We kwamen donderdag rond een uur of 6 op het LL terrein en zijn ook gelijk naar camping 1 doorgelopen.
Onze tent opgezet en lekker aan het bieren gegaan.
We waren met z'n 4en maar eentje van ons kende weer een andere groep mensen, je kent het wel.
Dus uiteindelijk hadden we een tentenkamp van 20 man ongeveer.
Vrijdag zijn we naar de openingsact van lowlands geweest: Henry Rollins.
Was grappig maar vooral goedkoop gescoord. Anti Bush doet het namelijk altijd goed.
Nog eeuwig zonde dat het spoken words was en niet de HRB.
Daarna zijn we naar de Grolsch tent gegaan voor Killswitch Engaged.
Was leuk voor 3 liedjes maar die gitarist was zo zelfingenomen met zijn coole riffs en licks dat het eigenlijk triest was.
Na een paar nummertjes dus naar de Bravo gegaan voor Roni Size en dat ging weer ouderwets vet.
We wilden eigenlijk ook nog wat van de PotUSA zien maar zijn uiteindelijk bij Hadouken! blijven hangen wat zeer geslaagd was.
Daarna zijn de vrouwen naar Amy MacDonald gegaan en de heren naar Thrice.
Was niets speciaals maar een leuke overbrugging om naar de Dropkick Murphys te gaan.
Dropkick Murphys dus bezocht en dat was ook een toffe show, doch had ik er meer van verwacht.
Daarna lekker surinaams wezen eten

Na het eten naar Pendulum, dat was echt te tof!
Die avond ook nog de magneetbar in geweest en heb een stukje van Anouk meegekregen.
Uiteindelijk lam in de Groove Tube beland en via de 24 uurs tent uiteindelijk mijn eigen tent terug gevonden.
Zaterdag werd ik al goed brak wakker rond 11 uur.
De eerste act die we die dag wilden zien was Volbeat maar aangezien ik geen zin had om zo ver te lopen zijn we uiteindelijk naar de Bravo gelopen voor the Opposites en JvT.
Mijn god wat was het daar warm zeg.
Waar is de liefde

Top showtje van de jeugd, the opposites konden me minder bekoren.
Daarna ben ik naar Beardyman gelopen voor een ouderwetse beatbox sessie.
En die was Vet met een hoofdletter V.
Kraak en Smaak had ik meer van verwacht ( ben daarheen gegaan omdat iedereen al naar NERD ging)
Die avond ook nog genoten van Club 0 Dj's.
Sex Pistols viel echt tegen (Ik verwachte minstens een vette revival ala Iggy Pop) dus we zijn al weer snel daar weggegaan.
Op naar Underworld, maar die kunnen ook zoveel beter.
Het was zeker wel tof maar had ook meer verwacht.
Uiteindelijk zijn we die avond afgesloten met 90's now.
Dat was echt te vet

Zondag ben ik nergens meer heen geweest omdat ik een telefoontje kreeg dat een oom van me was overleden (die donderdag al) en maandag gecremeerd zou gaan worden.
Toen hebben we eigenlijk ook alles maar opgeruimd en zijn we nog even wezen eten om de laatste muntjes op te maken en daarna naar huis vertrokken.
Toppers: JvT , 90's now, Pendulum, Hadouken! ,Roni Size en Beardyman
En het eten was ook lekker: Pannenkoeken met kaneel suiker en stroop

, de burrito's en de broodjes bakkeljauw