Als drankje is het niet slim maar de zuurgraad kan je maag rust geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
Ouders die hun 2 jarige kind cola geven
Dat is sowieso vragen om moeilijkheden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
Terpentine is pH-neutraal en is tevens een vetoplosser.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:06 schreef gelly het volgende:
Welke gek koopt er 40 flessen Pepsi ? Moeke zal zelf wel wat terpentine erin hebben gegooid om een schadeclaim los te peuteren. Sowieso, wat is het verschil tussen Pepsi en terpentine ?
idd. gewichtige faal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
Nooit het verhaal gelezen van een Poolse die een dronken baby ter wereld bracht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:21 schreef fm07 het volgende:
[..]
Idd goede ouders geven hun kinderen bier
Verhaal ken ik wel al ben ik niet Pools geloof ik (of ben het vergeten omdat ik te dronken wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit het verhaal gelezen van een Poolse die een dronken baby ter wereld bracht?![]()
omgquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:34 schreef fm07 het volgende:
[..]
Verhaal ken ik wel al ben ik niet Pools geloof ik (of ben het vergeten omdat ik te dronken was)
Zag een keer een crackjunk op tv die een kind op de wereld zette dat al verslaafd was en moest afkicken op de kraamafdeling
Waarom worden zulke moeders in hemelsnaam zwanger?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:34 schreef fm07 het volgende:
[..]
Verhaal ken ik wel al ben ik niet Pools geloof ik (of ben het vergeten omdat ik te dronken was)
Zag een keer een crackjunk op tv die een kind op de wereld zette dat al verslaafd was en moest afkicken op de kraamafdeling
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
Viel mij ook al op ja, zal wel een hoogstaand onderzoek geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:54 schreef fm07 het volgende:
Deze zin valt me eigenlijk nu pas op:
Uit onderzoek van het laboratorium van het ziekenhuis blijkt dat de frisdrank rook naar terpentine.
Ze hebben onderzocht hoe het rook? wtf
omdat ze te dronken of stoned zijn om de pil of condoom te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom worden zulke moeders in hemelsnaam zwanger?![]()
Idd, want dan had je met die miljoenen de ziekenhuisrekening kunnen betalen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:00 schreef fm07 het volgende:
Als je dit overkomt wenste je toch dat je in Amerika woonde meteen voor de rechter en miljoenen eisen
12 dagen verder en 30 liter cola lichter... Die lui zuipen dat spul harder dan ik bier.quote:De familie Van Chastelet kocht een paar weken geleden tien pakken met elk vier anderhalve literflessen Pepsi Cola. De verdachte frisdrank dook op toen de familie eergisteren het zesde pak opende.
Die woont niet in Dordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:12 schreef Swetsenegger het volgende:
MIjn 2 jarige krijgt en kreeg ook wel eens (heel af en toe) een slokje cola
Wel Coca Cola uiteraard
Hij moet nog 2 keer rijdenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die woont niet in Dordt
Er staat opeens een huis vol met spullen
De tandarts zal er wel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Je kan een peuter best eens een slokje cola geven, zeker als het last heeft van een gevoelig maagje of rommelige buik.
Ik lees alleen dat de bewuste familie 40 flessen cola in huis had...dus blijkbaar notoire coladrinkers en dat is natuurlijk best kansloos.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Je kan een peuter best eens een slokje cola geven, zeker als het last heeft van een gevoelig maagje of rommelige buik.
Ik lees alleen dat de bewuste familie 40 flessen cola Pepsi in huis had...dus blijkbaar notoire colaPepsidrinkers en dat is natuurlijk best kansloos.
Dan zal de tandarts net zo blij zijn met fruit; enig idee wat dát met je tandjes doet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
De tandarts zal er wel blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:29 schreef heiden6 het volgende:
Pepsi kopen.
40 flessen Pepsi kopen.
Je kind van twee Pepsi geven.
Pepsi betitelen als cola.
Jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zal de tandarts net zo blij zijn met fruit; enig idee wat dát met je tandjes doet?
Cola.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
quote:
Wat mag eigenlijk wel dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
dus blijkbaar notoire coladrinkers en dat is natuurlijk best kansloos.
Nou idd, cola bederft snel!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:09 schreef Droomert het volgende:
Misschien hadden ze eerst de datum moeten checken van de houdbaarheid.
Frisdrank in glas wordt toch niet echt meer verkocht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:58 schreef JohnDope het volgende:
Pepsicola uit de plastic fles is sowieso niet te rammen.
Dat dus, die mensen zouden opgesloten moeten worden!quote:
nee .. maar het was wel lekkerder, tenminste hoe ik het mij herinner van de Coca-Cola in die 1 liter flessenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Frisdrank in glas wordt toch niet echt meer verkocht?
Niet in de supermarkt elders wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Frisdrank in glas wordt toch niet echt meer verkocht?
Met cola los je roestige schroeven op, weetjewel... Gevaarlijk spul, dus...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het zo erg s om een 2 jarige cola te geven in tegenstelling tot pak 'm beet 12 jarigen.
Ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef moussie het volgende:
Of is er hier iemand die een bij een aanbieding van '2 kratten bier voor de prijs van 1' niet kijkt hoeveel kratten die kan inslaan ?
misschien denken ze dat het er met liters tegelijk in wordt gegoten of zo ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het zo erg s om een 2 jarige cola te geven in tegenstelling tot pak 'm beet 12 jarigen.
Met dien verstande dat ik in mijn omgeving alleen ouders heb die hun kinderen inderdaad geen cola te drinken geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef moussie het volgende:
hoe dan ook, volgens mij wordt dat alleen gezegd door mensen die zelf geen kinderen hebben
hehe, maar jij hebt dan ook een inkomen dat je daar niet op hoeft te letten .. de minder gelukkigen onder ons moeten toch wel letten op die dingen .. zeker gezinnen met jonge kinderen en een beperkt budget.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik let dan ook nooit op aanbiedingen in de supermarkt. Ik koop wat ik moet hebben. Geen zin om mij door Albert voor te laten schrijven wat ik ga eten en drinken.
tja, dat 'je geeft je kind toch geen cola' is idd al heel oud, ik had er ook al last van in mijn prille jeugd, een halve eeuw geleden, volgens mij komt het dus nog uit de tijd dat er echte coca in de cola zat ..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met dien verstande dat ik in mijn omgeving alleen ouders heb die hun kinderen inderdaad geen cola te drinken geven.
Ik heb alleen het idee dat dat meer is gebaseerd op vooroordelen. Misschien ook niet hoor, ik heb aardig wat artsen in mijn kennissenkring, dus je zou verwachten... verwachten dat die daar wat meer wetenschap onder leggen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:29 schreef heiden6 het volgende:
Pepsi kopen.
40 flessen Pepsi kopen.
Je kind van twee Pepsi geven.
Pepsi betitelen als cola.
pepsi-cola is een bocht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:05 schreef SHE het volgende:
Oh en pepsi heet toch echt Pepsi-cola.
Die patat-friet discussie is echt zo treurig.
quote:
ach ja, er zijn ook mensen die Campari lekker vinden, of van die mierzoete likeurtjes, smaken verschillen nu eenmaal .. en schijnbaar zijn er aardig wat mensen die dat bocht best wel lekker vinden, anders was pepsi niet zo'n groot bedrijfquote:
Het is even ongezond als je kind een glas sinasappelsap geven: even veel suiker en pH level.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef Flashwin het volgende:
Relativeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:28 schreef moussie het volgende:
[..]
ach ja, er zijn ook mensen die Campari lekker vinden, of van die mierzoete likeurtjes, smaken verschillen nu eenmaal .. en schijnbaar zijn er aardig wat mensen die dat bocht best wel lekker vinden, anders was pepsi niet zo'n groot bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Mensen die écht een laag inkomen hebben drinken helemaal geen pepsi-cola maar ranja en thee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, maar jij hebt dan ook een inkomen dat je daar niet op hoeft te letten .. de minder gelukkigen onder ons moeten toch wel letten op die dingen .. zeker gezinnen met jonge kinderen en een beperkt budget.
En dan bedoelde ik niet zozeer dat je voorgeschreven wordt wat je de volgende 14 dagen eet of drinkt, maar meer dat hetgeen je altijd al drinkt nu toevallig een riante korting heeft .. je favoriete wijntje is derde fles gratis bvb
Misschien eens een boek over groei en ontwikkeling kopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef waht het volgende:
[..]
Relativeren.
En het ergst is nog wel de New Coke die Coca Cola vervangen heeft ergens midjaren 80. Wij de consument waren er NIET van gediendt. Grootste fiasco in onze moderne industrie tijd. De smaak was meer naar Pepsi gericht. Gelukkig is het alleen bij VS gebleven maar rest van de wereld zou overgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pepsi zou een drankje hebben wat meer richting CocaCola zou gaan alleen is dat nooit gereleased vanwege die fiasco van Coca Cola.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
bocht (het, dem)quote:
Nou enlighten me... Mijn dochter kreeg toen ze 2 was wel eens een slokje cola. MIjn zoon van 2 nu ook. Uiteraard geen glazen vol. Net als waarover in de OP gesproken wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien eens een boek over groei en ontwikkeling kopen.
Maar ondertussen wel sinasappelsap gevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Misschien eens een boek over groei en ontwikkeling kopen.
precies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel sinasappelsap geven
het zal wel loslopen. het is minder erg dan bv Hero Fruit rotzooi. daar zit meer suiker inquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou enlighten me... Mijn dochter kreeg toen ze 2 was wel eens een slokje cola. MIjn zoon van 2 nu ook. Uiteraard geen glazen vol. Net als waarover in de OP gesproken wordt.
Dus vertel, blijven ze nu dwerg, neemt hun iq met 60 punten af, wat?
lees dan ook .. dat gedeelte ging over het geëmmer van 'wie koopt er nou 40 flessen' .. iemand die op de centjes let/moet letten dus, maandvoorraad inslaan tijdens een aanbiedingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mensen die écht een laag inkomen hebben drinken helemaal geen pepsi-cola maar ranja en thee.
Wat heeft je inkomen in vredesnaam te maken met een kind van 2 die ziek is geworden van een slokje cola :/
Natuurlijk Einstein, want jouw aversie jegens aspartaam is al even goed gefundeerd als je geklets over cola.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het zal wel loslopen. het is minder erg dan bv Hero Fruit rotzooi. daar zit meer suiker in
Ik zou alleen LIGHT ten koste van alles vermijden.
Ik blief die rommel sowieso niet maar ken genoeg mensen die een liter cola per dag drinken, zo idioot is dat niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Elke dag een hele fles cola erdoor jagen met je gezin vind ik ook al vrij ziek.
Neenee, niet zo dramatisch. Als iets wellicht slecht kan zijn, dan betekent het niet dat je er meteen zichtbare schade aan oploopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou enlighten me... Mijn dochter kreeg toen ze 2 was wel eens een slokje cola. MIjn zoon van 2 nu ook. Uiteraard geen glazen vol. Net als waarover in de OP gesproken wordt.
Dus vertel, blijven ze nu dwerg, neemt hun iq met 60 punten af, wat?
Gewoon niet te zoete aanmaak limonade , geen roocevicee (laxerend) ,koolzuur of drankjes met een te sterke zuurgraad gevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Neenee, niet zo dramatisch. Als iets wellicht slecht kan zijn, dan betekent het niet dat je er meteen zichtbare schade aan oploopt.
Het ging er meer om dat het spijsverteringsstelsel op belangerijke punten verschilt tussen een twee- en een twaalfjarige. o.a. vandaar ook verschillende dosis in medicatie.
Het sloeg niet zo zeer op de enkele slotjes cola die jouw kinderen hebben gekregen toen ze twee waren.
Lijkt me niet zo'n puik idee jus d'Orange alleen de allerkleinsten te geven ivm zuurgraad.
Pfff, geen Roosevicee , volgens mij heb ik er vroeger geen rare bulten van gekregen hoor (en ik was ook niet doorlopend aan de diarree)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:21 schreef fm07 het volgende:
[..]
Gewoon niet te zoete aanmaak limonade , geen roocevicee (laxerend) ,koolzuur of drankjes met een te sterke zuurgraad geven
wat is er mis om aan te kaarten dat aspartaam gelijk staat aan rattegif. Ik zou me maar eens gaan inlezen wat voor problemen er is met dat spul. Aversie tegen aspartaam is wel degelijk gefundeerd naast dat het AFSCHUWELIJK smaakt. Ben zelf gewoon reguliere Coca-Cola drinker. en moet gewoon niets hebben van Pepsi. Maar dat New Coke verhaal is echt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Natuurlijk Einstein, want jouw aversie jegens aspartaam is al even goed gefundeerd als je geklets over cola.
Ik begin me echt zorgen te maken over hetgeen jouw ouders je te drinken hebben gegeven.
Dus als het al een best wel gevaarlijk product voor volwassen is, is het potentieel dodelijk voor een 2 jarige. Net als dat koffie dat is. Sommige producten mogen jonge kinderen gewoon echt niet hebben.quote:But it gets even worse. Because if the product containing it is heated to a temperature above 30 degrees Celsius, 'free methanol' is created, speeding up the absorption of methanol, and magnifying the effects of the neurotoxins. Nevertheless, in 1993 the US Food and Drug Administration (FDA) approved the use of aspartame in food items such as gelatin desserts that require heating well over the 30-degree range.
Nou, die ene die nu zowat op sterven ligt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:48 schreef Taurus het volgende:
Welk tweejarig kind drinkt er nou cola??
Idd...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee .. maar het was wel lekkerder, tenminste hoe ik het mij herinner van de Coca-Cola in die 1 liter flessen
Plastic geeft sowieso een raar nasmaakje.
Cola in die mini-flesjes is gewoon zo plastic. Gewoon echt smerig. Ik weiger daar uit te drinken.
ja maar dat is met 2 nipjes op. maar het smaakt wel echt beter uit het glas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Dit is pas lekker:
[ afbeelding ]
Kun je nog gewoon in restaurants krijgen.
Ik heb vandaag in mijn eentje al 3 liter opquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Elke dag een hele fles cola erdoor jagen met je gezin vind ik ook al vrij ziek.
oeh echt verstandig .. not!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in mijn eentje al 3 liter op
light/caffeinevrij
Dat is mooi voor jou!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pfff, geen Roosevicee , volgens mij heb ik er vroeger geen rare bulten van gekregen hoor (en ik was ook niet doorlopend aan de diarree)
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame_controversyquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat is er mis om aan te kaarten dat aspartaam gelijk staat aan rattegif. Ik zou me maar eens gaan inlezen wat voor problemen er is met dat spul. Aversie tegen aspartaam is wel degelijk gefundeerd naast dat het AFSCHUWELIJK smaakt. Ben zelf gewoon reguliere Coca-Cola drinker. en moet gewoon niets hebben van Pepsi. Maar dat New Coke verhaal is echt.
En wat ik bedoel met dat het kind het opdrinkt boven de 30 graden verhitting van Cola light of eigenlijk elke aspartaam drankje is puur vergif. Kan er niet aan doen. Dat is nu eenmaal het gegeven van aspartaam.
[..]
Dus als het al een best wel gevaarlijk product voor volwassen is, is het potentieel dodelijk voor een 2 jarige. Net als dat koffie dat is. Sommige producten mogen jonge kinderen gewoon echt niet hebben.
zuurwater niet .. de rotzooi die het artificieel zoet maakt. Het goedje oorspronkelijk ingediend als chemisch wapen. Uitstekend mierenverdelg middel. Te boek staat als rattegif bij de (dissidente) wetenschap en puur methanol wordt bij verhitting boven 30 graden. En ~80% hoofdschuldige van vage lichamelijke klachten waaronder migaraine.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe nou ga ik vast dood !!!
Wat is er zo onverstandig aan zuur water dan?
Ik weet niet of het glazuur van je tanden je lief is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe nou ga ik vast dood !!!
Wat is er zo onverstandig aan zuur water dan?
Direct je tandenpoesten met fluoridequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet niet of het glazuur van je tanden je lief is?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zuurwater niet .. de rotzooi die het artificieel zoet maakt. Het goedje oorspronkelijk ingediend als chemisch wapen. Uitstekend mierenverdelg middel. Te boek staat als rattegif bij de (dissidente) wetenschap en puur methanol wordt bij verhitting boven 30 graden. En ~80% hoofdschuldige van vage lichamelijke klachten waaronder migaraine.
Wel eens van xylitol gehoord? Daarnaast ben ik nu 38 en zijn mijn tanden in prima staat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet niet of het glazuur van je tanden je lief is?
goh .. wij van wc-eend.. Je eigen producten onderzoeken. Dat zal nooit negatief zijn. Wel typerend overigens dat de NIET-gesponsorde onderzoeken 92% iets aanmerkt als (groot) probleem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame_controversy
In Survey of Aspartame studies: correlation of outcome and funding sources, Ralph G. Walton, Professor of Clinical Psychiatry, Northeastern Ohio Universities College of Medicine (NEOUCOM) [88], surveyed 166 studies of aspartame in peer reviewed medical literature. According to Walton's review, 74 studies had Nutrasweet industry related funding and 92 were independently funded. 100% of the industry funded research attested to aspartame's safety, whereas 92% (85 of 92) of the independently funded research identified a problem.[89]
Die pathologische leugenaars geloof jy?! Dat is wel heel gemakkelijk de problemen aan de kant wuiven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.skepsis.nl/aspartaam.html
[..]
De FDA, het strengste instituut ter wereld mbt voedsel veiligheid zeker ja. En laat dit stuk dat nu net keurig aantonen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die pathologische leugenaars geloof jy?!
Oh dan is het goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in mijn eentje al 3 liter op
light/caffeinevrij
Je gebit gaat naar de kloten man! Je zet light eronder alsof dat het minder erg maaktquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Je gebit gaat naar de kloten man! Je zet light eronder alsof dat het minder erg maakt.
Tevens weet ik het ook nog zo net niet met aspartaan, niet zo fel als lambiekje maar toch dat ik het zo veel mogelijk probeer te vermijden.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, al jaaaaaaaaaaaaren drink ik light frisdranken, ik heb nog geen kanker, ik heb geen vage klachten behalve die eenvoudig te verklaren zijn en ik heb nauwelijk last van tandbederf.
"Ja maar op je 90ste krijg je nu meer kanker!!!"
eh ja... boeiuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |