quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
fuckerdefuck, de TT ging natuurlijk over FLAUWE moppen uit *2008*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef retuow82 het volgende:
Hoe noem je een chinese homo die zichzelf wil ophangen?2008 beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is een Chinese homo in een string?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:43 schreef porsche1 het volgende:
staat de deur open, is die vervolgens ineens dicht. haha![]()
![]()
![]()
Een olifant past helemaal niet op een scooter, dan krakt ie door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Er komt een olifant bij de bakker, vraagt de bakker: wilt u wit brood of bruin brood?
zegt de olifant: oh maakt niet uit ik ben toch op de scooter!
ahaha moeilijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Er komt een olifant bij de bakker, vraagt de bakker: wilt u wit brood of bruin brood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:11 schreef fyah het volgende:
Laat ik 2006 even bellen
Staat een man op de bus te wachten...Hou je bekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
tvp!
ik proestte..
Staat een man bij de tramhalte,
komt er een oud vrouwtje bij staan,
Oud vrouwtje: hoelang duurt het nog voor de tram er is?
Man: Kan niet lang meer duren, het spoor ligt er al..
Geweldigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:16 schreef m.lief het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ja, die kinderen zijn Kk domquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef Hymen_Copter het volgende:
Juffrouw Els vraagt aan de klas: Hoe krijg je 2 gaten in 1 gat?, Klas antwoord niet want ze weten het allemaal niet (Kk domme kinderen).
De juffrouw maakt een rondje van haar vingers en steekt haar neus er doorheen.
Jantje reageerd: Juffrouw, hoe krijg je 10 gaten in 1 gat?
Dat weet ik niet, zegt ze, vertel eens.
Waarop jantje antwoord: Door een blokfluit in je doos te stoppen.
Juffrouw wordt knalrood en zegt: Maar jantje een blokfluit heeft 12 gaten.
waarop Jantje zegt: Denkt u dan dat u hem er helemaal in krijgt?
EInzzzzzzzz)
)
![]()
geniaalquote:Die eend loop by die kroeg in en vra die kroegman: " Het jy brood?"
Kroegman: Nee
Eend: Enige brood?
Eend: niks brood nie?
Kroegman: Nee, ons het nie enige brood nie!!!
Eend: Nie eers ou brood nie?
Kroegman: Is jy doof of wat? Ons het nie brood nie!!
As jy my weer vra, gaan ek jou bek aan die kroegtoonbank vasspyker
Eend: Het jy spykers?
Eend: En brood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverruhdomme!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:50 schreef sandesh het volgende:
Een man heeft zijn beste vriend vermoord, nadat deze met zijn vriendin het bed is ingedoken. Wanneer hij hoort dat de politie eraan komt, besluit hij om terug naar huis te rijden. Eenmaal in de auto merkt hij op dat de muziek op de radio kraakt en als hij eenmaal thuis is staat de deur van zijn huis open. Ondanks dat hij dit erg vreemd vind, gaat hij toch naar binnen. Daar treft hij zijn vriendin aan die zichzelf heeft opgehangen.
Wat klopt er niet in dit verhaal? (Niet meteen de spoiler bekijken)
1998 belde....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef snickman het volgende:
een juf vraagt aan de kinderen wat hun vader doen voor beropep
waarop kees zegt mijn vader werkt snachts hij is bakker
tom zegt mijn vader werkt ook snacht hij is slager.
klaasjan zegt mijnvader is home en werkt ook snachts in een homoclub.
het wordt ff stil in de klas waarop de juf zegt we gaan door met wiskunde
na de les moet klaasjan bij de juf komen die vraagt aan klaasjan of zijn vader echt homo is,nee zegt klaasjan mijn vader is filliaalhouder bij de ing bank maar daar schaam ik me voor.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:50 schreef sandesh het volgende:
Een man heeft zijn beste vriend vermoord, nadat deze met zijn vriendin het bed is ingedoken. Wanneer hij hoort dat de politie eraan komt, besluit hij om terug naar huis te rijden. Eenmaal in de auto merkt hij op dat de muziek op de radio kraakt en als hij eenmaal thuis is staat de deur van zijn huis open. Ondanks dat hij dit erg vreemd vind, gaat hij toch naar binnen. Daar treft hij zijn vriendin aan die zichzelf heeft opgehangen.
Wat klopt er niet in dit verhaal? (Niet meteen de spoiler bekijken)
Ik snap hem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |