Zag Indah hier ook al rondstruinenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te introduceren geloo fik, marc en Bengeltje ook niet. Voor de rest leer je ze wel kennen. Voor MPG moet je oppassen, voor je het weet staat hij in je huis.
Vakantie of zo? Al ben ik er nooit rond zijn tijd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
Waar is Sander eigenlijk?! Die heb ik ook al even niet gezien bedenk ik me nu.
Oja dat zou kunnen natuurlijk, daar had ik niet aan gedachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vakantie of zo? Al ben ik er nooit rond zijn tijd.
Goed idee,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
O hierheen gehupst.![]()
dan maar. Lekker bakje na het eten.
Da's net zoiets als de friet/patat discussiequote:
Ik heb roosvicee multivit.quote:
Patatjes net allemaal naar binnen gestouwdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's net zoiets als de friet/patat discussie.
Je moet vaker uit eten gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Klonk het volgende:
waarom moet na lekker toch altijd die beroerde afwas volgen...
Mijn god, dat is mierezoet.quote:
Dat noemt men friet lieverd, frietjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Patatjes net allemaal naar binnen gestouwd
Nietus hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
Dat noemt men friet lieverd, frietjes.
Patat is voor Belgen.
nah, ik heb liever een volle buik en een volle portomeneequote:
Thee en koffie zijn per definitie warme (bij voorkeur zelfs hete) dranken, ice-uitvoeringen kunnen me niet bekoren...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of icecoffee? Schijnt ook heerlijk te zijn.
Mierzoet? Nee, valt wel mee. Het is dat sap in pak, niet de versie die je zelf zou moeten aanlengenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn god, dat is mierezoet.
[..]
Dat noemt men friet lieverd, frietjes.
Patat is voor Belgen.
Mja snap ik, maar dat is het enige wat ik kon bedenken wat helptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik heb liever een volle buik en een volle portomenee
Koken is leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik heb liever een volle buik en een volle portomenee
quote:
Waar?quote:
Ik moest even douchenquote:
Vaatwasser is ook nog een ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja snap ik, maar dat is het enige wat ik kon bedenken wat helptOverigens kan uit eten gaan ook prima goed koop.
Bij de uuh.. indexquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?Waar!
![]()
[..]
Ik moest even douchen
Was het zo'n goed filmpje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar?Waar!
![]()
[..]
Ik moest even douchen
Ja maar daar gaat de afwas opzich niet weg van natuurlijkquote:
Wel een koekje erbij??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Thee en koffie zijn per definitie warme (bij voorkeur zelfs hete) dranken, ice-uitvoeringen kunnen me niet bekoren...
Gewone koffie dus.
Ik drink eigenlijk uit principe niets van carvan en roosvice.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mierzoet? Nee, valt wel mee. Het is dat sap in pak, niet de versie die je zelf zou moeten aanlengen
Dat kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
Ik drink eigenlijk uit principe niets van carvan en roosvice.
En welke is dat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:39 schreef Fha het volgende:
Ik ben altijd boos op de supermarkt hier omdat ze mijn favo roosvicee vaak niet hebben![]()
Nope, geen koekje. Had net een vrij machtig chocoladetoetje dat nog een beetje hoog zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel een koekje erbij??
[..]
Ik drink eigenlijk uit principe niets van carvan en roosvice.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
1000 man. Dude.....en bewust met hiv personen....dude....
DUDE.....
DUDE......
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
DUDE.....
DUDE......
Ja die kerel is echt echt echt echt ECHT gestoord!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
DUDE.....
DUDE......
A sick DUDE....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Bij dr phil??? Waar gaat het over.
Uhm.. even in de koelkast kijken hahaquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja die kerel is echt echt echt echt ECHT gestoord!
Ik dacht dat Dr phil altijd relaties enz moest repareren. Maar dit klinkt niet als iets datquote:
Iemand die serieus kleptomaan is, maar ook met erg veel kerels geslapen heeft om credicards te jatten. EN voor de kick met HIV besmette mensen zonder condoom zijn spelletjes deed....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Dr phil altijd relaties enz moest repareren. Maar dit klinkt niet als iets dat
te fixen is.
SICK.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Fha het volgende:
En nu moet hij huilen en oh my god zeggen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:48 schreef Fha het volgende:
Oeh nu komt er een vieze moeder.
Ze gebruikt haar "looks" (ik vind r niet echt mooi maar oke) om geld van oude mannen van 82 te krijgenquote:
Ieuwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze gebruikt haar "looks" (ik vind r niet echt mooi maar oke) om geld van oude mannen van 82 te krijgen
Ik heb wat met kookprogramma's. En het foute uur tv met Dr. Philquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw.
Ik kijk vrijwel nooit tv. Weet wel wie Dr. Phil is, dat nog wel
.
Mijn tv staat eigenlijk constant aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw.
Ik kijk vrijwel nooit tv. Weet wel wie Dr. Phil is, dat nog wel
.
Ik heb Dvd's van Jamie Oliverquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat met kookprogramma's. En het foute uur tv met Dr. Philen Date my mom
Date my mom, is zo'n vreselijk toneel stuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wat met kookprogramma's. En het foute uur tv met Dr. Philen Date my mom
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Date my mom, is zo'n vreselijk toneel stuk.
Ik heb digitale tv, ik kan pauzerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb Dvd's van Jamie Oliver.
Heb gewoon niet het geduld om mezelf op een vaste tijd/dag voor de tv te parkeren. Kijk dingen liever wanneer het mij uitkomt (en ik de pauzeknop kan gebruiken om tussendoor iets anders te doen).
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Date my mom, is zo'n vreselijk toneel stuk.
Inderdaad..quote:
Mja inderdaad.. ik val er bijna van in slaap.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:25 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat hij Date my mom kijkt. Ik ook half trouwens. Wat een sneue aflevering
Ga douchen of ruim een keer op!quote:
Het moest een 9 zijn ipv een 6quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Pardon mevrouw, uw tong hangt uit uw mond
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Vrijdagavond negen uur... mooie tijd om naar bed te gaan. Boek uitlezen en slapen
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Vrijdagavond negen uur... mooie tijd om naar bed te gaan. Boek uitlezen en slapen
Detailsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Het moest een 9 zijn ipv een 6het lijkt ook zo op elkaar heh
Het is een leuk boekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Was het een leuk boek?
Truste![]()
Ah, het gaat uit dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is een leuk boekNog een paar hoofdstukken
Vandaar mijn vroege aftocht richting nest.
Dat is zo jaquote:
nu ben ik wel benieuwd welk boek het dan is..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is een leuk boekNog een paar hoofdstukken
Vandaar mijn vroege aftocht richting nest.
Puddingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
vanillepudding met aardbeiensaus
Ontzettend leuk spul om mee te gooien hoor!quote:
buksquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ontzettend leuk spul om mee te gooien hoor!
Het was ooit een deel van mijn therapie om met dingen te smijten, pudding dus ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. En eigenlijk lijkt dat vieze drilspul me ook niet leuk om mee te gooien, 't voelt naar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |