Teleur.. 5e plaats voor Nederland op een atletiek is juist heel goed. Kans heeft ze zeker, zolang het geen eindsprint wordt, dan heeft de Dibaba's een hele grote kans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Kiplagat eigenlijk medaillekansen op de 10km? 4 jaar geleden stelde ze wel teleur met en 5e plek.
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Kiplagat eigenlijk medaillekansen op de 10km? 4 jaar geleden stelde ze wel teleur met en 5e plek.
Ja maar voor een Keniaanse is een vijfde plaats op een loopafstand een normale prestatie. Teleurstelling is een groot woord, maar ze was vier jaar terug wel een medaillekandidaat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teleur.. 5e plaats voor Nederland op een atletiek is juist heel goed. Kans heeft ze zeker, zolang het geen eindsprint wordt, dan heeft de Dibaba's een hele grote kans.
Welke van de 2.. Misschien kan Hilda Kibet zichzelf opofferen voor haar tante (quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.
Kiplagat natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welke van de 2.. Misschien kan Hilda Kibet zichzelf opofferen voor haar tante ()
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
4e werd ze toen. Ze heeft zeker medaillekansen. Ze heeft van alle deelneemsters de snelste PR. Dat zegt niet zoveel, want Dibaba gaat toch wel winnen, maar toch.
Ah ja, toch 5e. Ik twijfelde nog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.
Had het over Dibaba. lopen er namelijk 2 Dibaba's de 10.000mquote:
Als laatste vandaag, 22.45, over een dik uur dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer is de 10km?
Ze werd inderdaad vijfde, zie de lijst met beste olympische tijden hier (ff naar beneden scrollen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat PR s wel van 2003. En volgens mij werd ze echt 5e.
Nee, de eerste drie worpen mag iedereen doen. Dan mogen de eerste 8 nog drie keer werpen en van die 6 worpen komt gewoon een klassement met de nummer 1 als olympisch kampioen.quote:
Haalt de discus telkens op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef sander89 het volgende:
Wat is dat voor rood kleine (speelgoed?) autoje wat op het gras staat?
Jawel, maar een hele, hele oude foto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/Athlete/0/217990.shtml Die foto is Keizer toch niet? Of heb ik iets aan m'n ogen?
die brengt discus terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef sander89 het volgende:
Wat is dat voor rood kleine (speelgoed?) autoje wat op het gras staat?
Is ze wel, ook al ziet ze er heel anders uit op de baan etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/Athlete/0/217990.shtml Die foto is Keizer toch niet? Of heb ik iets aan m'n ogen?
Ja, psies. Die foto had ik ook gevonden en daarop ziet ze toch heel anders (lees: beter) uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is ze wel, ook al ziet ze er heel anders uit op de baan etc.
Beetje mislukte/oude foto volgens mij.
Dit is zij ook:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |