Je moet alleen nog leren bier drinken!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef RayMania het volgende:
Bier het goedkoopste in Utrecht en Almere
Laat ik nou net in Almere wonen en in Utrecht werken.
Ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:oi
Lowlands was
alleen nog steeds mijn stem kwijt, straks wel ff verslagje
heeft Almere dan een gezellig horeca leven?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:33 schreef RayMania het volgende:
Bier het goedkoopste in Utrecht en Almere
Laat ik nou net in Almere wonen en in Utrecht werken.
Ik heb nog nooit gezien dat naarmate iemand ouder wordt zijn humor iets meer afsterft.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Eend had zijn microscoop niet bij zich denk ik
waar stond je tent?quote:
quote:
nog eendjes van Veenstra gescoord?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:oi
Lowlands was
alleen nog steeds mijn stem kwijt, straks wel ff verslagje
nee helaas niet, heb ze in tegenstelling tot vorig jaar ook nauwelijks gezienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog eendjes van Veenstra gescoord?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
camping 1, maar was zondagmiddag al weg.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee helaas niet, heb ze in tegenstelling tot vorig jaar ook nauwelijks gezien
[..]camping 1, wij stonden vlakbij de doorgang naar camping 2
Wij stonden vlakbij de douches.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:22 schreef rubbereend het volgende:camping 1, wij stonden vlakbij de doorgang naar camping 2
oke daar, hingen ook een paar spandoeken aan het einde van dat pad toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wij stonden vlakbij de douches.
Als je de douches uitliep kon je rechtdoor een graspadje op en aan het einde van dat graspad aan de rechterkant was ons kamp opgeslagen.
Ja daar hing een geel spandoek tegen het hek aan of zoiets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke daar, hingen ook een paar spandoeken aan het einde van dat pad toch?
ben maar een paar keer daar geweest, het badhok van camping 2 was wat dichterbij voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |