10,3 en het WR was 10,2. Op zich snelle tijden gelet op de baansoort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Waar won Jesse Owens in 1936 ook al weer mee? 10'4 ofzo?
Ja, maar volgens mij waren dat toen nog minuten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Waar won Jesse Owens in 1936 ook al weer mee? 10'4 ofzo?
Ja en ze liepen ook nog op hun handen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij waren dat toen nog minuten.
Da's helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja en ze liepen ook nog op hun handen.
Die kneuzen gaan zo even over. Echt triest hoe weinig besef ze hebben van dit nummer. De voorbereiding hoort er bij.quote:
Niet aanstellen, het voetbalelftal speelt atm, en ze zenden de finale uit met een paar minuten ervoor. Boeit mij het nou hoe ze de baan op komen en de spieren losgooien of whatever.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die kneuzen gaan zo even over. Echt triest hoe weinig besef ze hebben van dit nummer. De voorbereiding hoort er bij.
NOS
Bolt is inderdaad rank, dat was Lewis ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:25 schreef Playmaker het volgende:
Licht het aan mij of is Bolt vergeleken met die andere sprinters vrij "normaal" gebouwd? Normaal zijn het allemaal van die krachtpatsers.
Brons is goed mogelijk, dat zou een enorme verrassing zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En die Arubaan natuurlijk, maar die zal niet verder kunnen verrassen denk ik
Ja, blanken zijn inferieur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit onderdeel alleen open voor donkere mensen?
9,71.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
9.66 voor Bolt zeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |