Good luckquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pffffff. Morgen opstaan om 6 uur en geen zin om te slapen.
Ik heb periodes dat ik hier post. Meestal 1 keer in het halve jaar zo'n periode. Voor de rest zit ik veel in Uitgaan en vrije tijd (subforum).quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?Ik heb je hier nooit eerder gezien. En verder post en kijk ik niet zo veel elders. Oldie, of wut?
jeej.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:57 schreef Adothehague het volgende:
** Dienstmededeling**
Ericajax is zojuist terug gekomen uit Sunnybeach.
Christ-eeee-na.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:01 schreef Mich92 het volgende:
[..]
The man whoknew too little wilde ik ook gaan kijken maar toen had ik geen zin meer.
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?Ik heb je hier nooit eerder gezien. En verder post en kijk ik niet zo veel elders. Oldie, of wut?
En Angelob.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerd
Van thee word je alleen maar meer vermoeid. Je kunt beter koffie drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Dat wordt morgen sloten thee drinken.
In thee zit ook cafeine.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van thee word je alleen maar meer vermoeid. Je kunt beter koffie drinken.
ja maar die is al in tijden niet actief geweestquote:
t kan me eigenlijk niet zo veel intresserenquote:
Zolang hij de alimentatie maar betaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
t kan me eigenlijk niet zo veel intresseren
Pwnd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In thee zit ook cafeine.
Okequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij postte hier vroeger wel eens, maar alleen Jasza/ericajax gerelateerd
Het droop er vanaf.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
t kan me eigenlijk niet zo veel intresseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |