Netjes inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Prachtig, eerst de anderen een hand geven en dan pas op het podium gaan staan.
Sport 1..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Waar zien jullie dit?
Ja, prachtig.quote:
quote:
Djokovic won van Tsonga.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Federer won toch wel de Australian Open dit jaar? Of won ie die ook niet?
Fernando veegt de vloer aan met die gare Spanjoolquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:55 schreef suus21 het volgende:
ik zie net dat Nadal nog nooit van Gonzo wist te winnen op hardcourt, kan mss dus toch nog een beetje spannend worden..
Waarom niet, vind je hem stom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:39 schreef suus21 het volgende:
volgens mij had Fed helemaal niet verwacht nog goud te winnen...erg leuk voor hem..zolang Gonza maar geen goud wint morgen..
Wat SaintOfKillers zegt. En Federer verloor in de halve finale van Djokovic. Nadal verloor in de andere halve finale van Tsonga, met 6-2 6-3 6-2 ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Federer won toch wel de Australian Open dit jaar? Of won ie die ook niet?
Ja, en dat heet dan een slecht jaar: een gouden medaille, twee grandslamfinales, één grandslamhalvefinale en twee toernooizeges.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit had Federer toch echt nodig, bleek aan de emoties. Wat een klotejaar en dan met je landgenoot in het dubbelspel uithalen. Mooi.
Ja, zeker omdat het best-of-five is. Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:13 schreef Norrage het volgende:
Fed is echt een held...Ik vind dit echt geniaal dat ie de dubbel wint.......nu hopen dat ie iets goeds doet op de USO!
En Gonzo en Nadal zijn beide helden....Gonzo is de OS held, ik gun hem het goud...maar Nadal is gewoon de held, dus die gun ik het ook...Word leuk morgen
Een buitenaards sportman moet zich niet met aardse topprestaties meten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dat heet dan een slecht jaar: een gouden medaille, twee grandslamfinales, één grandslamhalvefinale en twee toernooizeges.
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:27 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat is de finale heren morgen? Nederlandse tijd aub.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:20 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Een buitenaards sportman moet zich niet met aardse topprestaties meten.
Ow, da's vroeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.
Inderdaadquote:
Ja, maar ik zou wel zorgen je dat eerder standby bent voor het geval die damespartij maar een uur duurt.quote:
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.
2 uur PM = 8 uur AM NL tijd. Er zit 6 uur tussen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.
Nee. Gewoon -6.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.
Misschien maakt het hem niet eens zoveel uit. Goud is goud, zoals iemand hier al eerder zei.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:36 schreef komrad het volgende:
ik vind het trouwens wel erg leuk voor federer, het is niet de gouden medaille waar hij voor kwam maar zo'n grootheid zonder olympisch goud zou echt erg jammer zijn
Mooie foto's! Bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
GOUD
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto's ziet het er iig naar uit dat hij er echt heel blij mee is, dat is natuurlijk mooi. Ik had het hem wel gegund dat hij in een weergaloze finael Nadel met 31-29 in de 5e set had verslagen, gewoon als laatste grootse overwinningquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien maakt het hem niet eens zoveel uit. Goud is goud, zoals iemand hier al eerder zei.
Mensen vallen over elkaar heen om je af te schrijven en dan win je even goud op de OS.![]()
Ik ook, absoluur, maar waarom als laatste grootse overwinning? Jij denkt dat Federers carrière nu voorbij is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Op de foto's ziet het er iig naar uit dat hij er echt heel blij mee is, dat is natuurlijk mooi. Ik had het hem wel gegund dat hij in een weergaloze finael Nadel met 31-29 in de 5e set had verslagen, gewoon als laatste grootse overwinning
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, absoluur, maar waarom als laatste grootse overwinning? Jij denkt dat Federers carrière nu voorbij is?
Het voordeel op de GS'en is dat het bo5 is. Dan is hij moeilijker te verslaan. Tot nu toe komt het voor hem alleen aan op halve finales en finales. Hij heeft volgens mij al 17 GS'en op rij ten minste de halve finale gehaald.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.
Ja, dat klopt. En de Davis Cup (want die heeft hij toch nog nooit gewonnen?).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.
Ja, zeker. Hij kreeg wel wat tranen in zijn ogen (zou niet weten waar anders trouwensquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:20 schreef Leatherface het volgende:
Federer heeft goud.
Ik heb het niet gezien, maar was hij emotioneel?
veel grote tennissers????uuh....Federer.....en uuh...ja....Rosset was ook nog wel aardig..En Wawrinka nu..Dus nu is Feds kans voor de davis cup..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Leatherface het volgende:
Zwitserland heeft sowieso nog nooit de Davis Cup gewonnen, ondanks dat ze veel grote tennissers hebben voortgebracht.
Dat zou nog wel mooi zijn: volgend jaar de DC winnen en RG en in 2012 goud op de OS, zowel in de single als in de dubbel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:25 schreef Leatherface het volgende:
Zwitserland heeft sowieso nog nooit de Davis Cup gewonnen, ondanks dat ze veel grote tennissers hebben voortgebracht.
Hlasek, al is "groot' een beetje een overstatement. Ik bedoel, ze hebben geen van alle ooit een GS gewonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
veel grote tennissers????uuh....Federer.....en uuh...ja....Rosset was ook nog wel aardig..En Wawrinka nu..Dus nu is Feds kans voor de davis cup..
Heinz Gunthard, dubbelheld in de jaren '80.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
veel grote tennissers????uuh....Federer.....en uuh...ja....Rosset was ook nog wel aardig..En Wawrinka nu..Dus nu is Feds kans voor de davis cup..
Nee, dat niet. Maar genoeg spelersmateriaal om ooit een Davis Cup te hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hlasek, al is "groot' een beetje een overstatement. Ik bedoel, ze hebben geen van alle ooit een GS gewonnen.
tsja dat zou hem de grootste tennisser ooit maken, maar eerlijk gezegd heeft hij dan nog wel een berg te beklimmen (om maar een engels spreekwoord te misbruiken). Ik ga niet zeggen dat het niet kan, daar is Federer te groot voor, maar het is geen vanzelfsprekendheidquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou nog wel mooi zijn: volgend jaar de DC winnen en RG en in 2012 goud op de OS, zowel in de single als in de dubbel.
Je kunt inderdaad ook jezelf volspuiten met verboden spulquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien ben ik raar maar ik vind het hele "Fed haalt goud" verhaal een beetje een overtrokken show aan het worden.
Tuurlijk, het is prachtig dat hij wint maar het dubbelspel stelt gewoon geen ene fuck voor. Het lijkt er bijna op alsof zijn heldenstatus alleen maar groter is geworden omdat hij de dubbel heeft gewonnen en niet de enkel. Daarnaast heeft z'n gedrag daar ook sterk aan bijgedragen omdat hij doet alsof dit de mooiste overwinning in z'n carriere is. Als hij realistisch is dan zou die tranen over z'n wangen moeten laten rollen voor z'n povere prestaties ipv het winnen van het dubbelspel. Dit jaar is het gewoon dikke stront, en telkens wanneer je hoopt dat hij er weer gaat staan; Parijs nadat hij in zijn Hamburg verloor, Wimbledon finale nadat hij in Parijs was geveegd, Toronto nadat hij enkele weken rust had genomen na het verlies in Londen, Toronto waar hij ver moest komen om niet de nummer 1 plek te verliezen, en dan nu de OS waar hij van te voren aan had gegeven deze graag te winnen en je dan hoopt dat hij gaat vlammen nadat hij toch die nummer 1 plek heeft verloren... maar nee, weer is het dikke stront.
En dan nu zo blij "doen" met zo'n prestatie.
Als je het mij vraagt zit Mirka er achter die nog wat centjes uit de laatste momenten van Fed wil slaan.
Ik zeg Vamos Rafa voor morgen vroeg alvast!
EDIT: En dan de verhalen dat het zoveel voor hem betekend. Dudes, als het echt zo belangrijk voor hem was dan had hij wel eerder met Wawrinka staan ballen. Ik hoorde ergens dat hij pas 1 maand geleden voor het eerst met hem begon te spelen. Een Rafa speelt het hele seizoen al dubbel met Robredo, als die dan gewonnen had zou ik nog misschien iets hebben van hij heeft er toch aan gewerkt en tijd in gestoken. (Hiermee wil ik niet zeggen dat Rafa het verdiend zou hebben maar alleen een vergelijking geven van dat Fed ook wel een stuk eerder had kunnen beginnen met dubbelen als het echt zo belangrijk had geweest. Maar nu...![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien ben ik raar maar ik vind het hele "Fed haalt goud" verhaal een beetje een overtrokken show aan het worden.
Tuurlijk, het is prachtig dat hij wint maar het dubbelspel stelt gewoon geen ene fuck voor. Het lijkt er bijna op alsof zijn heldenstatus alleen maar groter is geworden omdat hij de dubbel heeft gewonnen en niet de enkel. Daarnaast heeft z'n gedrag daar ook sterk aan bijgedragen omdat hij doet alsof dit de mooiste overwinning in z'n carriere is. Als hij realistisch is dan zou die tranen over z'n wangen moeten laten rollen voor z'n povere prestaties ipv het winnen van het dubbelspel. Dit jaar is het gewoon dikke stront, en telkens wanneer je hoopt dat hij er weer gaat staan; Parijs nadat hij in zijn Hamburg verloor, Wimbledon finale nadat hij in Parijs was geveegd, Toronto nadat hij enkele weken rust had genomen na het verlies in Londen, Toronto waar hij ver moest komen om niet de nummer 1 plek te verliezen, en dan nu de OS waar hij van te voren aan had gegeven deze graag te winnen en je dan hoopt dat hij gaat vlammen nadat hij toch die nummer 1 plek heeft verloren... maar nee, weer is het dikke stront.
Als je het mij vraagt zit Mirka er achter die nog wat centjes uit de laatste momenten van Fed wil slaan.
EDIT: En dan de verhalen dat het zoveel voor hem betekend. Dudes, als het echt zo belangrijk voor hem was dan had hij wel eerder met Wawrinka staan ballen. Ik hoorde ergens dat hij pas 1 maand geleden voor het eerst met hem begon te spelen. Een Rafa speelt het hele seizoen al dubbel met Robredo, als die dan gewonnen had zou ik nog misschien iets hebben van hij heeft er toch aan gewerkt en tijd in gestoken. (Hiermee wil ik niet zeggen dat Rafa het verdiend zou hebben maar alleen een vergelijking geven van dat Fed ook wel een stuk eerder had kunnen beginnen met dubbelen als het echt zo belangrijk had geweest. Maar nu...![]()
Wat heeft dat met Fed z`n prestaties (of het ontbreken hiervan) te maken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook jezelf volspuiten met verboden spul
De doping-Spanjaard heeft toch enigszins invloed op de resultaten van Federer. Anders had hij dit jaar gewoon RG en Wimbledon gewonnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Fed z`n prestaties (of het ontbreken hiervan) te maken?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef jojomen4 het volgende:
jep, nu te zien bij de mof.quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:16 schreef Federer-fan het volgende:
Is die damespartij al begonnen?
Rafa spuit zich natuurlijk al jaren vol, in die jaren heeft Fed geen problemen gehad om titels te winnen. Ik kan me niet voorstellen dat Rafa dit jaar meer wint omdat hij meer liters in zich spuit, dus volgens mij ligt het toch aan Fed z'n prestaties.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
De doping-Spanjaard heeft toch enigszins invloed op de resultaten van Federer. Anders had hij dit jaar gewoon RG en Wimbledon gewonnen [ afbeelding ]
Ik volg het maar zijdelings, maar ik kijk telkens verstoord op door die verslaggever met zijn "die nare Safina"quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:56 schreef qonmann het volgende:
Ziet er sombertjes uit, die Safina zal wel winnen helaas..
Haar voornaam, ze heet Dinara, is ff wennenquote:Op zondag 17 augustus 2008 09:06 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik volg het maar zijdelings, maar ik kijk telkens verstoord op door die verslaggever met zijn "die nare Safina"
quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:14 schreef qonmann het volgende:
Gaat ff minder met Safina nu, houden zo !
Hup Elena !!![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Haar voornaam, ze heet Dinara, is ff wennen
Een echte Elena-wedstrijd ook vooral.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
Weer de break voor Elena, een échte vrouwenwedstrijd.
Dat zij met zo'n service zo veel bereikt heeft zeg....quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:23 schreef TheGeneral het volgende:
Dementieva niet meer de slechtste serveerder van de WTA?
Ja, maar haar groundstrokes horen bij de beste van de tour.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat zij met zo'n service zo veel bereikt heeft zeg....
Inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig dit zeg. Moet je dit niveau eens vergelijken met dat in de Wimbledonfinale van dit jaar tussen Federer en Nadal.
17 DF is wel slecht iig.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad.
Is zoiets nou vooral mentaal?
quote:
Safina is veel lelijker toch ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, die lelijke Elena goud dus![]()
Ben vast de enige die haar niet trekt, maar ja, smaken verschillen.
Ff de ceremonie en dan Vamos !
Ja, op die foto stat Safina nou net een keer heel charmant. Maar in principe is Elena mooier.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Safina is veel lelijker toch ?
[ afbeelding ]
gelukkig won Elena
Vind ze alle 2 spuuglelijk ! ( en jankerts)quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Safina is veel lelijker toch ?
gelukkig won Elena
4-1 ondertussen voor Nadalquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
*2-0 Rafa al snel. De backhand van Gonzo is gewoon te zwak.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:16 schreef Chriz2k het volgende:
Slaat hij gelijk een geweldige backhandwinner!
Straks wint Nadal nog een non-calender Golden Slam.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:40 schreef Norrage het volgende:
Deze Nadal op HC is zoveel anders dan vorige jaren zeg![]()
Zoveel aanvallender, zoveel dieper die ballen, zoveel hardere forehand...Hij is écht veel beter geworden dit jaar..Ongelooflijk...Als je kijkt wat er gebeurde bij de AO dit jaar en vorig jaar..Waar hij die ballen gewoon niet diep kreeg en geen kracht kon genereren, is dit echt een verademing!! Echte snelle baan speler..Held!
Dan moet hij het niet op een tie-break aan laten komen, want die wint Nadal bijna altijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:51 schreef TheGeneral het volgende:
Het zou voor de wedstrijd wel mooi zijn als Fena deze set pakt.
Niet zo vaak.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:52 schreef Norrage het volgende:
Die service van Nadal is ook zoveel beter zeg...wanneer sloeg ie nou eerder zoveel aces en winners :/
Vond ik niet. Je zag de aarzeling bij die volley.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:01 schreef Norrage het volgende:
choky choky...alhoewel dat eerste setpoint gewoon pech was.
Pech? Die volley had hij wel mogen maken...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:01 schreef Norrage het volgende:
choky choky...alhoewel dat eerste setpoint gewoon pech was.
uuh...nouja...niet echt meer het geval hoor...quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:05 schreef kraakschandaal het volgende:
Het is wel mooi hoe dat tennistoornooi gewoon niet echt belangrijk is op de OS.
maar niet voor de gevestigde kutdozen zoals Sharapova en Kuznetsova...3 leuke tennisster..Vooral Dementieva en Zvonareva zijn zo ongeveer mijn meest favoriete damesquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik loop wat achter,
maar goud, zilver en brons voor Rusland
Die dachten waarschijnlijk best of 3quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef mliez het volgende:
Op NOS.nl stond net dat Nadal al had gewonnen... Was snel weggehaald
Prachtig.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:56 schreef Norrage het volgende:
Fed en Nadal beide goud..de 2 beste tennissers van het decennium winnen aan het eind van het decennium goud! Briljant!
Nou, ik vind het zo ook wel mooi hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:01 schreef Norrage het volgende:
Het is bijna alsof het zo had moeten zijn...maar misschien beter als Fed single had gewonnen en Nadal de dubbel...alhoewel, Fed bevestigt hiermee hoe allround hij eigenlijk is...Zo compleet....
De rechten liggen toch bij Sport1?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef Norrage het volgende:
en wat heeft de NOS er van laten zien? Amper...NOS en tennis gaat niet goed samen....(excuse me als ze het nu toevallig hebben uitgezonden, maar dan nog)
niet bij de OS joh....en sportjournaals doen er ook niks aan...quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De rechten liggen toch bij Sport1?
idd, baggerquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
niet bij de OS joh....en sportjournaals doen er ook niks aan...
Qua indrukwekkendheid kan dit jaar van Nadal zich makkelijk meten met Federer in 2004, 2006 en 2007.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Intension het volgende:
Nadal![]()
Vandaag goud en morgen nummer 1. Dit jaar kan voor hem niet meer stuk.
Zou kunnen. Bij de heren hadden ze in ieder geval dus de top 3 van de wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
De goede bezetting bij de heren komt toch vooral door Federer. Hij gaf ruim van te voren al aan dat dit een belangrijk toernooi voor hem zou zijn, ik denk dat de andere spelers daardoor ook gemotiveerd waren om ook mee te doen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Qua indrukwekkendheid kan dit jaar van Nadal zich makkelijk meten met Federer in 2004, 2006 en 2007.
Ik vind het ook niks. Net zoals Ivanovic enorm overrated. Maar ja, Safina is toch weer net ietsje minder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, die lelijke Elena goud dus![]()
Ben vast de enige die haar niet trekt, maar ja, smaken verschillen.
Ff de ceremonie en dan Vamos !
Dat zeg ik dus. Dan had hij dus in een voor zijn doen enorm slecht jaar waarschijnlijk gewoon RG en Wimbledon gewonnen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 08:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa spuit zich natuurlijk al jaren vol, in die jaren heeft Fed geen problemen gehad om titels te winnen. Ik kan me niet voorstellen dat Rafa dit jaar meer wint omdat hij meer liters in zich spuit, dus volgens mij ligt het toch aan Fed z'n prestaties.
je draait ook altijd dezelfde grammofoonplaat af,quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Net zoals Ivanovic enorm overrated.
Mjah, Kuznetsova heeft toch wel een aantal Grand Slam-finales gehaald.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dementieva is de vleesgeworden middelmatigheid of, om het iets positiever uit te drukken, de vleesgeworden degelijkheid.
Heb je een offday, dan ga je er altijd af. Heb je een goede dag (en ben je zelf een topper), dan wals je er probleemloos overheen. Altijd hetzelfde, nooit slecht, maar zal zichzelf ook nooit overtreffen, komt nooit verrassend uit de hoek, altijd hetzelfde, al 10 jaar. De eeuwige bijrol die eens een hoofdrol mag spelen omdat de rest het liet afweten.
Het interessantste is nog dat je dit verhaal ook voor bijna alle andere Russinnen kunt vertellen. Vervang de naam Dementieva door Zvonareva, Chavetadze, Kuznetsova of Petrova en het klopt nog steeds.
Er deden geen eens Nederlanders mee maar weer moet je zeurenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:17 schreef qonmann het volgende:
Geen enkele Nederlandse tennister is ook maar in staat om enigszins in de buurt te komen.
Desalniettemin blijft het jammer dat Clijsters en Henin niet meer spelen, die hadden hier probleemloos goud en zilver kunnen halen, al helemaal als Sharapova forfait geeft en de Williams zusters falen.quote:zondag 17 augustus 2008 19:19 schreef Leatherface het volgende:[/b]
Mjah, Kuznetsova heeft toch wel een aantal Grand Slam-finales gehaald.
Okay, Dementieva en Safina ook. Maar ik schat Kuznetsova toch ietsje hoger in.
Ik vind RG en Wimbledon samen indrukwekkender dan USO, AO en Wimbledon samen om eerlijk te zijn...klinkt misschien een beetje raar, en ik ben niet méér fan van Nadal dan van Federer ofzo, maar die combinatie..gras en gravel, vind ik dusdanig indrukwekkend.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
3 GS en een Masters Cup staan hoger dan 2 en een gouden plak.
Alleen wanneer Nadal de US Open wint en de Masters Cup mag hij met 2004 en 2007 meepraten.
2006 staat op eenzame hoogte.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind die dubbel toch minder geworden. Sinds het steeds langzamer worden van het gras... Eerst waren het altijd 2 uitersten, nu niet meer..
Ik ook.quote:Neemt niet weg dat het een zeer knappe prestatie van Nadal is. Maar ik sla 3 GS toch hoger aan dan 2 GS.
Ik heb er ook mijn twijfels over of het hem op het oude Wimbledon lukte, maar hij maakt gewoon optimaal gebruik van de omstandigheden zoals ze nu zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:44 schreef suus21 het volgende:
Nadal is de shit hoor, maar wil alleen maar zeggen dat wij wimbledon nu kan winnen omdat het gras stukken trager is geworden en vraag me sterk af of hij in de tijd van Sampras (en die snelheid van het gras) wimbledon zou kunnen winnen..maar Nadal is dit jaar gewoon zwaar de beste..en Fed wordt volgend jaar weer #1 ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |