Klaar met rennen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus dan ga je rennen?
OMG kom er net achter dat sunchaser mn vriendin gefilmd heeft in 2005 (op een playboy-party)
Voel het nu vet lekker zacht?quote:
Heh bahquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
op z'n hondjes, kun je het koffiekopje nog ergens kwijt ook
Staat gewoon op fok hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klaar met rennen.![]()
Ga je dat filmpje naar me mailen?
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:41 schreef indahnesia.com het volgende:
kekke, heb een paar noodpaspoorten in handen van Indonesiers die in Saudi Arabie vastgezeten hebben en daarna uitgezet zijn terug naar Indonesie... En de laatste is op 27 maart 2008 teruggekomen. Dergelijke documenten worden daarna direct doorverkocht dus.
Weet niet wat zorgelijker is, dat die mensen vastgezet en uitgezet zijn of dat ik die reisdocumenten 5.5 maand na dato in handen heb.
Verkopen. Of zo.quote:
Papier is 10 minuten weg nu?quote:
quote:
scherp opgemerkt inderdaad.. Gewoon weer verpatsen en de paspoorten met leuke fotootjes zelf houdenquote:
Kom maar halenquote:
Valt wel op heh?quote:
Nogal. Hij heeft, denk ik, een papieren doekje nodig.quote:
Misschien is hij nu Sunchaser om haar nummer gaan vragenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Hij heeft, denk ik, een papieren doekje nodig.
Geniaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:09 schreef Pheno het volgende:
Whehehehehe, pinguin tot ridder geslagen
Ja, alle overige 964 topicsquote:
Hey verrek! Hadden we het laatst niet over es? Daar is ze dusquote:
Dan had ik niet geweten dat er bij iemand in de kennissenkring een Playboybunny rondhuppelt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
Neuh.
Zeer goeie samenvatting welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan had ik niet geweten dat er bij iemand in de kennissenkring een Playboybunny rondhuppelt...
Aan de andere kant had ik dan ook niet geweten dat dat voor iemand anders aanleiding is om papieren doekjes te gaan verspillen.
Okay, niet nodig dus.
Ik denk dat veel mensen zo over hun ex denkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
exen.... Mijn ex...
Mijn hemel.. wat heb ik oooooit in die vent gezien?
[..]
Hey verrek! Hadden we het laatst niet over es? Daar is ze dus
Ik wou net zeggenquote:
Ik hoef me niet te introduceren geloo fik, marc en Bengeltje ook niet. Voor de rest leer je ze wel kennen. Voor MPG moet je oppassen, voor je het weet staat hij in je huis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan had ik niet geweten dat er bij iemand in de kennissenkring een Playboybunny rondhuppelt...
Aan de andere kant had ik dan ook niet geweten dat dat voor iemand anders aanleiding is om papieren doekjes te gaan verspillen.
Okay, niet nodig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |