het koste me even, maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:11 schreef Kerol het volgende:
Komt een klant bij de kassa
Cassiere: Ruim je het zelf even op?
Wat is het verschil tussen een dode baby en een ferrari?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een kannibaal als ie zojuist een homo heeft opgevreten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je een hond laten miauwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:08 schreef Watuntrik het volgende:
Komt man bij dokter met oranje plasser.
Dokter gaat meteen onderzoeken.
Na alle onderzoeken zecht hij, Sorry ik kan niks abnormaals vinden u bent gewoon gezond.
Maar vertel me eens, wat doet u nu zo de gehele dag?.
man zegt:PlasserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Als ik een euro kreeg voor iedere .....Tok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:51 schreef bonke het volgende:
zitten er twee dronken personen in een bar, zegt die ene "wedde dat ik van die flat daar verderop af kan springen, er een rondje omheen vlieg en weer op et dak kan landen? "
zegt die ander "oke voor een kratje bier"
afijn zij bovenop die flat, die ene springt eraf maakt een rondje en land weer op et dak
"damn" denkt die ene "dat kan ik ook " en springt van et dak af
plof, hardstikke dood
zit later die en vent weer in de bar, zegt die barman "wat ben je ook een lul als je gezopen hebt he "superman "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef nijnja het volgende:
Noem een dag onder de 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen 2 ijsberen over een andere poolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen 2 ijsberen over de noordpool, zegt de een tegen de ander: koud he?! zegt die anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Het is geel en het gaat terug in de tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef R2k2 het volgende:
Het is geel en het gaat terug in de tijd...Ik dacht treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Het is geel en het gaat terug in de tijd...lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Waarom heeft de koningin een oranje telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom heeft ze geen witte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:14 schreef Leso_Varen het volgende:
Het is 30 cm lang, stijf en maakt vrouwen helemaal wild!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
té naar
~Be the change you want to see in the world~![]()
Wat is er verkeerd als een vrouw in de huiskamer staat met een ketting om haar nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er was laatst een meisje van 3 opgepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je een kaal kutje hebt gebeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Co_OL op 22-10-2008 14:03:48 ]![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
Wat is het verschil tussen een aangereden hert en een aangereden Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een belg in londen valt van de stoep
word ie wakker in et ziekenhuis, zegt zo`n zuster"how do you feel"
zegt die belg "plat op me bek "pies on joe toe![]()
Een vrouwelijk neger?? Dat heet een NEGERIN oetlulquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:30 schreef blafkat het volgende:
hoe lang een vrouwelijke neger haar stront in kan houden??
9 maanden
![]()
![]()
Wanneer eet een moslim varkensvlees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').![]()
Wat is het verschil tussen een Marokkaan en een ui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').![]()
Wat is het toppunt van arrogantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mop heb ik zovaak gehoord of gelezen, maar nu snap ik hem pasquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:59 schreef bonke het volgende:
een belg in londen valt van de stoep
word ie wakker in et ziekenhuis, zegt zo`n zuster"how do you feel"
zegt die belg "plat op me bek "
________________________!
Wat is het verschil tussen een turk en een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een klein kindje in de cockpit van een vliegtuig. Vraagt de piloot:"Wil je vliegen?" Antwoord het kind blij "Ja!". Zegt de piloot.:"Oke.. dan zal ik er zo een paar voor je vangen."![]()
zitten er 3 mensen in het park op een bankje.
springt er man met een geweer uit de bossen en die zegt handen omhoog dit is een BANKovervalNot alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1999 belde...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
-"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"
graag verwijderen![]()
vrouwelijke negerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:30 schreef blafkat het volgende:
hoe lang een vrouwelijke neger haar stront in kan houden??
9 maanden!1
graag verwijderen![]()
Het is geel en het gaat terug in de tijd...jij komt uit Groningen zeker. Iedereen weet toch dat de het moet zijn: "de trein naar Groningen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat als je brand in je koelkast hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:19 schreef moonmovies het volgende:
wat als je brand in je koelkast hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hertog Jan jeuh!0 topics op naam. 14.gif![]()
Bij een Indianenen stam komt een zoon bij zijn vader de opperhoofd en hij vraagt: pa waarom heet mijn oudste broer Stampende Bizon? Nou andwoorde de vader: Toen we hem aan het verwekken waren kwam er een groep bizons langs die stampten heel hard en daarom heet je oudste broer Stampende Bizon. Toen vroeg ie waarom de middelste broer Biberende Bever heet. Toen zij de vader: Bij hem was er een bever in de tent die trilde hevig daarom noemen we hem Biberende bever. Maar waarom vraagje dat Scheurend Rubber?![]()
Wat is een neger met een glazen oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een voetbal en een neger?
Een voetbal is een leren knikker en een neger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fuckerdefuck, de TT ging natuurlijk over FLAUWE moppen uit *2008*quote:
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
fuckerdefuck, de TT ging natuurlijk over FLAUWE moppen uit *2008*!
graag verwijderen![]()
Hoe noem je een chinese homo die zichzelf wil ophangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef retuow82 het volgende:
Hoe noem je een chinese homo die zichzelf wil ophangen?2008 beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is een Chinese homo in een string?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
gezien we ook in 2008 leven zie ik het probleem niet....Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held![]()
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:43 schreef porsche1 het volgende:
staat de deur open, is die vervolgens ineens dicht. haha![]()
![]()
![]()
Er komt een olifant bij de bakker, vraagt de bakker: wilt u wit brood of bruin brood?
zegt de olifant: oh maakt niet uit ik ben toch op de scooter!![]()
Een olifant past helemaal niet op een scooter, dan krakt ie door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Er komt een olifant bij de bakker, vraagt de bakker: wilt u wit brood of bruin brood?
zegt de olifant: oh maakt niet uit ik ben toch op de scooter!![]()
ahaha moeilijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zegt de olifant: oh maakt niet uit ik ben toch op de scooter!
graag verwijderen![]()
Laat ik 2006 even bellen
Staat een man op de bus te wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Automobilist vraagt aan passerende Belg: "Meneer, zou u kunnen kijken of mijn knipperlichten het doen?"
Belg: "OK"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onopvallend doch zeer scherpzinnig...![]()
zat er laatst een stotteraar naast me in de auto, zegt ie opeens "nnnnnnnnn nnnnnn nnnnn nnnn nnnnnnn nnnnnnnnnn nnn nn nnie nnnnnniie niennnnnnnnnniee niieeeeeennnniennnnniieeeeeeennniieeeettt inhalepies on joe toe![]()
Zitten twee koelkasten te kaarten in een boom, komt er een ei langs. Roept een koelkast: "Hey ei, heb je zin om mee te doen?" Zegt het ei: "Nee, ik heb geen tijd, ik moet naar de kapper."
![]()
Wat is het verschil van de onderbroeken van vroeger en van nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:11 schreef fyah het volgende:
Laat ik 2006 even bellen
Staat een man op de bus te wachten...Hou je bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvp!
ik proestte..
Staat een man bij de tramhalte,
komt er een oud vrouwtje bij staan,
Oud vrouwtje: hoelang duurt het nog voor de tram er is?
Man: Kan niet lang meer duren, het spoor ligt er al..
I know, you gonna want me..![]()
Raadsel:
Een twaalf letter woord zonder klinkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
tvp!
ik proestte..
Staat een man bij de tramhalte,
komt er een oud vrouwtje bij staan,
Oud vrouwtje: hoelang duurt het nog voor de tram er is?
Man: Kan niet lang meer duren, het spoor ligt er al..
![]()
![]()
![]()
een juf vraagt aan de kinderen wat hun vader doen voor beropep
waarop kees zegt mijn vader werkt snachts hij is bakker
tom zegt mijn vader werkt ook snacht hij is slager.
klaasjan zegt mijnvader is home en werkt ook snachts in een homoclub.
het wordt ff stil in de klas waarop de juf zegt we gaan door met wiskunde
na de les moet klaasjan bij de juf komen die vraagt aan klaasjan of zijn vader echt homo is,nee zegt klaasjan mijn vader is filliaalhouder bij de ing bank maar daar schaam ik me voor.![]()
![]()
![]()
![]()
Juffrouw Els vraagt aan de klas: Hoe krijg je 2 gaten in 1 gat?, Klas antwoord niet want ze weten het allemaal niet (Kk domme kinderen).
De juffrouw maakt een rondje van haar vingers en steekt haar neus er doorheen.
Jantje reageerd: Juffrouw, hoe krijg je 10 gaten in 1 gat?
Dat weet ik niet, zegt ze, vertel eens.
Waarop jantje antwoord: Door een blokfluit in je doos te stoppen.
Juffrouw wordt knalrood en zegt: Maar jantje een blokfluit heeft 12 gaten.
waarop Jantje zegt: Denkt u dan dat u hem er helemaal in krijgt?
EInzzzzzzzz)
)
![]()
''And faith is no faith without believing.''![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zegt de olifant: oh maakt niet uit ik ben toch op de scooter!
![]()
Godverruhdomme!![]()
Ja, die kinderen zijn Kk domquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Hymen_Copter het volgende:
Juffrouw Els vraagt aan de klas: Hoe krijg je 2 gaten in 1 gat?, Klas antwoord niet want ze weten het allemaal niet (Kk domme kinderen).
De juffrouw maakt een rondje van haar vingers en steekt haar neus er doorheen.
Jantje reageerd: Juffrouw, hoe krijg je 10 gaten in 1 gat?
Dat weet ik niet, zegt ze, vertel eens.
Waarop jantje antwoord: Door een blokfluit in je doos te stoppen.
Juffrouw wordt knalrood en zegt: Maar jantje een blokfluit heeft 12 gaten.
waarop Jantje zegt: Denkt u dan dat u hem er helemaal in krijgt?
EInzzzzzzzz)
)
![]()
![]()
![]()
geniaalquote:Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?![]()
![]()
Wat gebeurt er als een Marokkaan een vlieg inslikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een man heeft zijn beste vriend vermoord, nadat deze met zijn vriendin het bed is ingedoken. Wanneer hij hoort dat de politie eraan komt, besluit hij om terug naar huis te rijden. Eenmaal in de auto merkt hij op dat de muziek op de radio kraakt en als hij eenmaal thuis is staat de deur van zijn huis open. Ondanks dat hij dit erg vreemd vind, gaat hij toch naar binnen. Daar treft hij zijn vriendin aan die zichzelf heeft opgehangen.
Wat klopt er niet in dit verhaal? (Niet meteen de spoiler bekijken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:50 schreef sandesh het volgende:
Een man heeft zijn beste vriend vermoord, nadat deze met zijn vriendin het bed is ingedoken. Wanneer hij hoort dat de politie eraan komt, besluit hij om terug naar huis te rijden. Eenmaal in de auto merkt hij op dat de muziek op de radio kraakt en als hij eenmaal thuis is staat de deur van zijn huis open. Ondanks dat hij dit erg vreemd vind, gaat hij toch naar binnen. Daar treft hij zijn vriendin aan die zichzelf heeft opgehangen.
1998 belde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom raken er in Marokko geen vrouwen in verwachting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef snickman het volgende:
een juf vraagt aan de kinderen wat hun vader doen voor beropep
waarop kees zegt mijn vader werkt snachts hij is bakker
tom zegt mijn vader werkt ook snacht hij is slager.
klaasjan zegt mijnvader is home en werkt ook snachts in een homoclub.
het wordt ff stil in de klas waarop de juf zegt we gaan door met wiskunde
na de les moet klaasjan bij de juf komen die vraagt aan klaasjan of zijn vader echt homo is,nee zegt klaasjan mijn vader is filliaalhouder bij de ing bank maar daar schaam ik me voor.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:50 schreef sandesh het volgende:
Ik snap hem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een Duitser en een Ethiopiër?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, Patrick Kluivert.![]()
Nee, verkeerd verbonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ze willen hun mop terug..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---![]()
Als je Christen bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je Moslim bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je neger bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef TheSorrow het volgende:
Als je Christen bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je Moslim bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je neger bent, wat lees je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, you gonna want me..![]()
Bij de bushalte staat een blinde man en een man met zijn 5 kinderen en vrouw te wachten op de bus. Na een tijdje komt eindelijk de bus er aan. Als ze in willen stappen meld de buschauffeur dat er nog plek is voor maar 6 personenen in de bus, Dus besluiten de Blinde man, en de vader van de kinderen het laatste stuk te lopen.
Op een gegeven moment zegt de vader van die kinderen: Hé zeg, wat tikt jou blindegeleidestok irritant op de weg, kan jij daar geen rubbertje of iets anders over heen doen. Zegt de blinde vervolgens: Als jij nog een paar keer vaker een rubbertje om jou stok heen deed, zaten we nu in de bus......![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef Dl4w het volgende:
Bij de bushalte staat een blinde man en een man met zijn 5 kinderen en vrouw te wachten op de bus. Na een tijdje komt eindelijk de bus er aan. Als ze in willen stappen meld de buschauffeur dat er nog plek is voor maar 6 personenen in de bus, Dus besluiten de Blinde man, en de vader van de kinderen het laatste stuk te lopen.
Op een gegeven moment zegt de vader van die kinderen: Hé zeg, wat tikt jou blindegeleidestok irritant op de weg, kan jij daar geen rubbertje of iets anders over heen doen. Zegt de blinde vervolgens: Als jij nog een paar keer vaker een rubbertje om jou stok heen deed, zaten we nu in de bus......!
† The 3 Kings †![]()
is dit afrikaans manquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Deze lijkt er een beetje op:
Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?
![]()
![]()
Gooit een postbode een brief in de bus,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Had ik laatst ruzie met m'n vriendin, zegt ze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Wat is hoger? een trein of een huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Liggen twee worsten op de barbecue.
Zegt de ene worst tegen de andere:
Fuck man als ze mij nu niet omdraaien verbrand ik!
Waarop de ander heftig begint te schreeuwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Jantje komt gillend naar zijn moeder. 'MAMA!! Papa heeft zichzelf opgehangen op zolder'. Moeder die vliegt vliegensvlug naar zolder. Op zolder aangekomen zegt Jantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Bij ons thuis hebben we wat regeltjes.
Regel één: Ik heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Komt een man een café binnen en zegt :' Geef me een biertje of anders .... .'
De ober geeft hem dus een biertje.
De volgende dag komt de man weer binnen en zegt weer :' Geef me een biertje of anders.... .'
De ober geeft hem dus weer een biertje.
Voor de derde keer komt de man binnen en zegt :' Geef me een biertje of anders..... .'
Dan vraagt de ober :' Of anders wat ?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Rookworst zonder 'R' is ook worst!
-
En deze vond ik ergens op het net en het leek me wel even leuk om deze op de FOK! te spammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door sandesh op 28-10-2008 22:27:30 ]Godverruhdomme!![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef sandesh het volgende:
Gooit een postbode een brief in de bus,Die blijft goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een ernstig zieke man komt bij de dokter
En dan vraagt hij:wat moet ik doen,zegt dokter veel modderbaden nemen.
Vraagt de man daarna maar waarom dan? Dan kunt u alvast aan de grond wennen.
Wat is rood, het zoemt en het is klein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebeurd er als je een witte onderbroek in de Rode zee gooit?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen de 2e kamer en de smurfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is rood en vliegt door de 2de Kamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een Giraffe zo'n lange nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt een man in een winkel en gaat naar de kassa en der staat een lekker wijf achter hij vraagt om een groot vijgeblad . waarop dat lekkere wijf zegt waarom? hij zegt nou ik ga naar een bal en ga als adam. ok zegt die vrouw en laat een klein vijgeblad zien waarop die gozer zegt nee te klein en dat mens pakt een grotere en hij zegt weer nee te klein en dat mens nou dat pakt wel een blad van een meter he waarop die gozer weer zegt nee te klein en dat mens wordt echt woedend en zegt nou als je dan zo lange hebt slinger hem dan om je nek en ga als bezinepomp!!!!![]()
Het is maar goed dat Microsoft geen airbags maakt, anders zou hij bij elke botsing vragen: “Weet u zeker dat u dit wilt doen?”Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Xebber het volgende:
Het is maar goed dat Microsoft geen airbags maakt, anders zou hij bij elke botsing vragen: “Weet u zeker dat u dit wilt doen?”
U bent verongelukt, wilt u een foutenrapportage naar Microsoft verzenden? Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.
[Rapport verzenden] [Niet verzenden]---![]()
Stel je nie aan gast, is mijn 'stopwoordje/zinnetje' bij elke extreme flauwe opmerking die iemand maaktquote:
niks persoonlijke
Kennen jullie een dier met een lul op z'n rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Was 't goed?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zegt de een tegen de ander: "Noem een kleur onder de 10!"
Zegt de ander: "donderdag!"
![]()
Okee dan: Hoe kwam Pinokkio erachter dat zelfs zijn lul van hout is?
Zijn hand vloog in brand![]()
![]()
Enneh, komt een man 's avonds laat dronken thuis... dus hij denkt "nou moet ik stil wezen" en dus trekt hij zijn schoenen uit en loopt op zijn tenen over het grindpad naar de voordeur. Daar aangekomen... belt 'ie aan![]()
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
Noem eens 1 zin, met 3 leugens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: