Zat ik ook aan te denken ja, maar zal wel meevallen. Die loopt echt nog wel eens zo goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:10 schreef Ciolekfan het volgende:
Waarom loopt u niet gewoon door, hij is in de vorm van z'n leven. Hij had een onaatastbaar wereldrecord kunnen neerzetten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:12 schreef Ereinion het volgende:
Bolt schijnt nogal een fan van een leuk feestje te zijn, en echt dol op trainen en het krachthonk is hij ook niet. Ik hoop echt dat hij voor zijn vak blijft leven, dan kan hij de grootste ooit worden.
Het plasje wordt jaren bewaard, ook dan wordt het nog getest op de next gen doping..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
nu maar hopen dat z'n dope niet te traceren is
Tja, Bolt is ook een beetje een showman natuurlijk.Op de een of andere manier geeft dat feestvieren voor de finish toch iets extra's. 9,65/9,66 die hij misschien had gehaald als hij was doorgelopen had er waarschijnlijk minder indrukwekkend uitgezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja, maar zal wel meevallen. Die loopt echt nog wel eens zo goed.
Eentje tijdens de trails..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:16 schreef Ericr het volgende:
Hoeveel Jamaicaanse lopers zijn er ooit gepakt en hoeveel Amerikaanse lopers? Jamaica heeft geen dopinghistorie zoals de USA heeft.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:16 schreef SoupNazi het volgende:
Epic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |