Ja, zeker omdat het best-of-five is. Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:13 schreef Norrage het volgende:
Fed is echt een held...Ik vind dit echt geniaal dat ie de dubbel wint.......nu hopen dat ie iets goeds doet op de USO!
En Gonzo en Nadal zijn beide helden....Gonzo is de OS held, ik gun hem het goud...maar Nadal is gewoon de held, dus die gun ik het ook...Word leuk morgen
Een buitenaards sportman moet zich niet met aardse topprestaties meten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en dat heet dan een slecht jaar: een gouden medaille, twee grandslamfinales, één grandslamhalvefinale en twee toernooizeges.
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:27 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat is de finale heren morgen? Nederlandse tijd aub.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:20 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Een buitenaards sportman moet zich niet met aardse topprestaties meten.
Ow, da's vroeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.
Inderdaadquote:
Ja, maar ik zou wel zorgen je dat eerder standby bent voor het geval die damespartij maar een uur duurt.quote:
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aansluitend op de damesfinale, die om 8 uur 's ochtends begint.
2 uur PM = 8 uur AM NL tijd. Er zit 6 uur tussen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.
Nee. Gewoon -6.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2pm is toch 9 uur NL tijd? 4pm was 11 uur 's ochtends.
Misschien maakt het hem niet eens zoveel uit. Goud is goud, zoals iemand hier al eerder zei.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:36 schreef komrad het volgende:
ik vind het trouwens wel erg leuk voor federer, het is niet de gouden medaille waar hij voor kwam maar zo'n grootheid zonder olympisch goud zou echt erg jammer zijn
Mooie foto's! Bedankt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef TheGeneral het volgende:
![]()
GOUD
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto's ziet het er iig naar uit dat hij er echt heel blij mee is, dat is natuurlijk mooi. Ik had het hem wel gegund dat hij in een weergaloze finael Nadel met 31-29 in de 5e set had verslagen, gewoon als laatste grootse overwinningquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien maakt het hem niet eens zoveel uit. Goud is goud, zoals iemand hier al eerder zei.
Mensen vallen over elkaar heen om je af te schrijven en dan win je even goud op de OS.![]()
Ik ook, absoluur, maar waarom als laatste grootse overwinning? Jij denkt dat Federers carrière nu voorbij is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Op de foto's ziet het er iig naar uit dat hij er echt heel blij mee is, dat is natuurlijk mooi. Ik had het hem wel gegund dat hij in een weergaloze finael Nadel met 31-29 in de 5e set had verslagen, gewoon als laatste grootse overwinning
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, absoluur, maar waarom als laatste grootse overwinning? Jij denkt dat Federers carrière nu voorbij is?
Het voordeel op de GS'en is dat het bo5 is. Dan is hij moeilijker te verslaan. Tot nu toe komt het voor hem alleen aan op halve finales en finales. Hij heeft volgens mij al 17 GS'en op rij ten minste de halve finale gehaald.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.
Ja, dat klopt. En de Davis Cup (want die heeft hij toch nog nooit gewonnen?).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Federer kan maar 2 echte grootse epische overwinningen meer halen die zijn carriere nog meer glans geven: OS en Roland Garros. Zijn unieke streak op Wimbledon is weg. Ik hoop dat hij volgend jaar na een goede vakantie terugkomt en nog een paar GS's wint, maar hij moet zich wel serieus bij elkaar gaan rapen. Dat hij daar tijd voor nodig heeft is logisch en normaal, de vraag is of het hem lukt of dat hij mentaal zo moe is na al die jaren toptennis dat hij het niet meer trekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |