Dat werd 'm gewoon gevraagd hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:31 schreef -0- het volgende:
Hij is wel trots op zijn schoenen.
Gisteren ook al in zo'n intervieuw, wil je me schoenen zien?
Het is waarschijnlijk z'n eerste paar, gun die man wat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:31 schreef -0- het volgende:
Hij is wel trots op zijn schoenen.
Gisteren ook al in zo'n intervieuw, wil je me schoenen zien?
Ja.... maar bij de mannen lukt het wel. Op de 100m dan toch.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:54 schreef thijsdetweede het volgende:
FloJo had ook wel, laten we zeggen, hele bijzondere prestaties in een tijd waar wel heel veel bijzondere prestaties geleverd werden.
zijn zoveel records ook bij discuswerpen van DDR die nog steeds staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Kan dat WR van die Florence Griffith niet eens een keer geschrapt worden?
Zij gebruikte meer dope dan Armstrong, Vino en Carl Lewis bij elkaar. 10'33 in 1988 terwijl er mannen toen in de finale langzamer liepen.
en maak je daar 1 x goud en 2 zilver van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je als land ff drie medailles in één keer binnenharkt.
Idd. Discusrecord stamt uit 1988.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zijn zoveel records ook bij discuswerpen van DDR die nog steeds staan
Dan zien we pas echt een gracieuze sprintster in actie, Allyson Felixquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat zijn die voorrondes voor de 200 meter morgen?
Is al tig keer in beeld geweest.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:32 schreef Palmboom313 het volgende:
finish foto wil ik zien
Wat is Amerika aan het verliezen, zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:31 schreef Leatherface het volgende:
De Jamaicanen lopen iedereen naar huis zes.
ohquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is al tig keer in beeld geweest.
Ook hier 0,2 verschil dus.
Zij loopt echt heel mooiquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan zien we pas echt een gracieuze sprintster in actie, Allyson Felix
Op de sprintnnummers zeker. En ook geen finalist bij het verspringen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is Amerika aan het verliezen, zeg
Ik liet gewoon mn eten aankoken omdat ik uitging van 9,69 seconden!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat de lol van de vrouwenfinale is na de mannenfinale. Duurt gewoon een volle seconde langer.
Bronquote:Bolt won met losse veter
Usain Bolt heeft gisteren de 100 meter sprint gewonnen met een losse veter. Dit blijkt uit de beelden die diverse fotografen hebben gemaakt.
Ondanks de losse veter kwam Bolt tot een tijd van 9,69 seconden, waarmee hij zijn eigen wereldrecord met 0,03 verbeterde. Medefinalist Churandy Martina kon maar weinig uitbrengen over Bolt: "Ongelooflijk, die Usain." Een andere finalist, Mark Burns, denkt dat Bolt nog veel sneller kan. "Hij had 9,55 kunnen lopen"
Bolt had in de finale sneller kunnen lopen als hij tot de finish had doorgelopen. "Ik heb onderweg niet aan het wereldrecord gedacht. Mijn doel was hier om te winnen. Dat heb ik gedaan," aldus een zeer blije Bolt.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar goed, dat is een van de dingen waarmee Fok! groot is geworden: als Bolt gister nou voluit was blijven gaan in die laatste twintig meter, had hij dan niet onder de 9 seconden kunnen komen? We denken steeds in honderdsten van seconden, maar 20 meter is een behoorlijk eind op 100 meter.
Onder de 9 seconden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar goed, dat is een van de dingen waarmee Fok! groot is geworden: als Bolt gister nou voluit was blijven gaan in die laatste twintig meter, had hij dan niet onder de 9 seconden kunnen komen? We denken steeds in honderdsten van seconden, maar 20 meter is een behoorlijk eind op 100 meter.
Oké, te enthousiast van me.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Onder de 9 seconden?![]()
Nee, dat zit er niet in deze eeuw lijkt mij
Misschien dat hij 0,1 sec sneller zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |