Hij ook al?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:27 schreef borisz het volgende:
Martina's zilver is afgenomen. Hij zou uit zijn baan gestapt zijn.
als dat zo is dan zijn het geen rellen hoorquote:
ja moet hij maar in de baan blijven hoor, daar zijn die lijnen voor neergelegd. Tis nou niet zo dat hij voor het eerst in zo'n baan looptquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:27 schreef borisz het volgende:
Martina's zilver is afgenomen. Hij zou uit zijn baan gestapt zijn.
Antillianen en hun baan houden is een lastige combinatiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja moet hij maar in de baan blijven hoor, daar zijn die lijnen voor neergelegd. Tis nou niet zo dat hij voor het eerst in zo'n baan loopt
op zeker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:46 schreef rubbereend het volgende:
tof verslag Sjimz, triest einde wel vanwege je oom. Volgend jaar weer?
Terwijl ze weer goed met lijntjes overweg kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Antillianen en hun baan houden is een lastige combinatie
wat een nummerquote:
Doe maar klappen met je kutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
wat een nummer
Daar hebben wij wat mensen gek mee gemaakt op vakantie
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
Antillianen en hun baan houden is een lastige combinatie
Ik hoop maar dat niemand zich aangesproken voeltquote:
Je merkt morgen vanzelf wel of de matties van Kempi bij je voor de deur staanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat niemand zich aangesproken voelt
matties?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je merkt morgen vanzelf wel of de matties van Kempi bij je voor de deur staan
Ja joh.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
matties?
Kempi?
Moet ik die kennen?
oow vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja joh.
De meest gevreesde rapper van Eindhoven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zonde dat ik die heb moeten missenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:26 schreef tong80 het volgende:
Klote voor Martina.
Leuke verslagjes van Lowlands jongens. Ik heb veel gezien op TV. Ging zaterdagnacht om 6 uur naar bed na 6 uur Lowlands te hebben gezien. Van wat is heb gezien vond ik The Roots het hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |