quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
2. Extremely Loud and Incredibly Close - Safran Foer
quote:Op zondag 14 september 2008 22:31 schreef Scaurus het volgende:
Romans zijn sowieso niet mijn ding. Ze kennen weinig diepgang, hebben kartonnen personages en voorspelbare wendingen. Daarbij komt nog dat veel romanschrijvers een slecht proza hebben.
Uiteindelijk is er niets zo spannend, informerend en vermakelijk als echte geschiedenis natuurlijk
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:01 schreef Mainport het volgende:
Je poging erudiet te lijken is al verpest met deze post:
[..]
Mooiste roman die ik ooit gelezen heb...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
2. Extremely Loud and Incredibly Close - Safran Foer
Spengler is wel toegankelijk, maar geen idee mbt Nietzsche aangezien ik niets van hem heb gelezen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:25 schreef Scaurus het volgende:
Is Spengler toegankelijk (zoals Nietzsche), of schrijft hij dikke geitenbrei (zoals Hegel)?
Ertussenin. Niet heel makkelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:25 schreef Scaurus het volgende:
Is Spengler toegankelijk (zoals Nietzsche), of schrijft hij dikke geitenbrei (zoals Hegel)?
Wat een geneuzel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef Wouter1989 het volgende:
Bovendien is Hegel duizend maal belangrijker dan Nietzsche. Nietzsche is uiteindelijk een schreeuwerige man die in zijn adolescentie is blijven steken en niets begrijpt van de traditie waarmee ie zich wil associeren (de filosofie). De metafysische ofwel pre-kantiaanse lezing van Hegel is iets voor geborneerde analytische filosofen en beginnende studenten.
Nietzsche is belangrijker. Helaas.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:32 schreef Wouter1989 het volgende:
Bovendien is Hegel duizend maal belangrijker dan Nietzsche. Nietzsche is uiteindelijk een schreeuwerige man die in zijn adolescentie is blijven steken en niets begrijpt van de traditie waarmee ie zich wil associeren (de filosofie). De metafysische ofwel pre-kantiaanse lezing van Hegel is iets voor geborneerde analytische filosofen en beginnende studenten.
waar slaat dit nou op?quote:Op maandag 3 november 2008 10:02 schreef Wouter1989 het volgende:
gezeik
Ga jij eens even iemand anders topic verzieken, dit is een topic voor mensen met een top 3, dan mag je best eventjes op een top 3 ingaan, maar hele fora verketteren, en alleen maar neerkijken op andere mensen, dat is KLB niveau! gelieve daar dus snel mee op te houdenquote:Op maandag 3 november 2008 10:02 schreef Wouter1989 het volgende:
Nu ja, ik zie er geen heil in in discussie te gaan met mensen die het over het christendom hebben zonder Aquinas en over of je een lichaam hebt of bent zonder Merleau Ponty te hebben gelezen en die Ayn Rand en Richard Dawkins de grootste schrijver resp. filosoof vinden. Daarom blijf ik weg uit WFL. Als jullie de meneren en mevrouwen van TTK dan ook met rust laten, ben ik tevreden.
1. De wereld van Sofiequote:Op maandag 3 november 2008 10:02 schreef Wouter1989 het volgende:
Nu ja, ik zie er geen heil in in discussie te gaan met mensen die het over het christendom hebben zonder Aquinas en over of je een lichaam hebt of bent zonder Merleau Ponty te hebben gelezen en die Ayn Rand en Richard Dawkins de grootste schrijver resp. filosoof vinden. Daarom blijf ik weg uit WFL. Als jullie de meneren en mevrouwen van TTK dan ook met rust laten, ben ik tevreden.
Holy shit it's Freshman Philosophy Major Man. Everybody get to the boats.quote:Op maandag 3 november 2008 10:02 schreef Wouter1989 het volgende:
Sophomore inmiddels. Maar wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Holy shit it's Freshman Philosophy Major Man. Everybody get to the boats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |