SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Om de chickies te playenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:21 schreef afcajos het volgende:
Ik rook enkel afentoe in het weekend
lolololquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:28 schreef Arclight-S het volgende:
Ik ben gestopt met roken en begonnen met blowen.
Aanradertje, veel goedkoper.
Dat geld alleen voor vrouwen die al 20 jaar ouder zijn dan ik ze wil hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Dayuum het volgende:
Vrouwen die roken =![]()
Ze hebben allemaal een kut stem en lijken 20 jaar ouder dan ze eigelijk zijn
1 pak sig per weekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:04 schreef boyv het volgende:
[..]
lololol
rookte je twee pakken shag op een dag ofzo?
Dat had ik nou nooit verwacht hè... Dat ik het een keer eens met jou zou zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef veldmuis het volgende:
He roken is wel lekker toh dat vind ik
Ja vooral als het je zuurstof opnamen verminderd en je long/tong kanker geeftquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:26 schreef veldmuis het volgende:
He roken is wel lekker toh dat vind ik
Vergeet keelkanker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ja vooral als het je zuurstof opnamen verminderd en je long/tong kanker geeft
Yeah right.... Had je nou maar wat beter opgelet tijdens de biologie-les hè....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet goed dat het zo lastig is van roken af te komen. Na 3 dagen is je lichaam sowieso al ontwend.
Leg dat maar uit aan iemand die al jaaaaren rookt..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet goed dat het zo lastig is van roken af te komen. Na 3 dagen is je lichaam sowieso al ontwend.
Grapjas!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan iemand die al jaaaaren rookt..
OT: Hou vol TS
Omdat die eerste dagen het moeilijkst zijn. En omdat ze er nu het meest mee bezig is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Grapjas!!!![]()
![]()
TS zoekt ná 3 dagen al bevestiging... En of all places.. ook nog hier...![]()
![]()
Oi TS!!
In't begin wel. Daarna is het gewoon lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
roken is stoer
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die eerste dagen het moeilijkst zijn. En omdat ze er nu het meest mee bezig is.
Laat lekker gaan! Als dit topic haar helpt mag ze er van mij nog wel 10 aanmaken
Ik zal je volgende week vertellen of je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mwahaahahahaaa. De eerste dagen zijn het moeilikst zegt 'ie...![]()
![]()
Groentje, na een dag of 10, zeg 2 weken, wordt het pas echt moeilijk.
En als als TS na 3 dagen het al een prestatie vindt....Mwaaahaahahaaa 2x 3x![]()
Hoeft niet hoor... Ik ben net gestopt,alweer, met stoppen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal je volgende week vertellen of je gelijk hebt.
Gestopt met stoppenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... Ik ben net gestopt,alweer, met stoppen...
ja mooi dhu hè...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gestopt met stoppen![]()
Kop op! Volgende keer lukt het je wel!
Dan maak je een sportverslaving aan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Van stoppen met roken word je enorm dik.
Vergeet blaaskanker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Maag kanker doet ook mee!
Je moest es weten hoeveel nicotinie je in je pens krijgt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet roken is kut!Jij was toch op 1 Juli begonnen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan de TS: Volhouden!![]()
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
en nou al verslaafdquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij was toch op 1 Juli begonnen....
En aan de TS: Volhouden!![]()
Ja sure.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonder aansteker valt er weinig te roken, toch?quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij was toch op 1 Juli begonnen....
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:Er zijn dus meer mensen die dat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is de beste manierquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zijn dus meer mensen die dat doen.
Ik heb pas een goedkoop geurtje gekregen, en die gebruik ik er nu voor. Enig nadeel is dat het zo gaat stinken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de beste manierMijn vliegenlamp laten ze links liggen.
Met het juiste geurtje is het best te doen. En als je alleen de vleugeltjes verbrand gaat zo'n bus best lang mee. Vliegen zijn alleen irritant als ze vliegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb pas een goedkoop geurtje gekregen, en die gebruik ik er nu voor. Enig nadeel is dat het zo gaat stinken.
Mooiste is natuurlijk als je alleen de vleugels laat verbranden waarna het beestje te pletter slaat om dan nog heel sadistisch het beestje in vuur en vlam te zetten.
Bijkomend voordeel: Die beesten zijn te dom om er voor te vluchten die je hoeft er geen half uur achter aan te rennen en het laat geen vlekken achter op de muur.
Uhuh. Maar je bent er de komende weken nog niet vanaf hoor...quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:51 schreef PushyGurl het volgende:
ik ben er helemaal overheen ...t went snel niet roken
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:51 schreef PushyGurl het volgende:
Ik woon mijn hele leven alquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:20 schreef vaseline het volgende:
ik was een keer gestopt toen begon ik erg veel te drinken. Toen ik aan de 3 six packs per dag zat ben ik maar weer gaan wonen .
14.gif tof om te horen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:51 schreef PushyGurl het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:51 schreef PushyGurl het volgende:
Ben je al uitgeweest sinds je stoppen??quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:51 schreef PushyGurl het volgende:
ja en ik vind het nog steeds lekker ruiken dat wel,maar ik kan er goed vanaf blijvenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:06 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ben je al uitgeweest sinds je stoppen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |