Aaaah grutjes! Mogen we alleen nieuwe, nooit eerder gehoorde, leuke moppen posten? Fuck man...dan heb ik de TT niet goed begrepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
old as fuck en niet meer leuk
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aaaah grutjes! Mogen we alleen nieuwe, nooit eerder gehoorde, leuke moppen posten?
SPOILER: Wat is het verschil tussen een krokodil?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:07 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom hoeven homo's nooit het plafond te witten?Ik ben vast heel dom, maar ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Het is ook een doordenkertje en eigenlijk is hij best vies maarjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ik ben vast heel dom, maar ik snap hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken deze ook pas sinds mn vorige vakantie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
mc donalds, im fukin itquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
-"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kijken indianen altijd zo uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lachte
![]()
Bugs in m'n nieuwe laptopquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:20 schreef DeHovenier het volgende:
[Breaking News] Aanslag Amsterdam verijdeld!!!!
Deze lijkt er een beetje op:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Een konijn komt bij de bakker en vraagt: "Hé bakker, heb je ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker, "ik heb geen worteltjestaart."
De volgende dag komt het konijn weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Nee," antwoordt de bakker weer, "ik heb geen worteltjestaart."
De daaropvolgende dag komt het konijn weer en vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
- "Neeeeeee," roept de bakker, "ik heb geen worteltjestaart nu voor de laatste keer!"
Maar de volgende dag komt het konijn gewoon weer en vraagt aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?" Waarop de bakker zo boos wordt dat hij geen antwoord meer geeft. De volgende dag komt het konijn weer, maar nu heeft de bakker de hele nacht door gewerkt om worteltjestaart te maken en het konijn vraagt weer aan de bakker: "Heeft u ook worteltjestaart?"
-"Ja," antwoordt de bakker, "kijk maar eens hier."
Waarop het konijn zegt: "Vies hè?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou, het zit zeg maar zo. Het is een vierpersoonsauto, die is tegen een boom geknald. Maar... hier komt ie... ER ZATEN ACHT MENSEN IN! EN DAT KAN HELEMAAL NIET!!quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe heet Beatrix ´s nachts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe klimt een Ethiopiër in een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt een Ethiopiër uit een boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |