mond hebAchja.
Ik vind dus van nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Gezien. Het valt toch harstikke mee
!
Ach, als jij je er goed bij voelt is het goed tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dus van nietM'n BMI zegt ook anders. Het is niet veeel te veel, maar toch
Wat ben ik toch een wijf.
Wat ben je aan het schrijvenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef RenRen- het volgende:
PreciesIk moet nog verder schrijven, maar de TV leidt af
ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwdquote:
Geheimquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd
Maar is dat niet super slechtquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:04 schreef Bakakame het volgende:
Ik eet altijd patat en dan extra veel zout en dan heb ik voorlopig ook geen zin meer in zout, werkt ook goed!
Loserrrrrquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat maakt ons geen ene reet uit.
Kom je hier alleen om je gal te spuien?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen ene reet uit
Nee, kom jij hier alleen om over je moerr en je dieet probleem te praten ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kom je hier alleen om je gal te spuien?
Ik praat gelukkig over nog veel meer dingen. Bevestiging dat je ook geen aandacht besteedt aan posts.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:15 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, kom jij hier alleen om over je moerr en je dieet probleem te praten ?
Kleuterquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:23 schreef Adothehague het volgende:
Ik kreeg ook geen normaal antwoord op mijn vraag of Liefste hier nog wel eens komt.
Daar begon het mee.
Ik kan me haar wel herinneren. Maar dat zegt ook vrij weinigquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:28 schreef Bakakame het volgende:
Anyway, Liefste komt hier niet zo veel meer, nee..
Roep je moeder dat je dorst hebt en dat ze drinken moet komen brengen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb dorst. Maar ik zit net zo lekker. Dillema Dilemma man.
Aanstellerquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb dorst. Maar ik zit net zo lekker. Dillema man.
Ik stel me niet aan. Nooit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Aansteller. Hophophop lopen naar de koelkast en dan terug komen
.
Doet ze niet. Dan vergeet ze het, en komt ze boven., WAT MOEST IK OOKALWEER DOEN?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Roep je moeder dat je dorst hebt en dat ze drinken moet komen brengen!
Dilemma opgelost!
Oreo's
Moedersquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet ze niet. Dan vergeet ze het, en komt ze boven., WAT MOEST IK OOKALWEER DOEN?
Ze is heel lief hooor.quote:
Katten zijn tofquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze is heel lief hooor.
Wil je een kat? Hij bijt in m'n teen waardoor ik schrok en bijna m'n laptop op de grond gooide.
Mijn kat ownt jouw hond. Hij bijt gewoon in zijn tenen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Katten zijn tof
Maar we hebben al 'n hond, ik denk niet dat ze erg goed met elkaar om zullen gaan
Onze hond heet Herrie, beat that!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn kat ownt jouw hond. Hij bijt gewoon in zijn tenen.
Mijne heet Max, voorheen Gerrit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Onze hond heet Herrie, beat that!
Wat schattigquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo is hij wel, heel lief als je hem oppakt, en daarbuiten bijt hij. heel zacht
Jij hebt een leuke last.fm.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Onze hond heet Herrie, beat that!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Wat schattig.
Ik verveel me. Morgen heb ik anderhalf uur werkoverleg (?). Kreeg n smsje van ''mn allerliefste baas"
.
Ik wil je niet nerveus makenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:40 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mijne is gestrouwd.
Wat houdt werkoverleg in?
Ja maar, heel onze afdeling moet komenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil je niet nerveus makenBij mij hield het niets goeds in. Maarja, ik care m'n werk ook een beetje.
Bij ons houdt dat vaak een grote verandering in. Of als iemand iets heeft gejat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:45 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja maar, heel onze afdeling moet komen. Dus niet alleen dat ze mij gaat bashen ofzo
.
Hahaquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij ons houdt dat vaak een grote verandering in. Of als iemand iets heeft gejat.
En smaken verschillen!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Haha. Ik ben benieuwd
.
Gelukkig dan nog optijd thuis voor een stukkie Grey's anatomy en natuurlijk Pushing Daisies.
Echt wtf.. Heel die film wtf... Maar ik had maar de helft gezienquote:
The man whoknew too little wilde ik ook gaan kijken maar toen had ik geen zin meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt wtf.. Heel die film wtf... Maar ik had maar de helft gezien. Zat eerst een andere film te kijken.
The man who knew too little.
Echt een grappige film![]()
.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef Adothehague het volgende:
** Dienstmededeling**
Ericajax is zojuist terug gekomen uit Sunnybeach.
Hij was echt kei vetquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:01 schreef Mich92 het volgende:
[..]
The man whoknew too little wilde ik ook gaan kijken maar toen had ik geen zin meer.
Good luckquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pffffff. Morgen opstaan om 6 uur en geen zin om te slapen.
Ik heb periodes dat ik hier post. Meestal 1 keer in het halve jaar zo'n periode. Voor de rest zit ik veel in Uitgaan en vrije tijd (subforum).quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?Ik heb je hier nooit eerder gezien. En verder post en kijk ik niet zo veel elders. Oldie, of wut?
jeej.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef Adothehague het volgende:
** Dienstmededeling**
Ericajax is zojuist terug gekomen uit Sunnybeach.
Christ-eeee-na.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:01 schreef Mich92 het volgende:
[..]
The man whoknew too little wilde ik ook gaan kijken maar toen had ik geen zin meer.
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?Ik heb je hier nooit eerder gezien. En verder post en kijk ik niet zo veel elders. Oldie, of wut?
En Angelob.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerd
Van thee word je alleen maar meer vermoeid. Je kunt beter koffie drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Dat wordt morgen sloten thee drinken.
In thee zit ook cafeine.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van thee word je alleen maar meer vermoeid. Je kunt beter koffie drinken.
ja maar die is al in tijden niet actief geweestquote:
t kan me eigenlijk niet zo veel intresserenquote:
Zolang hij de alimentatie maar betaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
t kan me eigenlijk niet zo veel intresseren
Pwnd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In thee zit ook cafeine.
Okequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerd
Het droop er vanaf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
t kan me eigenlijk niet zo veel intresseren
mits bikiniquote:
maar ik heb wel heel lief gevraagd hoe zn vakantie wasquote:
heel veel melk heel veel suiker, dan lust iedereen hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Leer me het drinken.Dan zou mijn leven een stuk makkelijker zijn.
Het was m'n toetsenbordquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit
Het klonk wel schattig
dag mevrouw!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, dag kindjes!
Trustenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, dag kindjes!
Mijn toetsenbord is geen persoonquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Altijd de schuld aan iemand anders geven.
Waar ken ik dat van zo af en toe?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Altijd de schuld aan iemand anders geven.
Nou enquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is geen persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou en
1 voordeel: Meestal wordt dat als schattig gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou en
Arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
1 voordeel: Meestal wordt dat als schattig gezien
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef -SG- het volgende:
[..]Heb je nog wel even te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje wakker blijven hč?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef liiszle het volgende:
echt he, iedere keer als ik f5 zie ik -SG- als laatste reactieen ik denk dus steeds dat er niet gepost is
Het gaat ook zo snel hequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef liiszle het volgende:
echt he, iedere keer als ik f5 zie ik -SG- als laatste reactieen ik denk dus steeds dat er niet gepost is
Je bent niets gewend.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel he?
Komt misschien omdat dit mijn eerste week in deze SC is.
en ik denk bij zijn nick steeds aan ZarQonquote:
dat waren 3 topics in een uur oidquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent niets gewend.
Je had het een jaar geleden ofzo moeten zien
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik denk bij zijn nick steeds aan ZarQon
Ja precies.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat waren 3 topics in een uur oid
dat weet ik ook nietquote:
Met mij is het niet gezellig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
En het was 100x gezelliger
Maar nu je hier bent moet je een fotoboek makenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel he?
Komt misschien omdat dit mijn eerste week in deze SC is.
Trrrrusten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga maar eens richting bed.
Kwart voor 9 eruit.
Werken
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Maar nu je hier bent moet je een fotoboek maken!
Maar ik wil er eenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelf.
Ben niet fotogeniek.
Maar ik kan altijd een fobo aanmaken natuurlijk.
Met fotosquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelf.
Ben niet fotogeniek.
Maar ik kan altijd een fobo aanmaken natuurlijk.
ik vind het nu anders ook best gezleligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
En het was 100x gezelliger
Hee lis zet nieuwe fotos in je fobo danquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het nu anders ook best gezlelig
I know, maar ik heb geen zin om ze in goed formaat enzeau te doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Trouwens in jou fobo staan ook niet veel foto's.
Ik word helemaal gek als ik naar je UI kijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef -SG- het volgende:
Heb geen picca's van mezelf op de pc staan.
Dat is lang geledenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef Adothehague het volgende:
NIJNTJEeeeeeee
Moet een nieuwe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek als ik naar je UI kijk
Prima, en met jou?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Hoe gaat het?
Daaromquote:
staan al 2 nieuwequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hee lis zet nieuwe fotos in je fobo dan
Dan maak je maar een nieuwequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef -SG- het volgende:
Heb geen picca's van mezelf op de pc staan.
Ja hoor, primaquote:
Hehe, de hele gang in Chersonissos.quote:
En nu nog zinquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
ik zou eigenlijk tot aan zaterdag in italie zitten..quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hehe, de hele gang in Chersonissos.
Ben je trouwens in Italie nu?
Want ik zie zoiets in je Fobo.
Punt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
Eerst je tieten posten.quote:
Klikquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst je tieten posten.Jij kan echt goed met dames omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Daarom ook die emoticonsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij kan echt goed met dames omgaan
No reallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
No really.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Kut.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef nijnja het volgende:
Dat bedoel ik juist -SG-, je moet het echt menen
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'quote:
Mij noemen ze wel is Halfgodquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'
't Is best een vette sport, en zonder dollen, ik ben meesterquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij noemen ze wel is Halfgod![]()
.
Trouwens mijn vader wil dat ik met hem op Aikido ga![]()
.
Of ik wel echt een meester benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |