Teleur.. 5e plaats voor Nederland op een atletiek is juist heel goed. Kans heeft ze zeker, zolang het geen eindsprint wordt, dan heeft de Dibaba's een hele grote kans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Kiplagat eigenlijk medaillekansen op de 10km? 4 jaar geleden stelde ze wel teleur met en 5e plek.
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Kiplagat eigenlijk medaillekansen op de 10km? 4 jaar geleden stelde ze wel teleur met en 5e plek.
Ja maar voor een Keniaanse is een vijfde plaats op een loopafstand een normale prestatie. Teleurstelling is een groot woord, maar ze was vier jaar terug wel een medaillekandidaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teleur.. 5e plaats voor Nederland op een atletiek is juist heel goed. Kans heeft ze zeker, zolang het geen eindsprint wordt, dan heeft de Dibaba's een hele grote kans.
Welke van de 2.. Misschien kan Hilda Kibet zichzelf opofferen voor haar tante (quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.
Kiplagat natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welke van de 2.. Misschien kan Hilda Kibet zichzelf opofferen voor haar tante ()
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.
Ah ja, toch 5e. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.
Had het over Dibaba. lopen er namelijk 2 Dibaba's de 10.000mquote:
Als laatste vandaag, 22.45, over een dik uur dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer is de 10km?
Ze werd inderdaad vijfde, zie de lijst met beste olympische tijden hier (ff naar beneden scrollen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.
Nee, de eerste drie worpen mag iedereen doen. Dan mogen de eerste 8 nog drie keer werpen en van die 6 worpen komt gewoon een klassement met de nummer 1 als olympisch kampioen.quote:
Haalt de discus telkens op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef sander89 het volgende:
Wat is dat voor rood kleine (speelgoed?) autoje wat op het gras staat?
Jawel, maar een hele, hele oude foto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/Athlete/0/217990.shtml Die foto is Keizer toch niet? Of heb ik iets aan m'n ogen?
die brengt discus terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef sander89 het volgende:
Wat is dat voor rood kleine (speelgoed?) autoje wat op het gras staat?
Is ze wel, ook al ziet ze er heel anders uit op de baan etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/Athlete/0/217990.shtml Die foto is Keizer toch niet? Of heb ik iets aan m'n ogen?
Ja, psies. Die foto had ik ook gevonden en daarop ziet ze toch heel anders (lees: beter) uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is ze wel, ook al ziet ze er heel anders uit op de baan etc.
Beetje mislukte/oude foto volgens mij.
Dit is zij ook:
[ afbeelding ]
Alles voor de kijkcijfers?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een tijd eigenlijk, bijna 23.00 plaatselijke tijd.
Waarschijnlijk is het qua temperatuur dan eindelijk pas een beetje te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een tijd eigenlijk, bijna 23.00 plaatselijke tijd.
PR is 21.62, dus ja. Maar daar is hij al in geen tijden meer aangekomen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef TheVulture het volgende:
Is de bronzen afstand er eentje die Smith aankan qua PR?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef Wilskracht het volgende:
Smith doet toch ook de discus?
STIL JIJ!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme... weer net-niet... ik wou dat ik mijn mond had gehouden
Hij trainde maar 1 keer per dag op discus toen hij 3de werd op WK in Osaka..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef At_Fundum het volgende:
Nou Rutger prop je kogeltje in je tas en haal het ronde diskje uit je broekzak.
Interessant om te melden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef Sporttv het volgende:
Reclame bij Eurosport
Aha, ze is nu dus letterlijk een huppelkut gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef Sporttv het volgende:
Nu hinkstapspringen met Kluft
En 50 punten voor plaats 8, dus aardig stevig op plaats 7. Brons is ook slechts 80 puntjes wegquote:
Brons lijkt me te hoog gegrepen, maar als ze binnen de top 10 blijft heeft ze het hartstikke goed gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
En 50 punten voor plaats 8, dus aardig stevig op plaats 7. Brons is ook slechts 80 puntjes weg. Maar een diploma zou echt al geweldig zijn.
Je bedoelt dat als hij er niet mee traint, hij Olympisch kampioen zal worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij trainde maar 1 keer per dag op discus toen hij 3de werd op WK in Osaka..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha, ze is nu dus letterlijk een huppelkut geworden
oops..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als hij er niet mee traint, hij Olympisch kampioen zal worden?
Die Wit-Rus met opengesperde bek!quote:
Maar wat belangrijker is. Ze staat meer dan 300 punten voor op haar PR meerkamp. En dat is gigantisch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
En 50 punten voor plaats 8, dus aardig stevig op plaats 7. Brons is ook slechts 80 puntjes weg. Maar een diploma zou echt al geweldig zijn.
Ze zat in een relatief langzame serie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keizer nu 7de: http://results.beijing200(...)0100.shtml#ATW700D02
Al ontgaat 't me een beetje hoe dat tot stand komt. Stond 6de, wint de 200 meter en zakt een plaats. Is die andere groep zoveel beter ofzo
Meestal worden volgens mij de snelste qua PR's bij elkaar geplaatst ja, dus je heat winnen heb je niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al ontgaat 't me een beetje hoe dat tot stand komt. Stond 6de, wint de 200 meter en zakt een plaats. Is die andere groep zoveel beter ofzo
Er waren 5 heats op de 200 meter, want veel meerkampsters aanwezig. Het gaat vooral om tijd, want een zo snel mogelijke tijd levert meer punten op. De Canadese Zelinka ging haar nipt voorbij door 23,64 te lopen en staat nu 2 punten voor Keizer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
5e overall toch op de 200m. Snap er ook geen kut van. Misschien degene in het klassement voor haar traag en die dr achter wat sneller ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zat in een relatief langzame serie.
Klopt, al doet ze het beter dan tijdens de Golden League of de IAAF GP.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef marcodej het volgende:
Die vrouwelijke commentator bij Eurosport is ook een doosje zeg..
Die Amerikanen dacht wel snel 1-2-3 te worden...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef marcodej het volgende:
De Pool ubersterk, de rest tegenvallend.
Ze was 6e overall bij de 200 meter, wat voor Keizer echt gigantisch goed is. Maar net wat je zegt, de Canadese Zelinka stond achter haar en gaat haar nipt voor. Sommigen voor haar liepen wat trager, maar niet genoeg zodat Keizer ze voorbij gaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
5e overall toch op de 200m. Snap er ook geen kut van. Misschien degene in het klassement voor haar traag en die dr achter wat sneller ofzo.
Het is daar 11 uur dus lijkt me welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Is meerkamp voor vandaag afgelopen?
Jep, morgen nog het verspringen, het speerwerpen en de afsluitende 800 meter en voila, de zevenkamp is voltooid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is daar 11 uur dus lijkt me wel
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de 400mh?quote:
Morgen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Karrs het volgende:
Wanneer komt de volgende teleurstelling in de vorm van discuswerpen?
Als je toch al weet dat het een teleurstelling wordt, waarom wil je het dan weten want dan hoef je t ook niet meer te volgen en scheelt dat jou weer een dagje gefrustreerd doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Karrs het volgende:
Wanneer komt de volgende teleurstelling in de vorm van discuswerpen?
Aerodynamischer... Zie NikeLabs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom hebben die atletes mouwwarmers?
Die Amerikanen gooien in de USA constant boven de 21 en nu niet, ook opvallend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef marcodej het volgende:
Majewski is een Pool die hiervoor nog nooit boven de 21 heeft gegooid, maar daar nu constant mee bezig is...
Wordt Rutger 8ste.. maar er wordt dus niet opnieuw een finale gehouden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Als er nu iemand van de top 8 betrapt wordt op doping wat dan?
Majewski jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:19 schreef Palmboom313 het volgende:
Goud voor iemand uit polenValt wel op deze uitslag
Trouwens elke top 10 klassering op een WK of een OS moet als een niet-atletiekland als Nederland gezien als een hele prestatie. Het is jammer dat hij de (super)finale haalde, Rutger zal er zeker niet blij mee zijn.. En dat vergeten mensen in Nederland nog wel eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:11 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
Als je toch al weet dat het een teleurstelling wordt, waarom wil je het dan weten want dan hoef je t ook niet meer te volgen en scheelt dat jou weer een dagje gefrustreerd doen
Scheelt 1 cm dat is jammer, maar veel meer dan dit heeft ie de laatste maanden niet laten zien. Nelson en Hoffa vielen ook door de mand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:22 schreef Bruce117 het volgende:
Wat mij betreft toch wederom een teleurstellende prestatie voor een Nederlander.
Deze keer Smith. Een medaille was misschien niet per se nodig, maar een plaats bij de beste acht was eigenlijk toch wel de verwachting.
Als ze zich maar niet laat dollen. Tempo maken is op zich wel slim als het veld redelijk snel uit elkaar te trekken valt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:47 schreef TheArt het volgende:
Lornah gaat er inderdaad een hele snelle wedstrijd van maken.
Als ze geen tempo maakt, gaat ze sowieso geen medaille halen, dus het moet wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze zich maar niet laat dollen. Tempo maken is op zich wel slim als het veld redelijk snel uit elkaar te trekken valt.
Dit is toch wel live mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
10.000m wordt nu weer uitgezonden op de NOS.
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit is toch wel live mag ik hopen ?
Ja, het is op vele kanalen even ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit is toch wel live mag ik hopen ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is gewoon de tactiek van Kiplagat, dit ligt haar het beste.
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef marcodej het volgende:
Voor Kibet gaat dit toch te hard denk ik...Ik zie niet helemaal goed waar ze zit, volgens mij achterin.
Oh...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Kibet kan het tempo ook nog makkelijk volgen. Er moeten er toch al heel veel af.
Dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen controleren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is op vele kanalen even ver.
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.
loopt wel lekkerder, als je dan constant in baan 2 moet lopen, loop je automatisch elke ronde een paar meter meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.
Kan best hoor, maar dat ligt er wel aan wat jij onder 'net-niet' verstaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Laat me raden, het wordt net-niet?
Wat ga je doen als het net wel wordt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
En is dat dan weer erg teleurstellend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het net wel wordt?
quote:
Ik moet zeggen dat ik niet op Kiplagat heb gerekend voor een medaille dus het zou een enorme goeie verrassing zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
En is dat dan weer erg teleurstellend?
hoop het ook belangrijkste is dat er een aantal van de groep nog weg gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:02 schreef Malahide het volgende:
Hopen dat Kiplagat dit kan volhouden.
En jawel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
Over 10 minuten is het nog exact hetzelfde, alleen een paar minder.
Zo heeft ze het in Mombasse wel gedaan toen ze WK veldloop werd. Vooraan sleuren, iedereen eraf en op een gegeven moment brak Dibaba finaal...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef At_Fundum het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je de hele race vooraan loopt. Maakt niet uit of het zwak lijkt, je moet toch even de kop afgeven.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef Ericr het volgende:
De Riis-taktiek, even kijken hoe iedereen zit. Alleen is dit de Hautacam niet.
Heat 1. Over een uur of 2 de kwartfinale.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben er nog even niet helemaal bij, maar ik neem aan dat dit meteen de finale is he?
Ja hoor, het zou een beetje onmenselijk worden om hier ook nog een halve en een finale uit te destillerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:07 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben er nog even niet helemaal bij, maar ik neem aan dat dit meteen de finale is he?
zwarte vrijdag, de dag waarop goud, zilver en brons in dikke stront veranderdequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:09 schreef Ericr het volgende:
15-08-08 was geen goede dag voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |