quote:KNEVEL & VAN DEN BRINK
ANDRIES KNEVEL EN TIJS VAN DEN BRINK ONTVANGEN IN HUN TALKSHOW DE BELANGRIJKSTE PERSONEN UIT DE ACTUALITEIT.
In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.
De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
haha ik zat ook al te kijken, ik dacht dat het een pruik was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Tof kapsel heeft die moeder
nee mamslief....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:36 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit- ik zie wie jullie bedoelen over de moeder.
mja en toen viel er een pijnlijke stilte in de studio:)quote:Die vader: het lijkt wel een turk met al die lagen.
Ik kan er niet meer warm of koud van worden.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef Apache4U het volgende:
Die vader:
Ze heeft anorexia, daarom heeft ze op de foto zoveel lagen kleding aan. Het lijkt wel een Turk ..
Die voetbalmanager, of wat zijn beroep ook is, lijkt echt zo'n Italiaanse maffiosoquote:
Trainerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Die voetbalmanager, of wat zijn beroep ook is, lijkt echt zo'n Italiaanse maffioso.
Ze vindt Huub een stoute lekkere jongenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ah, nu mag Nada iets zeggen.
Whatever. Kan hij z'n teringkop niet houden?quote:
RTL Zquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Whatever. Kan hij z'n teringkop niet houden?
Nodig liever Willem Middelkoop uit van RTL Z.
ze is van de pvda toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:55 schreef Wup het volgende:
wat zit ze eng met haar ogen te draaien.
LOL, gevat hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
ze is van de pvda toch?
Veel te weinig medaillesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:57 schreef sander89 het volgende:
Wat een gezeik om de prestaties van NL tot nu toe op de OS, waar gaat dit over kom op zeg.
Dat helemaal inderdaad. Krampachtig proberen aan te tonen dat je toch echt wel een directe verbinding hebt met dat hele gebeuren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:59 schreef Wup het volgende:
ga even jammeren om een opa die je nooit gekend hebt:(
Die sloeg ff in die opmerking.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die vader: het lijkt wel een turk met al die lagen.
Merkwaardig dat niemand daar iets van zei trouwens, want dat was natuurlijk een oliedomme opmerking. Sowieso niet de meest slimme figuren, die ouders van dat meisje. Hun dochter ging al anderhalf jaar lang niet naar haar hogeschool, maar zij hadden niets door...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die sloeg ff in die opmerking.
Of het in zo'n gesprek nou slim is om daarover te beginnen vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:33 schreef lordofwar23 het volgende:
[..]
Merkwaardig dat niemand daar iets van zei trouwens, want dat was natuurlijk een oliedomme opmerking.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond zit Henk Westbroek erbij.
Geweldig verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Henk zit wel aan de wijn, hoe zou het met z'n schildpad zijn
als ze nog één keer die loze VVD opmerking maakt, mogen ze d'r kapot schietenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:44 schreef wokkkel het volgende:
Wat een compleet schijtwijf is die Catherine Keyl.
Ook. Ook als ze slaapt gewoon een kussen op het hoofd..quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
als ze nog één keer die loze VVD opmerking maakt, mogen ze d'r kapot schieten
mja hij wist al dat hij er zelf om gevraagd had, het was ook zo een open deur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:11 schreef Adelante het volgende:
whehehe, Henk trekt god even gelijk met SinterklaasDie blik van Knevel
Geweldig figuur Henk Westbroekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:11 schreef Adelante het volgende:
whehehe, Henk trekt god even gelijk met SinterklaasDie blik van Knevel
Hier gaan we nog meer over horenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef Adelante het volgende:
"Henk Jan Smits heeft evenveel verstand van muziek als een vis van fietsen"
Tja.. stel je voor zeg. Een programma van de EO en ze durven het over het geloof te hebben! Schandalig!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:48 schreef wokkkel het volgende:
Waarom moet die Knevel alles naar zijn geloof draaien.. Verschrikkelijk Christenhond.
JA, ZO VET MANNNN!!!11quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:57 schreef wokkkel het volgende:
Fantastisch die Van Moorsel om gewoon keihard JEZUS te roepen..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja.. stel je voor zeg. Een programma van de EO en ze durven het over het geloof te hebben! Schandalig!![]()
Ik ga toch ook niet over Studio Sport zeiken dat ze het zo vaak over sport hebben.
Nee, die kop van die Knevel daarna.. Heerlijke kerel..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
JA, ZO VET MANNNN!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
Wat een stumper ben jij zeg.
Je bent een heldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7711306&md5=9500c31043dc93286942c7cdec7f4853
Heb je het vorige week gezien met die rokerskerk kerel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit Catherine Keijl daar
Niet voor het mooie plaatje lijkt me verder heeft ze niks te zeggen.
Ja ze werd totaal weggeblazen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:51 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heb je het vorige week gezien met die rokerskerk kerel?
Dat was helemaal beschamend.
KVDB is te zien t/m 5/9.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:37 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komt Paul Witteman terug
Zeg maar gerust Gonny 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond zit Fleur Agema van de PVV erbij.
Precies, vond ik ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Commensaal het volgende:
Eigenaardige tongval heeft die Agema.
Wie zei dat? Waar ging het over?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:39 schreef sander89 het volgende:
Ik dacht dat ik het verkeerd verstondmaar blijkbaar niet
Welcome to America.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:46 schreef borisz het volgende:
Wat boeit dat Obama gezopen heeft en drugs gebruikt heeft.
Heb je ook bronnen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:13 schreef tong80 het volgende:
Ach Bush was coke verslaafd en zoop als een ketter.
Wie heeft dat nou gezegd??quote:
En dan ook nog piloot zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
Vanavond ook met Benno Baksteen, geen idee wie het is maar wel een mooie naam!
Oef... nee dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Was dat alle spreektijd die Duyvendak kreeg?
Balen dat je toen ook al homo was?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Myrthe Hilkens heeft bij mij in de klas gezeten
Toch grappig dat zij wel in de journalistiek terecht is gekomen
Kan me niet voorstellen dat ze gezellig in de stefs 'n biertje liep te drinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Die Myrthe Hilkens heeft bij mij in de klas gezeten
Toch grappig dat zij wel in de journalistiek terecht is gekomen
De beste van de 5 die ze hebben!quote:
Nergens gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:24 schreef Adelante het volgende:
Hooligans zijn hele normale mensen, vechten maar zelden, maar die fotograaf is wel op z'n oor geslagen en een keer met twee gebroken ribben opgenomen
uhm, heb je geluisterd?quote:
Inderdaad kan het nog veel erger /of is veel erger dan P&Wquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:18 schreef Wup het volgende:
Ik zit altijd te klagen over P&W en sport maar het kan dus nog erger.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zeiden ze komt Simone Kleinsma morgen ?
goed planquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ja ga je maar bezinnen, en rot daarna op.
Knevel is wel voetballiefhebber en ook Feyenoordfan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een kutinterview was dit ook, allemaal voetbal-anti's.
Van Duin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:00 schreef Wup het volgende:
leuke vent die van Duin
Van den Brink zat telkens wanneer ie een vraag stelde met een lichaamshoudingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Knevel is wel voetballiefhebber en ook Feyenoordfan.
Al was van beiden vanavond weinig te merken. Vooral dat interview met Verbeek sloeg eigenlijk nergens op met die onboeiende vragen over zijn vader.
Bij de EO houden ze aardig van EMO tv volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:18 schreef Wup het volgende:
wat hebben die twee toch met die cameraman?
ze kunnen er maar niet over ophouden.
Best aardig gesprek eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
Waar gaat dit over? Hou die Maud alsjeblieft van de tv.
LOL. Ze heeft wat, 3 woorden gezegd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef Adelante het volgende:
Nadia vult het team van sidekicks prima aan
Ja, kan iemand haar slaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef Falco het volgende:
Die vuilnisklep van Keyl mag wel weer dicht
CUquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zeikerdje trouwens dat kamerlid
Inderdaad. Goede uitzending, goed verhaal van Voordewind ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef evert het volgende:
wat is jort toch een perfecte gast. goed verhaal, verbaal begaafd, duidelijke mening
Ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef evert het volgende:
wat is jort toch een perfecte gast. goed verhaal, verbaal begaafd, duidelijke mening
Nou he... die mensenrechten, lekker belangrijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zeikerdje trouwens dat kamerlid
Ik vond Voordewind een waardeloos verhaal hebben. Hij wil China monitoren naar Westerse maatstaven, dat is gewoon hypocriet. En voor iedereen die de Chinese cultuur enigszins begrijpt, weet dat een democratie daar nog lang niet gaat werken. Hij liep alleen maar te zeiken om het zeiken, ja natuurlijk er zijn Christelijke priesters vastgezet, nee dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Goede uitzending, goed verhaal van Voordewind ook.
Struisvogelpolitiek ftw!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond Voordewind een waardeloos verhaal hebben. Hij wil China monitoren naar Westerse maatstaven, dat is gewoon hypocriet. En voor iedereen die de Chinese cultuur enigszins begrijpt, weet dat een democratie daar nog lang niet gaat werken. Hij liep alleen maar te zeiken om het zeiken, ja natuurlijk er zijn Christelijke priesters vastgezet, nee dat kan natuurlijk nietLaat hem zoals Jort al voorstelde zich bezighouden met beleid in Nederland en zich richten op belangrijker zaken, die Chinezen komen er wel.
Ik voorzie tenenkrommende discussies.quote:Rita Verdonk en handenschudweigeraar in EO-talkshow
Geplaatst op dinsdag 26 augustus 2008 om 12:36
Rita Verdonk en handenschudweigeraar Mohammed Enait gaan vanavond 26 augustus met elkaar in debat in het EO- programma Knevel & Van den Brink op Nederland 1. Enait werd tot zijn eigen teleurstelling niet aangenomen voor een functie bij de Sociale Dienst van Rotterdam omdat hij weigert vrouwen een hand te geven. Hij vertelde daarover vorige week ook in ‘Nova’. Gedurende een verhit vraaggesprek vergeleek hij de presentatrice van dienst Clairy Polak met Geert Wilders.
De rechter heeft de gemeente Rotterdam onlangs gelijk gegeven. Enait noemt het een ‘boerenvonnis’ en ‘handenschudfundamentalisme’ van een ‘witte rechter’.
In Knevel & Van den Brink gaat Enait in debat met Rita Verdonk, die eerder te maken kreeg met een imam die weigerde haar een hand te geven.
Mohammed Enait was vorige week donderdag ook te gast in het programma Nova met presentatrice Clairy Polak. Mohammed Enait kon Clairy niet waarderen. “De journalistieke voorbereiding is heel zwak bij u“, riep hij. Uiteindelijk vergeleek hij haar met Geert Wilders. De uitzending van Nova is via internet terug te zien.
Knevel & Van den Brink is elke werkdag tot 5 september om 23.00 uur te zien.
Kijk op GSquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
okay over welke site gaat dit nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |