mits bikiniquote:
maar ik heb wel heel lief gevraagd hoe zn vakantie wasquote:
heel veel melk heel veel suiker, dan lust iedereen hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Leer me het drinken.Dan zou mijn leven een stuk makkelijker zijn.
Het was m'n toetsenbordquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit
Het klonk wel schattig
dag mevrouw!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, dag kindjes!
Trustenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen, dag kindjes!
Mijn toetsenbord is geen persoonquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Altijd de schuld aan iemand anders geven.
Waar ken ik dat van zo af en toe?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Altijd de schuld aan iemand anders geven.
Nou enquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is geen persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou en
1 voordeel: Meestal wordt dat als schattig gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou en
Arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
1 voordeel: Meestal wordt dat als schattig gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:24 schreef -SG- het volgende:
[..]Heb je nog wel even te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje wakker blijven hè?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef liiszle het volgende:
echt he, iedere keer als ik f5 zie ik -SG- als laatste reactieen ik denk dus steeds dat er niet gepost is
Het gaat ook zo snel hequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef liiszle het volgende:
echt he, iedere keer als ik f5 zie ik -SG- als laatste reactieen ik denk dus steeds dat er niet gepost is
Je bent niets gewend.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel he?
Komt misschien omdat dit mijn eerste week in deze SC is.
en ik denk bij zijn nick steeds aan ZarQonquote:
dat waren 3 topics in een uur oidquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent niets gewend.
Je had het een jaar geleden ofzo moeten zien
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik denk bij zijn nick steeds aan ZarQon
Ja precies.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat waren 3 topics in een uur oid
dat weet ik ook nietquote:
Met mij is het niet gezellig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja precies.
En het was 100x gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |