Marathon en Vanderlei de Lima was al op koers om ingelopen te worden. Maar dan nog blijft die Ierse priester een debiel die daar nooit had mogen lopen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou humor zijn als er net als tijdens de OS van 2004 zo'n man op de ban komt met een vlag en Bolt tegenhoudt.Was dat toen bij het snelwandelen of bij de marathon? Er kwam toen zo'n man uit het publiek en die pakte zo'n snelwandelaar/hardloper en omhelsde hem, wat hem toen zijn gouden medaille kostte volgens mij.
Bochtentechniek komt op de 200 wel kijken en op de 100 is t 1 rechte lijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:42 schreef Leatherface het volgende:
Bolt kunnen ze straks op de 200 m nog uit de boarding oprapen.
Die gaat zo hard, dat ie nog uit de bocht vliegt.
Oké, bedankt. Misschien wel het meest bizarre sportmoment dat ik ooit heb gezien. Ik bedoel, bij tennis zouden ze het punt opnieuw spelen, mja, zo'n hele race opnieuw...quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Marathon en Vanderlei de Lima was al op koers om ingelopen te worden. Maar dan nog blijft die Ierse priester een debiel die daar nooit had mogen lopen.
De Lima won gelukkig nog brons.
Niet het meest bizarre, maar dat was aardig bizar ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Misschien wel het meest bizarre sportmoment dat ik ooit heb gezien. Ik bedoel, bij tennis zouden ze het punt opnieuw spelen, mja, zo'n hele race opnieuw...
Wat vond jij bizarder dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet het meest bizarre, maar dat was aardig bizar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Diezelfde kerel rende ook al eens het circuit op bij een F1-race.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat laatste dus al, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond jij bizarder dan?
[..]
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die shorttrack finale met Bradbury was bijvoorbeeld ook bizar (maar dan op een komische manier)
Een Australier die er helemaal af werd gereden won goud, omdat iedereen voor hem viel en hij daardoor simpel als eerste over de meet kwam.quote:
Da's wel humor ja. Heb je een filmpje van die finale? Keek op YouTube maar zag hem niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Een Australier die er helemaal af werd gereden won goud, omdat iedereen voor hem viel en hij daardoor simpel als eerste over de meet kwam.
In de halve finale had hij al hetzelfde geluk.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel humor ja. Heb je een filmpje van die finale? Keek op YouTube maar zag hem niet.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:29 schreef SuikerVuist het volgende:
Z'n veters zaten zelfs los! Opvallend: hij was ook de enige met een baggy shirt..
[ afbeelding ]
Denk dat we een sub 9'50 kunnen verwachten in de komende 4-5 jaar.
Dat is niet opmerkelijk, want die tijd werd met orkaankracht wind mee gelopen ongeveer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:29 schreef SuikerVuist het volgende:
(...)
Denk dat we een sub 9'50 kunnen verwachten in de komende 4-5 jaar. Opmerkelijk dat bij de vrouwen de tijden van Flo-Jo nog steeds staan.
Daarom zij ik tijden. Zelfs Marion Jones (10.65?) heeft nooit sneller gelopen dan Flo-Jo's beste tijd zonder wind.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk, want die tijd werd met orkaankracht wind mee gelopen ongeveer.
De vlaggen stonden strak en de haren van iedereen waaiden...maar om de een of andere rede gaf de windmeter windstil aan ongeveer.
quote:
Ja, mooi.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef Leatherface het volgende:
Die reply waarin geciteerd wordt wat Bradbury toen tegen een toeschouwer zei.
PWNED!quote:
Weet ik ook, ben zelf ook 400m loper, maar als in de baan 6 zit en de starter in baan 1/2 staat... dan zou je in theorie een nadeel hebben omdat het geluid er langer over doet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Daar liggen de finishtijden verder uit elkaar over het algemeen en komt meer tactiek dan pure snelheid en reactievermogen bij kijken.
Yah, Bolt kan echt wel een stukje sneller als hij een keer niet gaat showboaten. Ze moeten ook maar een 50m en 150m sprint invoeren, dan kan hij een Phelpsje gaan doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is niet opmerkelijk, want die tijd werd met orkaankracht wind mee gelopen ongeveer.
De vlaggen stonden strak en de haren van iedereen waaiden...maar om de een of andere rede gaf de windmeter windstil aan ongeveer.
Maar ja, denk dat Bolt 9.60 kan lopen inderdaad, bizar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |