Ja, het is op vele kanalen even ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit is toch wel live mag ik hopen ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is gewoon de tactiek van Kiplagat, dit ligt haar het beste.
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef marcodej het volgende:
Voor Kibet gaat dit toch te hard denk ik...Ik zie niet helemaal goed waar ze zit, volgens mij achterin.
Oh...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Kibet kan het tempo ook nog makkelijk volgen. Er moeten er toch al heel veel af.
Dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen controleren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is op vele kanalen even ver.
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.
loopt wel lekkerder, als je dan constant in baan 2 moet lopen, loop je automatisch elke ronde een paar meter meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.
Kan best hoor, maar dat ligt er wel aan wat jij onder 'net-niet' verstaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Laat me raden, het wordt net-niet?
Wat ga je doen als het net wel wordt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Laat me raden, het wordt net-niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |