Als je het tegen mij hebt, De Jeugd Van Tegenwoordig?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef peaceman het volgende:
Nee...maar je zit wel in het goede land inmiddels
Bukgeit +1quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef bukgeit het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:53 schreef bukgeit het volgende:
Terwijl jullie lekker op Lowlands zaten, moesten wij het met Brecht van Hulten doen. Welke elektronische band kwam uit Engeland of Amerika, maar dat wist ze niet meer precies?
Ging ze bij Pendulum ook de fout in? Niet de naam die ik bedoel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:54 schreef Burnett het volgende:
pendulum
Die waren het inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:30 schreef Z het volgende:
Hot Chip?
Helaas afgezegd voor LL.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef bukgeit het volgende:
Foals
Ik roep ook maar wat:quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik roep maar wat: Barry Hay?
quote:And I'm left defeated and
crushed by your life
I thought it was love
I thought it was heaven
quote:Like a tiger you hunted and tracked me down
Savaged my soul and took over control
And then when youd used all the love you found
You left without trace
Not a note or a single goodbye
I thought it was love
I thought it was heaven
Having the time of my life
I know its not true
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:06 schreef peaceman het volgende:
Never trust a stranger - Kim WIlde
quote:The minute the band begins to swing it
He’s on his feet to dig it and
dance the night away
Stop, I’m spinnin’ like a top
We’ll dance until we drop,
but if I have my way
Wie?quote:has admitted that she would love to collaborate with The Killers.
, whose song
was inspired by the Las Vegas four-piece, recently stayed up all night to see the band play at the Lowlands festival in Holland.
Posting on MySpacesaid: "The Killers were amazing, as usual. I felt so inspired watching them. "My absolute dream in life would be to do something with The Killers. They are one of my favourite bands. "I think out of a lot of bands and artists around nowadays very few will still be around in 20 years time. The Killers will definitely be one of them."
Nee, het is een nieuw berichtje en geen Kate Nash.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:12 schreef ranja het volgende:
Berichtje van vorig jaar of zo? Geloof niet dat die er dit jaar stonden.
Gokje dan op Kate Nash.
Dat is inderdaad het goede antwoord en ik ben nu ook wel erg benieuwd welke band ze dan heeft gezien, ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef ranja het volgende:
Dan vraag ik me af welke band ze echt gezien heeft.
Nieuw gokje, Amy MacDonald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |