Maar nu je hier bent moet je een fotoboek makenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel he?
Komt misschien omdat dit mijn eerste week in deze SC is.
Trrrrusten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga maar eens richting bed.
Kwart voor 9 eruit.
Werken
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Maar nu je hier bent moet je een fotoboek maken!
Maar ik wil er eenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelf.
Ben niet fotogeniek.
Maar ik kan altijd een fobo aanmaken natuurlijk.
Met fotosquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb toch geen foto van mijzelf.
Ben niet fotogeniek.
Maar ik kan altijd een fobo aanmaken natuurlijk.
ik vind het nu anders ook best gezleligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
En het was 100x gezelliger
Hee lis zet nieuwe fotos in je fobo danquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het nu anders ook best gezlelig
I know, maar ik heb geen zin om ze in goed formaat enzeau te doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Trouwens in jou fobo staan ook niet veel foto's.
Ik word helemaal gek als ik naar je UI kijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef -SG- het volgende:
Heb geen picca's van mezelf op de pc staan.
Dat is lang geledenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef Adothehague het volgende:
NIJNTJEeeeeeee
Moet een nieuwe.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek als ik naar je UI kijk
Prima, en met jou?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
Hoe gaat het?
Daaromquote:
staan al 2 nieuwequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hee lis zet nieuwe fotos in je fobo dan
Dan maak je maar een nieuwequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef -SG- het volgende:
Heb geen picca's van mezelf op de pc staan.
Ja hoor, primaquote:
Hehe, de hele gang in Chersonissos.quote:
En nu nog zinquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
ik zou eigenlijk tot aan zaterdag in italie zitten..quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hehe, de hele gang in Chersonissos.
Ben je trouwens in Italie nu?
Want ik zie zoiets in je Fobo.
Punt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je zit te fokken dus je hebt tijd zat.
Eerst je tieten posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Klikquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerst je tieten posten.Jij kan echt goed met dames omgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Daarom ook die emoticonsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij kan echt goed met dames omgaan
No reallyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef Mich92 het volgende:
[..]
No really.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
A little knowledge is a dangerous thing.
Kut.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:52 schreef nijnja het volgende:
Dat bedoel ik juist -SG-, je moet het echt menen
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'quote:
Mij noemen ze wel is Halfgodquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom noemen ze mij ook wel 'meester'
't Is best een vette sport, en zonder dollen, ik ben meesterquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mij noemen ze wel is Halfgod![]()
.
Trouwens mijn vader wil dat ik met hem op Aikido ga![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |