En volgens de etiquette zo fout.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef RobinOok het volgende:
Smaken verschillen. En ja, boterham eet ik ook liever met mes en vork.
Mijn moeder heeft altijd dat rvs satestokjes gedoe. Die haal ik eraf ja met een vork. Op een houten prikker eet ik vanaf de stok natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Laat me raden, jij eet een boterham ook met mes en vork?
Heb je het vuur te warmquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de pest aan splinters en verkoolde stokjes (ook bamboe en geweekte stokjes verkolen)
Sigh, jij bent zeker ook zo iemand die als je zegt dat het ijs te koud is begint te schreeuwen dat ijs koud is....quote:
Daarom moeten kooltjes ook wit zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
Zelf nog nooit verbrande stokskes gehad. Je vuur is niet altijd even warm he. Het is geen kokend water dat altijd 100 graden is hoe hoog je het vuur ook zet. Enig idee waarom je die knop kan draaien van dat vuur?
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het ijs te koud isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sigh, jij bent zeker ook zo iemand die als je zegt dat het ijs te koud is begint te schreeuwen dat ijs koud is....
Kokosbriketten worden zo loei en loeiheet en ik hou van gaar vlees, dus dan verkolen je stokjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom moeten kooltjes ook wit zijn.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een damesmeisje
De etiquette van Ma Flodder, bedoel je? Grapjas.quote:
Geen culies in je omgevingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat het ijs te koud is
Ach, als jij denkt dat je het goed doet, prima toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:49 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zo is dat!
Maar mijn mijnherenvader en mijn herenbroer doen het ook hoor.
[..]
De etiquette van Ma Flodder, bedoel je? Grapjas.
http://www.beatrijs.com/mes-en-vork-in-plaats-van-kluiven/quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef RobinOok het volgende:
'k Heb het nog even gecheckt voordat ik die reactie plaatste, dus ja.
Maakt me verder ook niet erg veel uit, ook al zou het wel tegen de etiquette zijn, ik doe wel meer dingen tegen de etiquette in. Zoals een glas wijn lekker in de hand nemen ipv bij het steeltje vasthouden. Van die dingen. Maar daar ging het even niet om, of ik wel of niet doe wat ik zelf wil.
En dit antwoord voegt ook niets toe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef RobinOok het volgende:
In jouw linkje gaat het over kippenbouten en dubbele boterhammen. Dus eigenlijk gewoon off-topic.
Kan je zo een linkje geven over die boterham:
"De maaltijd nuttigen met mes en vork is in West-Europa niet meer weg te denken. Het is basisprincipe nummer één van onze algemene tafeletiquette en hoewel iedereen wel eens een boterham met zijn handen naar binnen werkt, nemen de meeste mensen tijdens het eten netjes hun mes en vork ter hand."
Bron: http://eten-en-drinken.in(...)van-mes-en-vork.html
Geen zin om veel verder te zoeken, jij bent degene de beweert dat ik iets tegen de etiquette doe, dus lijkt mij dat jij degene bent die iets te bewijzen heeft. En dat doe je dus duidelijk niet met het linkje waar je nu mee aankomt.
Nah, als je het verschil tussen een boterham of een dubbele boterham ook wel sandwich genaamd niet weet dan zijn we snel uitgeluld natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik heb het over dubbele boterhammen en jij over een enkele?, wat is het verschil?
Ach, jij weet alles wat krom is recht te lullen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nah, als je het verschil tussen een boterham of een dubbele boterham ook wel sandwich genaamd niet weet dan zijn we snel uitgeluld natuurlijk.
Het kan zijn dat jij dubbele boterhammen bedoelde, maar dat zei je niet, dus hoe moeten mensen dat begrijpen? De vraag was of iemand zijn boterham met mes en vork opeet. En daarover gilde jij dat het tegen de etiquette is.
Nee, jij blijkbaar. Ik en de rest had het over boterhammen. Duhuh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:49 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ach, jij weet alles wat krom is recht te lullen.
Nu hebben we het in ene weer over sandwiches
Half kopje soyasaus,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |