quote:has inadvertently given French fans a preview of their new album, which is reportedly called
Cheeky fans wandering near the singer and activist's home in Eze, in the south Of France, heard his distinctive voice booming out of the family's villa and recorded clips of it on a mobile phone.
Ik wacht al een tijdje op het nieuwe album van The (international) Noise Conspiracy. Die passen in dit verhaaltje, maar zijn het vast niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:19 schreef Thealexfiles het volgende:has inadvertently given French fans a preview of their new album, which is reportedly called
Cheeky fans wandering near the singer and activist's home in Eze, in the south Of France, heard his distinctive voice booming out of the family's villa and recorded clips of it on a mobile phone.
Wie?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Bono van U2 schijnt daar in de buurt een huisje te hebben...
quote:U2 frontman Bono has inadvertently given French fans a preview of their new album, which is reportedly called No Line On The Horizon.
Cheeky fans wandering near the Irish singer and activist's home in Eze, in the south Of France, heard his distinctive voice booming out of the family's villa and recorded clips of it on a mobile phone.
Song snippets of the previously unreleased tracks are on YouTube and fans now expect they will on the supergroup's 12th studio record, out on November 15.
While the band are yet to confirm the mooted album moniker, their record company Universal, has registered the domain name nolineonthehorizon.com
British newspapers have reported song titles for the record include "For Your Love," "Love is All We Have Left," "One Bird," "Moment of Surrender," "If I Could Live My Life Again" and "The Cedars of Lebanon."
Wat van wie?quote:We maken een rondedans
De vrijheid speelt op alle violen
Muziek klinkt uit het witte huis
En voor Parijs staat Mickey Mouse
Die gasten hebben iets met Disney...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Moi! Amerika van Ramms+ein.
Welke band?quote:were a British pop group active from the early 1980s to the early 1990s, founded by Simon Toulson-Clarke and Julian Close. They scored two UK Top Ten hits with the singles "Lean on Me (ah-li-ayo)" in 1985 and "For America" in 1986, both of which were included on their debut album The Circle & The Square.
Da's op en top Schots en een tweeling...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Proclaimers? (stonden dit jaar op Parkpop, geweldig, jeugsentiment)
Ik kan er wel om lachen, eik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:30 schreef bartrid het volgende:
Ik word altijd nerveus van For America, wat een irritant nummer is dat zeg.
Zeg dat tegen een Schot...quote:
Da's geen Mickey Mouse-vraag...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef bartrid het volgende:
Welke band heb ik vorige week dinsdag volledig onverwacht gezien omdat ik toevallig langs een zaal liep waar ze speelden?
Nee ik was vorige week in Oxford.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg dat tegen een Schot...![]()
En bartrid, als je vorige week in Amsterdam was dan ben je misschien de HMH binnengelopen en heb je Lenny Kravitz gezien (net als ik)...
peaceman +1quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:33 schreef peaceman het volgende:
Gutter Twins?
Als je het tegen mij hebt, De Jeugd Van Tegenwoordig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef peaceman het volgende:
Nee...maar je zit wel in het goede land inmiddels
Bukgeit +1quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef bukgeit het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Terwijl jullie lekker op Lowlands zaten, moesten wij het met Brecht van Hulten doen. Welke elektronische band kwam uit Engeland of Amerika, maar dat wist ze niet meer precies?
Ging ze bij Pendulum ook de fout in? Niet de naam die ik bedoel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:54 schreef Burnett het volgende:
pendulum
Die waren het inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Z het volgende:
Hot Chip?
Helaas afgezegd voor LL.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef bukgeit het volgende:
Foals
Ik roep ook maar wat:quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik roep maar wat: Barry Hay?
quote:And I'm left defeated and
crushed by your life
I thought it was love
I thought it was heaven
quote:Like a tiger you hunted and tracked me down
Savaged my soul and took over control
And then when youd used all the love you found
You left without trace
Not a note or a single goodbye
I thought it was love
I thought it was heaven
Having the time of my life
I know its not true
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef peaceman het volgende:
Never trust a stranger - Kim WIlde
quote:The minute the band begins to swing it
He’s on his feet to dig it and
dance the night away
Stop, I’m spinnin’ like a top
We’ll dance until we drop,
but if I have my way
Wie?quote:has admitted that she would love to collaborate with The Killers.
, whose song
was inspired by the Las Vegas four-piece, recently stayed up all night to see the band play at the Lowlands festival in Holland.
Posting on MySpacesaid: "The Killers were amazing, as usual. I felt so inspired watching them. "My absolute dream in life would be to do something with The Killers. They are one of my favourite bands. "I think out of a lot of bands and artists around nowadays very few will still be around in 20 years time. The Killers will definitely be one of them."
Nee, het is een nieuw berichtje en geen Kate Nash.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef ranja het volgende:
Berichtje van vorig jaar of zo? Geloof niet dat die er dit jaar stonden.
Gokje dan op Kate Nash.
Dat is inderdaad het goede antwoord en ik ben nu ook wel erg benieuwd welke band ze dan heeft gezien, ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef ranja het volgende:
Dan vraag ik me af welke band ze echt gezien heeft.
Nieuw gokje, Amy MacDonald?
dat is te lezen.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef belsen het volgende:
Ik vergeet het de laatse tijd wel meer.
geboren in 1990. Als je je nog niet oud voelt door het publiek wrijven de artiesten het er nog wel even inquote:
Ik stond tegen het hek aan links in de zaal. Al een half uur voor het begon ofzo om de drukte voor te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:19 schreef peaceman het volgende:
Hey Ranja,
Ik ben The Breeders begonnen nog een aantal keer door de Grolsch gelopen of ik je ergens zag. Niet dus. Waar stond je ergens?
Hmm heb je niet gezien... Het laatste is je in elk geval zoiezo geluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik stond tegen het hek aan links in de zaal. Al een half uur voor het begon ofzo om de drukte voor te zijn
Duidelijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm heb je niet gezien... Het laatste is je in elk geval zoiezo gelukt
Je doet t goed bij mijn vragenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef bukgeit het volgende:
Valt wel mee: Elvis Crespo.
Toch nog een Mickey Mouse-vraagquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef bukgeit het volgende:
"........ Elvis fans can't be wrong"
Hoeveel waren het er ook alweer?
Als jij dat zegt dan gaat er iets niet goed.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef ranja het volgende:
Tja, als je maar 1 van beide bands herkent wordt het lastig gokken
Beide een nummer Head Over Heels?
De dames hebben 'The Worker' niet in hun repertoire zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef Burnett het volgende:
iets met so long en the worker?
Netjes...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:58 schreef ranja het volgende:
Iets met het intro van So Long en Our Lips Are Sealed?
Burnett +1quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:49 schreef Burnett het volgende:
mark ronson - oh my god
Je bent vrijdag en zaterdag gewoon in je tent gebleven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:59 schreef Burnett het volgende:
Het 1e Lowlands-kippenvelmoment kwam op naam van deze meneer.
quote:
Zaterdagmiddag zong Lucky Fonz "De Vlieger" tijdens 50 jaar Nederpop...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:08 schreef Grobbel het volgende:
Je bent vrijdag en zaterdag gewoon in je tent gebleven?
Maar dan heb je The National op vrijdag dus gewoon gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
[..]
Zaterdagmiddag zong Lucky Fonz "De Vlieger" tijdens 50 jaar Nederpop...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef MadMaster het volgende:
MP3-vragen graag alleen 's avonds stellen, zijn hier op het werk sinds een week geblocked...
Nee, het is een stukje Hello van (What's the story) Morning glory.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
is dat niet een stuk uit de nieuwe single die nu ongeveer zou moeten uitkomen?
Op het eind nog even meegepakt, klonk prima, alleen geen kippenvel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:19 schreef Grobbel het volgende:
Maar dan heb je The National op vrijdag dus gewoon gemist.
ah, ging de platenwinkel die op hoes van what's the story morning glory te zien is niet dicht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:27 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is een stukje Hello van (What's the story) Morning glory.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ging de platenwinkel die op hoes van what's the story morning glory te zien is niet dicht?
Ik blies er net bijna mijn boxen mee op, ik luister zo wel even naar mijn eigen plaat. Tenzij ik dan iets belangrijks mis...?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Is er nou niemand die dat fragment even kan luisteren...
Daar was het ook van geleend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:25 schreef ranja het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is de vrijlating van Gary Glitter
Ik was er afgelopen zaterdag nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ging de platenwinkel die op hoes van what's the story morning glory te zien is niet dicht?
jij welquote:
Burnett +1quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef Burnett het volgende:
screaming trees
Lijkt me ook. Niet gezien op Lowlands, maar wel een maandje geleden op de Affaire in Nijmegen. Speelden ze weer die Born Slippy cover?quote:
yeapquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Grobbel het volgende:
Lijkt me ook. Niet gezien op Lowlands, maar wel een maandje geleden op de Affaire in Nijmegen. Speelden ze weer die Born Slippy cover?
quote:indie electronic trio
take many of their cues from contemporaries like Air, Daft Punk, and LCD Soundsystem, but with a distinctly pop sensibility that draws on classic AM radio pop singles from the 1970s and '80s, with elements of vintage disco and synth pop that appeal to song-based listeners as well as the club kidz.
Ja (Z +1) & Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef Z het volgende:
Cut Copy?
Heeft iemand Quiet Village eigenlijk gezien?
quote:The earnest work of boyish Canadian singer/songwriterwon acclaim not from only critics but from fellow performers like Paul McCartney, Elvis Costello, and John Hiatt -- some of the same artists, ironically enough, who initially inspired
himself to become a musician. Born in 1964 and raised in the Niagara Falls area, he started his first band at the age of 14, and within a few years earned his first regular gig at an area club. Influenced by Pete Seeger, he began making the rounds on the folk circuit, but soon decided to focus his attentions on becoming a songwriter.
da's snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.
quote:Anouk wil volgend jaar graag Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival. Dat schrijft het blad Sp!ts en de Nederlandse openbare omroep NOS heeft het bericht bevestigd.
De NOS heeft al contact gehad met het management van de zangeres en heeft haar hartelijk bedankt voor haar aanmelding. Over haar kansen wil de NOS niets kwijt. "We hebben momenteel contact met diverse partijen", klinkt het.Pas in het najaar zal de omroep beslissen wie de officiële kandidaat wordt.
Het Nederlandse publiek is wel al overtuigd van Anouk als kandidate voor het Songfestival. Ze stond op nummer 1 in een internetpeiling die polste naar de beste Nederlandse vertegenwoordiger voor het evenement. Within Temptation (foto) stond op 2, het Volendamse zangduo Nick en Simon op 3.
Hmm... in mijn bron is er zowel een single als een CD die er uitspringt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Heb geen zin om te gokken en heb dus gespiekt.
Maar ik kan zelfs op basis van die info de vraag niet éénduidig invullen...
Ik heb 4 singles en 6 albums...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hmm... in mijn bron is er zowel een single als een CD die er uitspringt.
Ik weet niet of dit de man was die ranja bedoelde, maar inderdaad, DJ Promo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:34 schreef Z het volgende:
DJ Promo
Volgens mij was Anouk verbaasd dat ze geboekt was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:35 schreef Burnett het volgende:
anouk
Dat was bij één van de 'fuck' bandjes (niet Holy Fuck, die waren goed trouwens).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef ranja het volgende:
als ik zou hebben onthouden hoe die heet zou ik gokken op degene waarover ik gelezen heb dat de afvalbakken en dranghekken over het publiek richting podium gingen.
Dat moet dan bij Fucked Up geweest zijn (Fuck Buttons was in de X-Ray), en alhoewel het wel een chaos was, kan ik me toch niet herinneren dat er daadwerkelijk met hekken en vuilnisbakken werd gesmeten. Maar ik ging elders kijken toen de band aan het laatste nummer begon; wellicht dat het daarbij nog is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:43 schreef Z het volgende:
[..]
Dat was bij één van de 'fuck' bandjes (niet Holy Fuck, die waren goed trouwens).
Ik ben weg helaas. Iemand anders een vraag ...?
Euh... Weet je ook uit welke clip?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:27 schreef bukgeit het volgende:
Van Freddie Bulsara.
Die wilde ik al gokken...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef bukgeit het volgende:
Eigenlijk niet. Days Of Our Lives ligt voor de hand.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef bukgeit het volgende:
Eigenlijk niet. Days Of Our Lives ligt voor de hand.
Dat was het doel van de vraag...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef ranja het volgende:
The Show Must Go On?
van wie?quote:Push th little daisies and make em come up
quote:If you think that Im a loser
Well you suck, cause you know I aint nothin but a user
Of your love I cant get enough
Girl its true, the whole wide world is smiling with you
Tsja technical speaking heb je gelijk. Ik was die versie met Eric vergeten, dus je krijgt het punt van me. Ik zocht de versie met Daisy Dee (en dat was de vervolgvraag dan ook meteenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:43 schreef MadMaster het volgende:
Wacht even...
'This Beat Is Technotronic' werd niet gezongen door een vrouw, dat was 'Pump Up The Jam'.
Bij 'This Beat Is Technotronic' was het MC Eric (And Eric, got lyrics for you)...
Edit: 'Get Up' werd weer wel gezongen door een vrouw...
De versie van Daisy Dee is jonger, en staat niet op de single van Eric volgens mij. Deze versie is ook met MC B.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Heb de CD-single van 'This Beat...' thuis, zal eens kijken of die versie met Daisy Dee (zegt me niks) er op staat...
Ben nu 2 uur in overleg, dus de vloer is vrij...
Welk nummer?quote:Turn around just once more
Rumble your feet across the floor
Put your arms up in the air
Sight and sit down on that chair
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef placebeau het volgende:
de kabouterdans?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Leki volgens mij
Waar gaat dit over?quote:werd ook geïnspireerd door groepen als Front 242, Nitzer Ebb en The Neon Judgement, naast anderen als Fad Gadget, Gary Numan en Anne Clark.
New Beat isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:15 schreef ranja het volgende:
New beat? of zoek je een band
bigshadow +1quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef bigshadow het volgende:
The Twilight Singers??
quote:is a dubstep music producer from Coulsdon, and is part of the Big Apple Records label. He has been described as an important name in the development of the dubstep style for his fusion of the already existing South London dubstep sound with the newer East London born grime sound,[1] and was also one of the first dubstep producers when the style was emerging in the early 2000s.[2]
en Holly Golightly uit Breakfast at Tiffany'squote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef belsen het volgende:
Alle namen komen uit boeken/films.
Duran Duran uit Barbarella, Pussy Galore uit James Bond, Veruca Salt uit Sjakie en de Chocoladefabriek.
MadMaster +1quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Deep Blue Something
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |